cera kunstof beslag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mabu
Berichten: 101
Geregistreerd: 29-04-13

cera kunstof beslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-13 17:17

Dit is een onderwerp die al vaker hier op bokt is besproken maar nergens kon ik vinden waar ik ze kan bestellen?
Via Cera zelf denk ik maar heb ik alleen de duitse website en eigenlijk geen uitleg over de maten of hoe te bestellen. Ik weet nu niet of de hele hoef bijv in de 120 mm valt of alleen de brug? En mijn duits is nou niet zo geweldig dus ik dacht misschien dat jullie zo antwoord op mijn vraag hebben waar te bestellen?

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:24

Ik wil je wel helpen :j Mijn paard staat al een paar jaar op Cera.
Ik bestelde ze voorheen zelf in Duitsland bij Cera, maar tegenwoordig laat ik mijn smid ze voor mij bestellen want dat scheelt bijna de helft in kosten. Smeden betalen nl een lagere prijs.

Je zou een mail kunnen sturen aan Petra Steuer, geloof dat ik daar in het verleden ook wel eens contact mee heb gehad:
http://www.cera24.com/de/kontakt.html

Wat betreft de maten, de maten die er per 'ijzer' bij staan is dus het beslag incl de betreffende maat brug.
Bijv de Cera in maat 01 + brug maat 3 is 121mm breed.

Mabu
Berichten: 101
Geregistreerd: 29-04-13

Re: cera kunstof beslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-13 17:53

Ok super! Hier heb ik wat aan. Mijn man is hoefsmid maar heeft nog nooit met cera gewerkt, wel met ander kunstof beslag die hij hier in nl kon bestellen via de hoefijzer fabriek maar de cera kan niet daar besteld worden en er is zo weinig op internet te vinden over het bestellen dus hier ben ik super blij mee.
De maat is dus alles incl. Zo'n vermoeden had ik al maar je weet nooit. Bedankt!

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:02

Je bestelt dus het beslag, brug en tegenbrug en schroefjes :)
En alstu :D