goedkope winter rijlaarzen

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisse
Berichten: 1264
Geregistreerd: 15-04-12
Woonplaats: Mol Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-13 20:28


GET_HACKED
Berichten: 26
Geregistreerd: 12-08-12
Woonplaats: The Moon

Re: goedkope winter rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 10:57

ik heb zelf die laarzen gehad ^ maar ik moest ze helaas terug sturen, ik heb smalle kuiten waardoor ze erg breed uitvielen bij mij, ik heb de andere later voor kerstmis gekregen (met vetertjes) omdat die gewoon smaller zijn en beter zaten! maar bij divoza zijn ze makkelijk over ruilen, hoor!

Loei

Berichten: 1308
Geregistreerd: 12-11-09
Woonplaats: Nijverdal

Re: goedkope winter rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 11:42

Ik heb de laarzen binnen gekregen, (2 posts terug) Zitten erg lekker! Ze vallen best smal uit en je kunt er mee rijden.

xZiva_

Berichten: 3995
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Re: goedkope winter rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 14:08

die heb ik ook! dat waren de laarzen die aanraadde!
ze zijn echt lekker warm, heerlijk! en ik heb normale kuiten en passte ze gewoon.
wel zou ik ze kleiner bestellen (als je 40 hebt, maat 39/40 bijv.) ze vallen aardig groot uit. nou had mijn moeder ze voor mij besteld in 41/42, omdat ze hoe ruimer hoe warmer zijn. maar ik moet zeggen dat ik ze niet mega huge vind voor 2 maten groter.

Lisse
Berichten: 1264
Geregistreerd: 15-04-12
Woonplaats: Mol Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-13 20:54

ik heb ze binnen gekregen! zijn erg warme laarzen maar ik ga er toch niet mee rijden ivm. brede voet en als je dan valt en blijft hangen in je stijgbeugel %) maar ze zijn wel wat te breed, dus ik doe gewoon dikkere sokken aan. En ik doe de plakkers zo strak mogelijk, maar dan hangt er een heel deel er gewoon uittesteken en dat ziet er niet uit dus zou ik van de plakkers een stukje afknippen( en misschien gaat het dan uitrafelen) of ik moet er op de een of andere manier en stukje zachte klittenband aanplakken/naaien :) dus iemand tips?