[SCH][WIP] Indian Summer PBN

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esther43
Berichten: 3306
Geregistreerd: 21-10-08

[SCH][WIP] Indian Summer PBN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-13 18:58

Een tijdje geleden heb ik mijn eerste PBN (schilderen op nummer) gekocht.
Ik heb gekozen voor Indian Summer. Dit schilderij heeft 3 panelen, en het kost heeeeeeel wat meer werk dan ik persoonlijk in gedachten had :D :o Maakt het niet minder leuk, ik ben er altijd zo 2 uur mee bezig, maar daarna krijg ik nek pijn omdat ik op een platte tafel schilder haha.

Zie hier, het eerste, meest linker paneel in progress:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik waardeer tips&trics heel erg, het is pas mijn eerste keer :) Ik heb ook dat sommige kleuren heel raar vlekken en ik er dus 2 en soms wel 3 lagen van moet aanbrengen, hebben meer mensen hier last van of doe ik iets verkeerd?

NoaSky

Berichten: 1503
Geregistreerd: 25-08-06
Woonplaats: Drunen

Re: [SCH][WIP] Indian Summer PBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 00:09

Whoo wat ben je al ver!!

Ik heb vandaag mijn eerste schilderen op nummer binnen gekregen, en net als jou gekozen voor Indian summer haha, hoe toevallig!!

Dussuuh tips of trics kan ik je niet geven, maar ik lees graag mee voor ideeën en om te vergelijken haha!

Ik schrok wel van het aantal nummertjes haha, dat gaat best een karwei worden ja..

Werk je per kleur af ivm uitdroging of per luik?

Esther43
Berichten: 3306
Geregistreerd: 21-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-13 19:12

NoaSky schreef:
Whoo wat ben je al ver!!

Ik heb vandaag mijn eerste schilderen op nummer binnen gekregen, en net als jou gekozen voor Indian summer haha, hoe toevallig!!

Dussuuh tips of trics kan ik je niet geven, maar ik lees graag mee voor ideeën en om te vergelijken haha!

Ik schrok wel van het aantal nummertjes haha, dat gaat best een karwei worden ja..

Werk je per kleur af ivm uitdroging of per luik?


Ja hij is nu echt super populair :) Vind het ook een van de mooiste van de nieuwe collectie!
Ik doe nu gewoon 1 panneel helemaal, uitdrogen valt volgens mij best mee :o
De rest ga ik straks wel per kleur doen, net als iemand uit het algemene forum geloof ik haha