Bedankt dat je Lindia hebt leren zien wat vriendschap is
Bedankt dat ik van jullie samen mocht genieten.
Bedankt lieverd dat je over mijn ( ons) meisje hebt gewaakt wanneer nodig.
Bedankt voor alles, nu heb je eindelijk rust en hoef je niet meer te doen wat de mensen van je willen maar mag je voor eeuwig genieten in de groene weides, ik zal goed op je meisje passen.!
Huilen doe je niet om mij, laat me gaan ik ben nu vrij! Lief baasje luister goed,wat jij deed was iets dat moet. Voor mij was het afgelopen mijn leven wasvoorbij Slaap weer goed en denk aan mij Ik had het fijn bij jou en was gelukkig
Ach san, wat sneu. Wel fijn dat hij nog een top tijd bij je heeft mogen hebben. Sterkte
SecretLIN
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-13 13:30
Hij heeft het inderdaad mooi gehad, zijn lichaam was gewoon op ik kon hem niet aandoen hem nog een winter zo te laten staan. in overleg met mijn dierenarts heb ik besloten dat het zo genoeg is geweest.. wou hem niet laten lijden hij was echt gewoon op
hij is heel vredig ingeslapen ben bij hem gebleven tot het eind en voelde dat hij het ook goed vond zo.
Mondy
Geplaatst: 12-12-13 13:31
Wat een leeftijd zeg ! Heel veel sterkte, volgens mij was dit echt een once in you're lifetime paard
Heel veel sterkte ik keek altijd ff als ik langsreed of ie er nog stond
nientje78
Geplaatst: 12-12-13 13:38
Een moedig besluit heb je genomen, hij heeft een mooie leeftijd bereikt. En heeft een paar mooie jaren bij jouw gehad! Heel veel sterkte met het verlies...
SecretLIN
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-13 13:38
kon hem niet nog een winter laten lijden en hopend dat hij erdoorheen zou komen, zijn darmen werkten niet goed meer grote kans op kolieken veel diarree stond zielig in de stal
vond hem zooo moeilijk maar weet dat het beter is zo
Kentaro
Geplaatst: 12-12-13 13:40
NEE TOCH?!?! Gecondoleerd!! Wat een verschrikkelijk moeilijke, maar eerlijke beslissing! Vond het zo fantastisch dat je deze 2 oudjes nog zo'n mooie oude dag gunde! Hoop dat z'n vriendinnetje hem niet te hard gaat missen