Error bij het laden van yahoo mail.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Error bij het laden van yahoo mail.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-13 11:26

Hallo allemaal,

Sinds gister heb ik een probleem bij het laden van mijn yahoo mail.

Ik kan dus wel inloggen, kom vervolgens in het scherm van mijn inbox en dan verspringt de pagina naar een; De webpagina kan niet weer gegeven worden.

Meest waarschijnlijke oorzaak:
•Voor bepaalde inhoud of bestanden op deze webpagina is een programma vereist dat momenteel niet is geïnstalleerd.

Vervolgens kun je op een link klikken om online te zoeken naar het programma dat je dan nodig hebt, en dan krijg ik van alles over een http process probleem. Na lang zoeken heb ik een mailadres gevonden van Yahoo Nederland voor Customer Service, die het tot 2 keer toe niet deed totdat ik .com aan het einde verving door .nl en toen wilde hij de mail ( via de telefoon ) gestuurd wel verzenden.

Via mijn telefoon kan ik dus wel in de mail, maar aangezien ik niet zo handig ben doe ik het liefst mails versturen via mijn laptop.

Weet iemand een oplossing? Alvast bedankt!

Arrabel

Berichten: 5391
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 15:46

Ik heb ook een mailadres van Yahoo en was er altijd heel tevreden over maar de laatste tijd is het bagger.
Het begon bij mij ook dat ik mijn mail niet kon openen, ik werd verplicht om een nieuwe programma van firefox te installeren anders kon ik mijn mail niet meer lezen.
Dat heb ik dus gedaan en ik kan nu wel mijn mail lezen maar mijn mail loopt continue vast en soms krijg ik mailtjes niet binnen of dagen later pas.
Het is dat ik dit mail adres al heel lang heb en veel instanties dat ook hebben, het zou echt heel veel moeite kosten om alles en iedereen op de hoogte te brengen van een nieuw emailadres dus ik blijf maar bij Yahoo maar het liefst had ik een nieuw email adres ergens anders geopend.

Traiectum

Berichten: 1514
Geregistreerd: 30-01-06
Woonplaats: In m'n hoofd altijd ergens anders

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 15:54

Ik kan sinds vanochtend ook niet meer bij m'n mail. Inloggen gaat, daarna krijg ik dezelfde melding, dat inhoud niet weergegeven kan worden (via IE, Firefox heb ik nog niet geprobeert). Hier is het ook al wekenlang bagger - mail die vastloopt of extreem traag is.
Baal er gigantisch van, ik heb dat adres al jaren.

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Error bij het laden van yahoo mail.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-13 18:02

Ik ook, vandaar dat ik er dus echt hulp voor zoek, heb namelijk een heleboel open sollicitaties verzonden via dat mail adres... Ik vind het echt irritant!

PascalB

Berichten: 1793
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:05


Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Error bij het laden van yahoo mail.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-13 18:09

Thanks! Het openen in google chrome lijkt voor mij te werken.. Even afwachten...

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Error bij het laden van yahoo mail.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-13 11:18

Volgens mij doet hij het weer bij mij!