Moor in het winterzonnetje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Moor in het winterzonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 22:27

Het is alweer bijna winter. Bijna.

Omdat het al zo vroeg donker wordt, heb ik mooi de kans om wat mooie kiekjes te maken van Morrepor in een mooi winterzonnetje rond een uur of half 5.

Dit is een tijdstip waarop de paarden naar binnen gaan, men thuis komt van hun werk en eerst gaan eten voor hun richting stal gaan (s'avonds kan het best wel druk zijn) wat mij mooi de gelegenheid geeft om eens rustig mijn amateur fotografie kunsten eens aan te scherpen terwijl moeders weer eens een keer op Moor rijdt. Dit kan ze helaas niet zo vaak doen ivm tijd, de kou en dat haar lijf daardoor soms niet zo mee werkt waardoor dit extra speciaal is.

Het is verre van perfect en eigenlijk bedoeld voor de leuk en ons eigen vermaak, maar omdat ik vond dat er wel aardige kiekjes tussen zaten wil ik ze toch graag delen. Dus ik vraag jullie om er niet ál te kritisch naar te kijken (ik weet dat ik wat moeite heb met scherpstellen. Soms snap ik de camera niet helemaal :+ )

Here we go! *\o/*

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

7. Afbeelding

8. Afbeelding

9. Afbeelding

10. Afbeelding

11. Afbeelding

<3

PeerAppel

Berichten: 3943
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Moor in het winterzonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 22:46

Er is helemaal niks mis met jouw foto's hoor! Vind ze erg leuk en ook leuk dat jouw moeder op Moor rijdt. Leuk stel zo. :D

Annelove16x

Berichten: 1012
Geregistreerd: 21-04-13

Re: Moor in het winterzonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 22:48

leuke foto's hoor :D

Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Re: Moor in het winterzonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 23:11

Bedankt!! :o