Seksuele intimidatie door eigenaars

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tweety27

Berichten: 25
Geregistreerd: 18-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 15:38

Hallo iedereen ik heb ook opzoek naar een VP dus ik een advertentie op MP en bokt gezet, krijg ik net mailtjes van ene *** ook wel *** genoemd. Hele aparte mailtjes geen Hallo en doei of groetjes ofzo best raar. Hij wil dat je zijn paarden komt verzorgen je krijgt er geld voor. Dus ik had gemailt dat ik er van af zie, mail hij terug heb je wel interesse in een bijbaantje (zwart)... okee die man is echt raar. Volgens mij is het een of andere viezerik. Ik zou er niet op in gaan al mailt hij je! Pas er mee op! Ik las ookal op dit forum dat andere meiden contact hadden gehad met deze man... Pas er echt mee op! Als je toch wilt gaan, neem je ouders mee!
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 02-12-13 19:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 15:45

DewiJongsma schreef:
Hallo iedereen ik heb ook opzoek naar een VP dus ik een advertentie op MP en bokt gezet, krijg ik net mailtjes van ene *** ook wel *** genoemd. Hele aparte mailtjes geen Hallo en doei of groetjes ofzo best raar. Hij wil dat je zijn paarden komt verzorgen je krijgt er geld voor. Dus ik had gemailt dat ik er van af zie, mail hij terug heb je wel interesse in een bijbaantje (zwart)... okee die man is echt raar. Volgens mij is het een of andere viezerik. Ik zou er niet op in gaan al mailt hij je! Pas er mee op! Ik las ookal op dit forum dat andere meiden contact hadden gehad met deze man... Pas er echt mee op! Als je toch wilt gaan, neem je ouders mee!

Dat is de man van dit topic! [VVDD] PAS OP!! HEEL ERG BELANGRIJK!!
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 02-12-13 19:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Persoonsgegevens verwijderd uit quote

Tweety27

Berichten: 25
Geregistreerd: 18-12-11

Re: Seksuele intimidatie door eigenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 15:51

Ja klopt! Dat topic is alleen gesloten vandaar dat ik het hier even poste.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33865
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Seksuele intimidatie door eigenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 15:55

pff gelukkig heb ik dat nooit meegemaakt, hier in de buurt zit wel een manege waarvan de eigenaar zijn handjes niet altijd thuis houd...

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 15:55

Klopt, ze zijn aan het overleggen wat ze ermee gaan doen omdat er veel persoonlijke gegevens instonden, goed dat je het hier hebt neergezet! Zijn nu al drie meiden alleen al op bokt die door hem zijn lastig gevallen...

Ik heb zelf eigenlijk alleen maar goede ervaringen, gelukkig. Op mijn tiende shetlander verzorgd bij een oud stel, als het regende kon ik naar binnen en kreeg ik gewoon soep etc, hele lieve mensen. Daarna drie paarden bij wat jonger stel met twee oudere kinderen, ook heel aardig en ook af en toe meegereden in de auto naar winkel en alles. Ook paard verzorg bij man die ik amper zag maar als ik hem zag gewoon even gedag zeggen. Nu bij een gezin waar ik vooral contact heb met de dochter dus ook niks aan de hand.
Ging ook gewoon als tienjarig meisje langs alle huizen met paarden zonder dat mijn moeder het wist, heel dom achteraf natuurlijk dus ben heel blij dat er nooit wat is gebeurt.

maaikiemike

Berichten: 559
Geregistreerd: 22-08-11
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 23:36

DewiJongsma schreef:
Hallo iedereen ik heb ook opzoek naar een VP dus ik een advertentie op MP en bokt gezet, krijg ik net mailtjes van ene *** ook wel *** genoemd. Hele aparte mailtjes geen Hallo en doei of groetjes ofzo best raar. Hij wil dat je zijn paarden komt verzorgen je krijgt er geld voor. Dus ik had gemailt dat ik er van af zie, mail hij terug heb je wel interesse in een bijbaantje (zwart)... okee die man is echt raar. Volgens mij is het een of andere viezerik. Ik zou er niet op in gaan al mailt hij je! Pas er mee op! Ik las ookal op dit forum dat andere meiden contact hadden gehad met deze man... Pas er echt mee op! Als je toch wilt gaan, neem je ouders mee!


