[TEK] Kitten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ryukapple

Berichten: 1777
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

[TEK] Kitten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-13 23:01

Na lang niet getekend te hebben door geen tijd en motivatie. Vandaag weer eens mijn potloden opgepakt, nadat ik was geïnspireerd door een filmpje op youtube.
Normaal ben ik totaal geen realistische tekenaar maar vandaag wilde ik het toch eens proberen. Dit is dan ook mijn eerst (nouja tweede heb het toen ik 12 was ook wel eens gedaan voor school al kan ik niet zeggen dat het echt leek) kat die ik ooit heb getekend.
Hier dan de foto's (ze zijn met mijn mobiel gemaakt dus niet van al te beste kwaliteit)

Afbeelding
Schets, ogen heb ik al gedaan en ik ben begonnen met de neus

Afbeelding
Begonnen met het oor en de vacht aan de rechterkant

Afbeelding
Het eindresultaat :D

Bedankt voor het kijken zou het leuk vinden als jullie een reactie achterlaten :j

ryukapple

Berichten: 1777
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-13 23:13

Niemand met tips of iets?

joey_lover

Berichten: 1286
Geregistreerd: 13-01-09

Re: [TEK] Kitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 23:43

Ik vind de ogen al wel mooi ingekleurd, met de lichtpuntjes enzo. Voor de vacht zou ik je aan willen raden om veel meer in laagjes te gaan werken. Dat zorgt ervoor dat het minder krasserig wordt en de vacht meer diepte krijgt. Probeer ook heel goed te kijken naar waar schaduw valt en waar niet. Je hebt nu hele plekken wit gelaten, maar zelfs op witte plekken zit kleurverschil. Hopelijk heb je hier iets aan.

ryukapple

Berichten: 1777
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Re: [TEK] Kitten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-13 00:03

Bedankt vind de vacht erg moeilijk om te doen ben nog aan het zoeken hoe ik het het beste kan doen. Ook het aanbrengen van schaduwen waar wel en waar niet vind ik erg lastig