Volkswagen T3 gadget

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Volkswagen T3 gadget

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-13 16:07

Hoi!

Gezien complete inspiratieloosheid voor een kadootje voor mijn vriend moet ik hem misschien een kadootje geven wat met zijn andere liefje te maken heeft, zijn T3 bus.
Ik zat te denken aan een naambordje (hij gaat binnenkort een huis kopen) maar die dingen zijn DUUR! :\ 50 euro voor een bordje van 20 cm waar onze namen waarschijnlijk niet eens oppassen, dus dan gaat het richting de 70... -O-
Het mag iets zijn voor in huis maar iets grappigs voor in de camper lijkt me ook leuk (heb wel eens iemand in een T2 gezien met een bord 'Home is where you park it', kan hem alleen niet vinden >.> ). Maar geen bloemenslingertjes enzo, daar krijgt ie jeuk van :=

Ik heb verder echt géén idee. Kan iemand me helpen? Het mag overigens ook T2, T1 of T4 in het ergste geval zijn :+

Ik heb hem trouwens hier geplaatst en niet in PF omdat het naast kerst tevens een hoera-we-zijn-een-halfjaar-samen-kado is en een gefeliciteerd-met-je-huis-kado ;) Vandaar. Hoop dat ie hier mag blijven staan. Stiekem ben ik ook benieuwd naar andere T3 liefhebbers hier! :D

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-13 09:43

Niemand? ;(

jorika1986

Berichten: 5217
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 09:48


Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Volkswagen T3 gadget

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-13 10:19

Ja, maar ik hou niet van ebay. Slechte ervaringen mee.
Ik hoopte iets in NL te kunnen vinden maar krijg alleen buitenlandse sites.