Zondag in Berlijn, iets te doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Zondag in Berlijn, iets te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-13 12:37

Voor mijn verjaardag heb ik een weekend Berlijn gekregen samen met m'n moeder. Wij hadden grootse plannen gemaakt en wilden shoppeeeeen! We wilden naar KaDeWe en naar de Primark enzovoorts.

We gaan met een georganiseerde busreis mee en hebben het precieze programma gekregen. Daar staat in dat we de 15e de hele dag hebben om 'vrij rond te lopen' en te doen wat je wilt. Leek ons geen probleem in zo'n grote stad maar nu lees ik dat alles wat shoppen betreft dicht is op zondag?

We zijn nu best wel teleurgesteld en hopen hier tips te krijgen hoe we nu de zondag kunnen vullen. Of weet iemand misschien een centrum wat wel open is op zondag?

Szan

Berichten: 6647
Geregistreerd: 29-03-08

Re: Zondag in Berlijn, iets te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 11:34

In de zondagen voor Kerst (dus ook komende zondag) zijn er meestal wel veel winkels open hoor. Misschien niet alles, maar ik zou me over het shoppen niet al teveel zorgen maken.

En anders heeft Berlijn zoveel moois te bieden op cultureel gebied, dat je je echt niet hoeft te vervelen.

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Zondag in Berlijn, iets te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-13 12:01

Okee gelukkig! Wij lazen op internet overal dat zondag 8 en 22 december de winkels open zijn maar wij zijn er net de 15e. :D

Hoe dan ook hebben we er superveel zin in!

eponine
Berichten: 1598
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Brabantse!

Re: Zondag in Berlijn, iets te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 00:53

Naar warhorse!

zigranta
Berichten: 3255
Geregistreerd: 22-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 01:00

Neem aan dat Berlijn ook is omgetoverd in een grote kerststad, aan 1 dag zal je niet genoeg hebben verwacht ik.
Even snel gekeken maar er zijn 26! kerstmarkten verdeeld over Berlijn en die zijn open van 12.00 tot 20.00 meestal zijn de winkels op dezelfde tijdstippen.

Miekje23

Berichten: 989
Geregistreerd: 31-03-11
Woonplaats: Ommen

Re: Zondag in Berlijn, iets te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 18:55

de rittersport fabriek/ winkel zit in berlijn! zelf je eigen smaak samenstellen..