Ook ik heb een paar maanden geleden contact met hem gehad. Het contact eindigde in hele rare en vieze voorstellen van zijn kant. Ik heb hierop marktplaats en de politie geïnformeerd. Ik was blijkbaar niet de eerste.... Ik ben meerderjarig, dus het was niet strafbaar. Reden dat ik wel melding heb gemaakt bij de politie (in overleg met hun) is dat hij doelbewust op zoek gaat en contact legt. Hij doet ook niet gelijk een voorstel, hier is bij mij weken overheen gegaan. Gevaarlijke man in mijn ogen.
(Ps. jammer dat het topic over hem op slot staat)
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 02-12-13 19:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Persoonsgegevens verwijderd uit quote

Tweety27

Berichten: 25
Geregistreerd: 18-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 00:41

maaikiemike schreef:
DewiJongsma schreef:
Hallo iedereen ik heb ook opzoek naar een VP dus ik een advertentie op MP en bokt gezet, krijg ik net mailtjes van ene *** ook wel *** genoemd. Hele aparte mailtjes geen Hallo en doei of groetjes ofzo best raar. Hij wil dat je zijn paarden komt verzorgen je krijgt er geld voor. Dus ik had gemailt dat ik er van af zie, mail hij terug heb je wel interesse in een bijbaantje (zwart)... okee die man is echt raar. Volgens mij is het een of andere viezerik. Ik zou er niet op in gaan al mailt hij je! Pas er mee op! Ik las ookal op dit forum dat andere meiden contact hadden gehad met deze man... Pas er echt mee op! Als je toch wilt gaan, neem je ouders mee!


Ook ik heb een paar maanden geleden contact met hem gehad. Het contact eindigde in hele rare en vieze voorstellen van zijn kant. Ik heb hierop marktplaats en de politie geïnformeerd. Ik was blijkbaar niet de eerste.... Ik ben meerderjarig, dus het was niet strafbaar. Reden dat ik wel melding heb gemaakt bij de politie (in overleg met hun) is dat hij doelbewust op zoek gaat en contact legt. Hij doet ook niet gelijk een voorstel, hier is bij mij weken overheen gegaan. Gevaarlijke man in mijn ogen.
(Ps. jammer dat het topic over hem op slot staat)


Ja echt zulke mensen brr, hij heeft naar mij niks raars gemailt. Ik vertrouwde het aan het begin al niet, dus ik heb het gelijk afgekapt. K kan dus ook niet echt aangifte doen.
Maar echt zulke mensen moeten opgepakt/gestraft worden ofzo.
Zijn 'paarden' stonden in giessenburg. Dus mensen die in deze buurt een vp zoeken pas op!
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 02-12-13 19:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Persoonsgegevens verwijderd uit quote

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Re: Seksuele intimidatie door eigenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 10:24

Hij zegt dat zijn paarden in de buurt staan waar jij woont, is dus altijd verschillend. Hoop dat hier toch een waarschuwingstopic van komt want de teller staat nu dus al op 5

maaikiemike

Berichten: 559
Geregistreerd: 22-08-11
Woonplaats: Veluwe

Re: Seksuele intimidatie door eigenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 14:10

Hij schreef inderdaad dat zijn paarden bij mij in de buurt stonden. Op directe vragen antwoordde hij niet. Ik had inderdaad ook het vermoeden dat het geen zuivere koffie was, maar ik had dit niet verwacht.

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Re: Seksuele intimidatie door eigenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 14:15

Goed dat je in ieder geval aangifte hebt gedaan en je 'melding' ook in dit topic hebt gezet! Nu die andere is gesloten word niemand er meer voor gewaarschuwd terwijl die man dus heel actief is.

lienieminie

Berichten: 1284
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:52

lees mijn onderstaande link

zegt dat genoeg??

pleiada
Berichten: 4154
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:58

Goed topic :j Het is echt heel belangerijk dat meisjes hierop gewezen worden!

Loei

Berichten: 1308
Geregistreerd: 12-11-09
Woonplaats: Nijverdal

Re: Seksuele intimidatie door eigenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:11

Dat het topic maar snel genoeg open mag gaan :)

lienieminie

Berichten: 1284
Geregistreerd: 23-06-13

Re: Seksuele intimidatie door eigenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:17

waarschijnlijk gaat hij niet meer open
het is toch te belachelijk voor woorden dat je mensen niet eens mag waarschuwen!
let maar op mijn woorden
dat doen ze pas zodra er echt iets gebeurd is.
er zijn trouwens al 4 meiden die contact hebben gehad met die zieke geest

