SPOED. Baby ratjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 15:25

Jammer, maar fijn dat ze uit hun lijden zijn verlost.

Dagmar80

Berichten: 1851
Geregistreerd: 07-11-12
Woonplaats: Borger

Re: SPOED. Baby ratjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:59

Tessa_93: O gelukkig maar, schok al... en dat dat dan normaal gevonden werd... Wel sneu hoor :( Maar ja, laten lijden is ook niks natuurlijk. Ik vind ze heel leuk als huisdier, maar ja, ik heb 4 katten... Moeten ze toch in een aparte kamer enzo.

KingYasFenn
Berichten: 1430
Geregistreerd: 10-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:14

Dagmar80 schreef:
Tessa_93: O gelukkig maar, schok al... en dat dat dan normaal gevonden werd... Wel sneu hoor :( Maar ja, laten lijden is ook niks natuurlijk. Ik vind ze heel leuk als huisdier, maar ja, ik heb 4 katten... Moeten ze toch in een aparte kamer enzo.


Kan makkelijk! ik heb 2 katten en een heleboel ratjes,
ze gaan prima met elkaar om ;)

Dagmar80

Berichten: 1851
Geregistreerd: 07-11-12
Woonplaats: Borger

Re: SPOED. Baby ratjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:20

Nou, ik had al 2 ratjes toen ik mijn 3 katten opgevangen heb (waren zwerfkittens). Van begin af aan dus aan de ratjes gewend, maar nee hoor. Ik kon mijn ratjes niet veilig in de huiskamer in de kooi laten met de katten in de kamer... Als ik er zelf bij was geen probleem, maar ging ik de kamer uit: boven op de kooi springen enzo en mijn ratjes bang maken.

Ik heb nu konijnen en dat gaat wel goed, maar alle vier de katten in de huiskamer laten lopen als mijn konijnen losloop uurtjes hebben doe ik niet. Puur voor de zekerheid, want tot nu toe loeren ze er niet op ofzo. Toen het jonge konijntjes waren, waren de katten wél iets te geïnteresseerd...

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Re: SPOED. Baby ratjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-13 00:36

Mijn 2 katten zijn bang van mn ratjes én valkparkieten :=
Maar ik laat ze nooit alleen in de kamer als mn vogeltjes los vliegen en de ratjes los lopen hoor.. blijven tenslotte katten. :)

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Re: SPOED. Baby ratjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-13 00:38

Het ligt er ook net aan wat voor karakter je kat heb. De ene zijn echte jagers en de andere niet.. die van mij vinden ze niet echt boeiend hihi.

En inderdaad Dagmar80, snap niet dat mensen die diertjes levend in kunnen vriezen :n

Dagmar80

Berichten: 1851
Geregistreerd: 07-11-12
Woonplaats: Borger

Re: SPOED. Baby ratjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 11:41

Hihi, wat een watjes! :p Inderdaad, met loslopen wel een risico. Wel leuk dat het verder zo goed gaat! :)

Ik heb nu weleens het poesje in de huiskamer erbij als de konijnen loslopen, maar zij vindt ze best griezelig dus dan gaat ze ergens zitten waar ze niet bij haar kunnen, of gewoon op de bank liggen pitten. De andere twee htk's (katers) doen ook in principe niks, maar de ragdoll is nogal speels en ik ben bang dat hij te wild zal gaan doen.

Levend invriezen, brrr, in beide opzichten...