Harry`s Horse Thermolaars Economy

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
savieralover

Berichten: 1700
Geregistreerd: 23-03-09

Harry`s Horse Thermolaars Economy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-13 17:55

Jullie kennen het allemaal wel. De winter komt er aan en het is ijskoud en zodra je ook maar een stap buiten de deur zet vriezen je tenen er al vanaf. Ook ik heb dit probleem en ben dus opzoek gegaan naar thermolaarzen die lekker warm zijn maar ook betaalbaar. Nu kwam ik de Thermolaarzen van de Harry's Horse tegen die mij wel aanstaan. Echter is mijn vraag kun je met deze laarzen rijden?

Hieronder een link van de desbetreffende laarzen:
http://www.ooteman.nl/dames/rijlaarzen/ ... rs-economy

Ook ervaring met deze laarzen zijn meer dan welkom. Wil toch weten wat ik aanschaf namelijk :+

ElanJV

Berichten: 203
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: Angeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 19:14

Nee, ze zijn echt niet veilig om mee te rijden.. Ben vorig jaar winter helaas vaak zat met m'n voet in de beugel vast blijven zitten.. Ze zijn te breed aan de voet. Dus nee, voor veiligheid met rijden moet je ze niet aanschaffen :(

roxiie

Berichten: 7827
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 19:20

Buiten het feit wel of niet veilig om mee te rijden, had ik nog steeds steenkoude voeten in die krengen.. :=
Je kunt beter een paar goede outdoor laarzen bij de anwb kopen

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: Harry`s Horse Thermolaars Economy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 19:25

IK zelf heb de HH thermolaarzen de Lux. Bevallen mij prima. Ook om te rijden. Ik moet wel zeggen ik ben een ontzettende kou kleum, dus heb ook soms wel koude voeten. Maar meestal erg fijn.

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Harry`s Horse Thermolaars Economy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 21:21

Ja rijden kan ermee maar je moet zien dat je voeten er niet te ver doorheen gaan want anders blijft je beugel achter het waterdicht-deel aan de onderkant zitten. Het is even wennen om ermee te rijden maar met zulke laarzen blijven mijn tenen nog enigszins 'warm'..

Taartje

Berichten: 1284
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Boskoop

Re: Harry`s Horse Thermolaars Economy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 21:23

Ik heb ook even moeten 'oefenen' maar kan er nu wel fatsoenlijk mee rijden.
Al vindt ik ze niet echt stevig voor de enkels, had ik regelmatig last van.
Scheelt wel dat ik nu meestal met de barebackpad buitenritjes maak dus dan kunnen ze ook niet in de beugels blijven haken ;)

savieralover

Berichten: 1700
Geregistreerd: 23-03-09

Re: Harry`s Horse Thermolaars Economy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 21:25

bedankt voor de reacties! Veel verschillende meningen zie ik al _O-

rapunzelx

Berichten: 2021
Geregistreerd: 07-05-12
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 21:29

Ik heb er vorig winter ook in gelopen. Ze zijn aangeschaft omdat ik de prijs wel aangenaam vond en een stalgenoot erbij zweerde! Dus zo gezegd zo gedaan. De eerste 15 minuten waren mijn voeten nog lekker warm. Maar daarna niet meer! Ook werd dat stof dat in de laars zit helemaal raar en plat, en kwam de kou er door heen. Gewoon de hele winter koude pootjes gehad! Ik vind het eigenlijk maar lompe, slappe 'laarzen'. Wat hierboven ook al wordt gezegd; het stuk bij de enkels is heel slap.. Ik kan er niet mee rijden, daarom heb ik vorig winter veel zonder zadel gereden. :o
Dus dan betaal ik liever wat meer. Maar dat is mijn ervaring, ik ben ook wel een beetje een koukleum. :')

Steefz

Berichten: 2081
Geregistreerd: 26-10-13

Re: Harry`s Horse Thermolaars Economy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 14:02

Al gedacht aan thermosokken? :) Die werken voor mij altijd heel goed. Is ook een stuk goedkoper.

prugelpiet

Berichten: 12564
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 14:03

Nee, absoluut niet doen, heb dit ook gedaan, tot ik viel en vast bleef hangen en pony ook nog een stukje verder liep (todat ie besefte dat ik er nog aan bungelde :+ )

Thermosokken en anders een warmtepleister over je tenen

Cherdenise

Berichten: 1282
Geregistreerd: 18-09-12
Woonplaats: Hoog noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 14:05

Ik doe het ook al het echt heel koud is. Maar mijn beugels zijn breed genoeg dus kan niet blijven hange.