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:21

lienieminie schreef:
waarschijnlijk gaat hij niet meer open
het is toch te belachelijk voor woorden dat je mensen niet eens mag waarschuwen!
let maar op mijn woorden
dat doen ze pas zodra er echt iets gebeurd is.
er zijn trouwens al 4 meiden die contact hebben gehad met die zieke geest

vijf -O- Maar ik zou zulke reacties niet meer plaatsen, straks word dit topic ook gesloten door te veel offline reacties. :j Ze zijn er in ieder geval mee bezig: [FZ] Hoe lang "slotje voor overleg"

lienieminie

Berichten: 1284
Geregistreerd: 23-06-13

Re: Seksuele intimidatie door eigenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:24

ben jij ook benaderd door hem??

tiwi1969

Berichten: 7671
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:13

Klasgenootje van mijn dochter is ook door H. benaderd, nu heb ik zelf paarden in ............... en H. is mij niet bekend wel de achternaam die hij gebruikte... maar die mensen hebben geen paarden.
Laatst bijgewerkt door Animal op 03-12-13 00:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Persoonlijke gegevens verwijderd.

lienieminie

Berichten: 1284
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:36

tiwi1969 schreef:
Klasgenootje van mijn dochter is ook door H. benaderd, nu heb ik zelf paarden in Wenum Wiesel en H. is mij niet bekend wel de achternaam die hij gebruikte... maar die mensen hebben geen paarden.


dat is al de 8e of 7e geloof ik

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:38

lienieminie schreef:
tiwi1969 schreef:
Klasgenootje van mijn dochter is ook door H. benaderd, nu heb ik zelf paarden in ...... en H. is mij niet bekend wel de achternaam die hij gebruikte... maar die mensen hebben geen paarden.


dat is al de 8e of 7e geloof ik

De zesde. Dit soort reacties moet je hier alleen niet plaatsen want dadelijk word deze ook gesloten door te veel offtopic reacties. De modjes zijn ermee bezig.

verastar1

Berichten: 872
Geregistreerd: 10-04-11
Woonplaats: harderwijk

Re: Seksuele intimidatie door eigenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:43

Heb wel eens een advertentie gevonden bij mij in de buurt met een man die een groom zocht ,aar dat mochten alleen maar vrouwen zijn. Daar ga je als vrouw ook niet heen lijkt mij.

Fink

Berichten: 1776
Geregistreerd: 16-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 22:24

Had ook toen ik nog een vp zocht een adv. op MP geplaatst en ik kreeg smsjes over een meisje met tinkers en die zocht een beste vriendin om samen mee te rijden. Klonk allemaal erg leuk etc. maar toen van die vragen draag jij een bh en ook ja want ik zit ergens mee, want mijn vader heeft me laatst betrapt toen ik met mezelf bezig was. Daarna gelijk niet meer gereageerd, en hij/zij verandere ook steeds de naam. Van bianca tot marieke.
Ook een telefoontje gehad van een man die een bijrijdster zocht, klonk allemaal leuk. Toen vroeg hij wat ik aan het doen was: op de pc zei ik en toen zei hij moet je niet vragen wat ik doe? En ik zei umm moet dat dan? Ja, is toch leuk? Oke dan, wat doe je: zelf bevredigen om het maar even netjes te zeggen. En toen heb ik opgehangen, en daarnaa heeft ie nog een paar x gebeld maar niet opgenomen. En sinds dien belt hij niet meer.
En nog een via de mail, na deze mail\/ heeft hij trouwens niet meer gereageerd
En een ander meisje op een forum had hetzelfde mailtje gekregen onder dezelfde naam!:

Hallo ...,

Zou je deze mail naar mijn moeder willen mailen en met haar contact op nemen?
Haar mail is; /
Mvg Nikki




--------------------------------------------------------------------------------
From: ....................................
To: /
Subject: RE: voetmodel
Date: Mon, 11 Feb 2013 00:14:15 +0100


Hallo Nikki,

Dat klopt..

Tijdens de fotoshoot als voetmodel draag je verschillende soorten open schoenen, van open hakken tot teenslippers. Erg divers en gewild!
Je wordt tijdens de shoot geheel gefotografeerd, je komt dus helemaal op de foto, alleen de nadruk ligt op je blote voeten.

Omdat ik eens wat anders wil doen heb ik je hiervoor gevraagd, namelijk omdat het me leuk lijkt om het b.v. op een manege te doen of in een wei met paarden!

