Krultang babyliss pro

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxLady

Berichten: 868
Geregistreerd: 11-04-11

Krultang babyliss pro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-13 13:25


Lianne86
Berichten: 3730
Geregistreerd: 21-12-12

Re: Krultang babyliss pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 13:26

Ik zag hem ook en het leek zo ontzettend makkelijk :') geloof alleen nooit dat het zo makkelijk is :D

MelanieB

Berichten: 25870
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 13:29

Durf dat niet aan met mijn moeilijke haar dat snel in de klit schiet..
Maar als het echt zo goed zou werken; scheelt me veel werk :))
Krul het eigs zowat nooit meer.. maar vind t altijd wel leuk.

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: Krultang babyliss pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 13:30

Ik wil hem ook! Maar ben bang als ik hem een keer gebruik dat me haar zo vast gedraaid zit :')

nafnaf

Berichten: 2744
Geregistreerd: 20-10-10

Re: Krultang babyliss pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 13:32

op youtube zijn heel veel revieuws te vinden, misschien vind je daar wat.

Lianne86
Berichten: 3730
Geregistreerd: 21-12-12

Re: Krultang babyliss pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 13:33

Maar die mensen op YouTube die zijn standaard ook heel handig met alles? :') (Of nouja... ik ben gewoon een kluns met alles... optie 2...)

xxLady

Berichten: 868
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-13 13:34


tones

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 13:38

Iemand heeft m laatst op mn hoofd gebruikt.
Echt n super ding.
Wil m ook, maar vind €200 nogal prijzig.

xxLady

Berichten: 868
Geregistreerd: 11-04-11

Re: Krultang babyliss pro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-13 13:39

Oei, 200 euro is wel erg duur :wow:

__denise

Berichten: 3210
Geregistreerd: 25-02-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 13:47

Ik heb ook wat reviews etc gekeken, maar hij lijkt me echt waardeloos. Je moet hele dunne plukken pakken, anders kan die hem helemaal in de klit halen in dat ding (en je het dus af moet knippen zoals hierboven). Ik heb heel dik haar dus ik zou ik dus echt anderhalf uur bezig zijn. Ik houd zelf niet van strakke krullen, maar omdat je geen grotere plukken kunt pakken kan je niet die 'waves' krijgen die je met een gewone (wat grotere inch) tang wel kunt creëren, want op de kortste stand krijg je volgens mij nog steeds een goede krul.
Volgens mij krijg je er ook een lamme arm van en wat ik heb gezien is dat het makkelijker is als je het bij iemand anders doet (die cilinder moet tegen je hoofd, plukken aan de achterkant etc).

En daarnaast vind ik de prijs echt belachelijk :+
Edit: Ik zie hem op Google voor 130 euro trouwens hoor, niet 200.

Lianne86
Berichten: 3730
Geregistreerd: 21-12-12

Re: Krultang babyliss pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 13:53

Met andere woorden: ik heb er toch nooit het geduld voor :')

Ik doe het gewoon lekker op mijn oma's manier.. gewoon een laken kapot maken in reepjes, mijn haar eromheen binden en een mooi strikje er van maken. heb ik ook krullen :p

xxLady

Berichten: 868
Geregistreerd: 11-04-11

Re: Krultang babyliss pro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-13 19:54

Ja, ik denk ook maar niet dat ik het ga kopen. Het is erg moeilijk om het bij je zelf te doen, dus je hebt iemand nodig die het bij je wil doen, je hebt superdunne plukken nodig, je haar kan er in vast komen te zitten en het is erg duur.

R00s
Berichten: 479
Geregistreerd: 25-05-11

Re: Krultang babyliss pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 12:09

Je moet wel een goede bos haar hebben. Ik heb stijl haar wat best dun is en mijn schoonmoeder heeft het bij mij geprobeerd, alles zakte na een uur al weg en savonds was er alleen pluis over :')

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: Krultang babyliss pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 15:39

Ik heb de curl secret versie van deze.

Ik heb erg dik haar en ben normaal met stijlen al 3 kwartier bezig, krullen zakten altijd uit.
Dit ding is echt waanzinnig goed, als ik een te dik plukje pak, rolt hij het haar niet op, maar gaat piepen.
Alleen aan de achterkant is het een beetje lastig, omdat hij een beetje zwaar is.

Ben nog geen half uur bezig geweest met krullen en zonder haarlak etc. Zat het zelfs na een nachtje slapen nog gewoon super!

lovelynutia

Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 15:54

Als je zelf niet zo handig bent met een krultang lijkt het mij een best een leuk apparaat maar wel aan de dure kant en niet echt mogelijkheid tot variatie (veel dunne plukjes lijkt mij lang duren).


Zelf blijf ik bij mijn Remington CI 76, sinds ik over ben gegaan naar keramische platen en goed heb gekeken op YT hoe je haar moet krullen lukt het prima daarvoor was het er altijd binnen een uur uit.
Met kerst krijg ik de Remington CI 5338 voor een grotere krul die wat zachter is aangezien ik soms alleen de puntjes even wat styling wil geven.

Beide zijn een stuk goedkoper (25 euro) en kunnen op lage hitte want super is voor fijner haar :j .

xkimmx

Berichten: 3406
Geregistreerd: 07-05-08
Woonplaats: Westland

Re: Krultang babyliss pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 15:00

Ja ik heb deze krultang. [MW] Babyliss Curl Secret Hier topic die ik erover had geopend. Op het begin wou ik hem liefst uit het raam smijten. Je moet er goed mee leren om gaan, dan werkt hij super! Je haar kan idd vast komen te zitten als je een te dikke pluk doet, pluk niet vast houdt of hem te hoog houd. Bij de mediamarkt is hij 'maar' €125,-, de Curl Secret. Weet eerlijk gezegd niet het verschil. :P http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/BA ... langId=-11

Normaal bleven mijn krullen nooit zitten, als ik de badkamer uit was was de kant die ik als eerste had gedaan alweer uitgezakt, tenzij ik heel veel lak en mouse gebruikte, dan bleef het wel zitten. Met deze krultang hoef ik niet eens haarlak of mouse te gebruiken, blijft heel de avond super zitten! Zelfs als ik wakker word zit er nog slag in :)