Verzorgpaard van 1.70

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Incroyable
Berichten: 1828
Geregistreerd: 19-06-12

Verzorgpaard van 1.70

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-13 21:17

Hey bokkers! Ik ben Jolijn, en 1.50 lang. En nu zit het zo; ik heb een verzorgpaard van 1.70! :o
Dat is natuurlijk een verschil in lengte en dat heeft voor en nadelen. Het is gelukkig een erg lief paard en luisterd goed naar me dus dat is geen enkel probleem. Vinden jullie dit kunnen? En zouden jullie dit doen? Ik ben bijna 12 en heb 5/6 jaar ervaring. Hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt? Ik hoor het graag.


|Groetjes Jolijn!|

Sterre98

Berichten: 6332
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Verzorgpaard van 1.70

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:23

Waarom zou het niet kunnen? Als het allemaal goed gaat :) Hihi ik wil ook wel een paardje van 1.70. Mijn verzorgpaard is 1.65 en ik ben bijna 1.80 :)

Anoniem

Re: Verzorgpaard van 1.70

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:24

Inderdaad, waarom zou het niet kunnen? Als jij 'm de baas kan en je kan ermee omgaan? :)

Incroyable
Berichten: 1828
Geregistreerd: 19-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-13 21:35

chelle_dora schreef:
Inderdaad, waarom zou het niet kunnen? Als jij 'm de baas kan en je kan ermee omgaan? :)

Dat is wel waar, maar ik krijg wel reacties van 'kun je hem wel aan? '
'is die niet te sterk? ' enzovoort. Ik ben hem goed de baas en als ik zeg dat het niet mag doet hij het ook niet. Maarja, als een shetje schrikt en gaat aan de kletter houd je 'm ook niet tegen. :P
Ik vroeg het me gewoon af omdat zoveel mensen dat zeggen.

Anoniem

Re: Verzorgpaard van 1.70

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:36

Tja die kreeg ik ook toen ik m'n eerste eigen paard kocht en deze ook goed 1.80 was, ik ben zelf ook lang niet zo groot en zwaar. Niks van aantrekken, als jij 'm aankan en de eigenaar heeft er een goed gevoel bij, niks aan de hand!

Incroyable
Berichten: 1828
Geregistreerd: 19-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-13 21:37

chelle_dora schreef:
Tja die kreeg ik ook toen ik m'n eerste eigen paard kocht en deze ook goed 1.80 was, ik ben zelf ook lang niet zo groot en zwaar. Niks van aantrekken, als jij 'm aankan en de eigenaar heeft er een goed gevoel bij, niks aan de hand!

Haha, gelukkig :). Bedankt voor de reacties :o