De kleding die je draagt tijdens de shoot is geheel naar eigen keuze, ook kun je er natuurlijk voor kiezen om je een aantal om te kleden zodat je niet op elke foto dezelfde kleding draagt.

De fotoshoot zal ongeveer anderhalfuur duren, er worden dan 100 foto's gemaakt, die krijg je naruurlijk zelf ook allemaal (ook digitaal).
Na de shoot ontvang je ook een vergoeding van 250,-euro


Mvg,
..............................


--------------------------------------------------------------------------------
From:/
To: ....................................
Subject: RE: voetmodel
Date: Mon, 11 Feb 2013 00:08:09 +0100


Hallo ......,

Je hebt me nog geen reden gegeven waarom ik geschikt ben als model, je weet niet eens hoe ik eruit zie.

Mvg




--------------------------------------------------------------------------------
From: .......................
To: /
Subject: RE: voetmodel
Date: Sun, 10 Feb 2013 23:09:45 +0100


Hallo Nikki,

Schoenmaat is geen probleem!

Mvg,
.......................


--------------------------------------------------------------------------------
From: /
To: ............................
Subject: RE: voetmodel
Date: Sun, 10 Feb 2013 23:08:16 +0100


Beste .............,

Waarom denk jij dat ik geschikt ben als voetmodel? Mijn schoenmaat staat er niet bij...

Mvg,
Nikki




--------------------------------------------------------------------------------
From: ......................
To: /
Subject: voetmodel
Date: Sun, 10 Feb 2013 22:40:00 +0100


Hallo Nikki,

Ik bekeek zojuist per toeval je profiel via http://www.marktplaats.nl en vroeg me af of je ooit een fotoshoot hebt gedaan of graag zou willen doen?
Uiteraard krijg je daar een vergoeding voor!
Ik ben namelijk nog opzoek naar een voetmodel, heb je daar ooit van gehoord?
Het lijkt mij een leuk idee om ook wat met paarden te doen.
Graag zou ik je wat uitleg en info willen geven, mocht je interesse hebben.

Mvg,
.......................
Laatst bijgewerkt door Animal op 02-12-13 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Persoonlijke gegevens verwijderd.

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:54

Precies het zelfde verhaal gehad.. je kan er beter niet op in gaan.. heb ik ook niet gedaan.. toen hijover mijn kleren aanhouden begon en stiekeme baantjes en contant geld.. ik ben zo stom geweest mijn telefoon nummer te geven.. dat was nog voor hij ermee begon.. ik ben nu heel erg bang... maar hij heeft perongeluk zijn mail addres aan zijn facebook gekoppeld. Toen kon ik dat zien en weet precies hoe hij heet en welke plaats hij woont.. als je me een pb stuurt kan ik je alles vertellen

Groetjess! X

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:58

tiwi1969 schreef:
Klasgenootje van mijn dochter is ook door H. benaderd, nu heb ik zelf paarden in ....... en H. is mij niet bekend wel de achternaam die hij gebruikte... maar die mensen hebben geen paarden.



Is mij ook gebeurd.. het klopt dat hij van ............ komt. Hij had perongeluk zijn mail aan zijn facebook gekoppeld. Zo kwam ik achter zijn volle naam en woonolaats etc.. hij boos mij geld aan en dan mocht ik zijn paarden verzorgen en rijden..
Laatst bijgewerkt door Animal op 03-12-13 11:57, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Persoonlijke gegevens verwijderd.

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:59

donjalover13 schreef:
tiwi1969 schreef:
Klasgenootje van mijn dochter is ook door H. benaderd, nu heb ik zelf paarden in ........ en H. is mij niet bekend wel de achternaam die hij gebruikte... maar die mensen hebben geen paarden.



Is mij ook gebeurd.. het klopt dat hij van ......... komt. Hij had perongeluk zijn mail aan zijn facebook gekoppeld. Zo kwam ik achter zijn volle naam en woonolaats etc.. hij boos mij geld aan en dan mocht ik zijn paarden verzorgen en rijden..
het waarschuwingstopic is gesloten vanwege persoonlijke informatie. Jr kan dus beter de woonplaats weghalen.
Laatst bijgewerkt door Animal op 03-12-13 00:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Persoonlijke gegevens verwijderd.

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 00:51

Weetje.. het gebeurd je gewoon hoe goed en oplettend ne normaalgesproken ook bent. Ik bn altijd erg oplettend en ging er van uit dat mij dit nooit zou gebeuren.. nou mooi wel dus.. gelukkig bdn ik die man nog jiet tegen gekomen