Heeft een huurder van weiland ook rechten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 20:59

Balou_k schreef:
pmarena schreef:
Echt super mazzel heb je dan +:)+

Ik zit Marktplaats regelmatig in de gaten te houden om hier een doorloop-stukje van de paddock te verstevigen, maar zie niet zo gek veel langskomen eigenlijk.... -O-

Ziet er super uit bij jullie op die foto's hoor +:)+


Nu nog een rommel maar dat kan ook niet met al her gesleep natuurlijk! Ik heb iedereen een PB gestuurd die vragen had over de grastegels van kunststof!

Mijn tip! Hou de wegen in de gaten, bij verbouwingen en dergelijke aan wegen en tunnels worden ze er vaak uit gehaald en zijn ze voor de vuil container of de mensen die ze ophalen!

Ik ben wel benieuwd naar hoe die kunststof grastegels heten, zou je mij een naam/merk willen geven?

Balou_k

Berichten: 14062
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Re: Heeft een huurder van weiland ook rechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 21:34

Phoe ik kwam al bij toeval aan de naam haha, merk zou ik zeker niet weten maar zal morgen eens naar de tegels kijken! Volgens mij stond er namelijk wel iets op qua nummer/naam!

Dan plaats ik het in een PB want ik vervuil dit topic nu wel natuurlijk.. :oo

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 09:59

Balou_k schreef:
Phoe ik kwam al bij toeval aan de naam haha, merk zou ik zeker niet weten maar zal morgen eens naar de tegels kijken! Volgens mij stond er namelijk wel iets op qua nummer/naam!

Dan plaats ik het in een PB want ik vervuil dit topic nu wel natuurlijk.. :oo

Okee, bedankt! Ahum, het had trouwens ook een pb moeten zijn van mij, maar ik heb (weer eens) op het verkeerde knopje gedrukt (quote ipv pb) :') .

pmarena

Berichten: 48143
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Heeft een huurder van weiland ook rechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 10:08

Ik ben ook erg benieuwd, wel meer mensen denk ik, super als je dat even wilt laten weten +:)+

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 17:47

ohjajoh6 schreef:
Dank voor je reactie Santos, maar dat was mijn vraag niet; Ik wil mijn rechten weten, als dus het omliggende terrein schade aan mijn paarden toebrengt, dmv bv een boom op het hoofd of dood in wei vinden door notabene verdekt opgestelde esdoorns die giftig zijn en in grote getalen de wei bevuilen. Terwijl dit dus al luid en duidelijk gemeld is, maar domweg word geweigerd er iets mee te doen.... Het is toch van de zotte dat ik goed geld betaal voor een weiland waar ik dus op niet 1 plekje mijn paarden veilig kan neerzetten? of ze vreten zich kapot aan de esdoorn zaden en bladen die over echt heel de wei liggen, van voor naar achter tot van links naar rechts! en veel! of ik zet ze op stal met het risico dat bij de eerste de beste storm die boom hun onthoofd, is toch bizar als je er over nadenkt?


jij kiest er voor die wei te huren en jij moet hem onderhouden. Als de wei je niet veilig genoeg lijkt zeg je de huur op of zorg je dat je hem veiliger maakt in overleg met de verhuurder. (vragen of de bomen weg mogen en overleggen over hoe dat geregeld moet met kappen en vergunning en kosten etc.)

inmiddels bijgelezen dat de bomen van de buren zijn en die niet mee willen werken. Dan zijn opruimen, afzetten of huur opzeggen nog de opties.

Anoniem

Re: Heeft een huurder van weiland ook rechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 01:41

Ik heb gevraagd of dit topic gesloten kan worden, paard staat al ziek sinds zondag. En ja DA is al meerdere malen geweest en ja alles is afgezet. Ik heb dus wel wat anders aan mijn hoofd op moment, is mij vanaf pagina 1 al duidelijk hoe ik ervoor sta en weet ik wat mij te doen staat, waardoor de reacties ook ietwat als mosterd na de maaltijd aanvoelen voor mij...

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Re: Heeft een huurder van weiland ook rechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 08:04

Sterkte en beterschap...

Anoniem

Re: Heeft een huurder van weiland ook rechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 23:34

Dank je joyceB.

Anoniem

Re: Heeft een huurder van weiland ook rechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 09:56

Sterkte, ik hoop voor dat het meevalt..