Het advertentie kritiek topic!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nala

Berichten: 8191
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Het advertentie kritiek topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-13 20:31

Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om een topic te hebben om elkaar te helpen een zo goed en duidelijk mogelijke advertentie te hebben. Ik merk zelf dat ik vaak (opbouwende) kritiek zou willen hebben op mijn advertenties. Dus zal ik alvast beginnen: http://diensten-vakmensen.marktplaats.n ... rgane.html

Anoniem

Re: Het advertentie kritiek topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 20:34

Vind ik niet echt nuttig.. Aangezien je uitgebreid terecht kan in de vele verzorgtopics..

[VP] Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4
[VP] Tegenwoordig alle verzorgpaarden niet meer gratis?
[VP] Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1
[VP] Please serve on a golden plate! Otherwise, no thank you.
[VP] Please serve on a golden plate: the other side

Hier kan je behoorlijk veel informatie uit halen over de do's en don'ts van een advertentie. Let wel, in het bovenste topic is het niet de bedoeling om jezelf aan te bieden als bijrijder/verzorger.

Nala

Berichten: 8191
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Het advertentie kritiek topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-13 20:35

Ik praat hier inderdaad ook in mee en het komt wel aan bod maar ik dacht dat het leuk zou zijn om er een apart topic voor te hebben.

Anoniem

Re: Het advertentie kritiek topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 20:36

Met dat verschil dat je geloof ik geen advertenties en links et cetera mag bespreken op bokt, als ik me goed herinner.
En met dusdanig veel informatie en 'meepraat' topics denk ik dat er genoeg informatie uit te halen is hoor :)

fohadie
Berichten: 4298
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 12:52

er was toch al een topic om advertenties te verbeteren? Ik kan hem zo snel niet vinden maar er was ergens al een topic van. Alleen niet in het verzorgerspraat gedeelte van dit forum.

Zou kunnen dat deze op slot is gegaan omdat je geen directe links mag plaatsen naar je eigen advertentie en sowieso is er al een hele tijd niet meer gereageerd in dat topic..

capopjekop

Berichten: 30656
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Het advertentie kritiek topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 18:59

Ik denk dat verzorgsters ook eens goed naar hun pb's moeten kijken. Ik krijg soms pb's binnen waar mijn haren overeind van gaan staan. Wellicht zijn het hele goede verzorgsters maar die komen al niet eens in aanmerking om op gesprek te komen (scheelt dat ik nu niemand zoek uiteraard).

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15112
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 10:56

chelle_dora schreef:
Vind ik niet echt nuttig.. Aangezien je uitgebreid terecht kan in de vele verzorgtopics..

[VP] Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4
[VP] Tegenwoordig alle verzorgpaarden niet meer gratis?
[VP] Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1
[VP] Please serve on a golden plate! Otherwise, no thank you.
[VP] Please serve on a golden plate: the other side

Hier kan je behoorlijk veel informatie uit halen over de do's en don'ts van een advertentie. Let wel, in het bovenste topic is het niet de bedoeling om jezelf aan te bieden als bijrijder/verzorger.


Zoals hierboven te lezen is, zijn er voldoende centrale topics waar je terecht kunt voor vragen over je advertentie.
Vandaar een slotje op dit topic. :)