Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ohjajoh6 schreef:Pmarena heeft gelijk hoor! Mijn tuigtank is wat dit betreft 10x beter opgevoed dan mijn shetflessenkind en je word er af en toe gewoon niet goed van, dat ze zo vreselijk oostindisch doof kan zijn, dat ze ze bv met gras eten aan touwtje buiten echt al wel 100x voor de kop is geschopt door me (niet eens allemaal expres), omdat ze gewoon voor mijn voeten blijft lopen! Die kleintjes zijn vaak veel moeilijker, juist omdat mensen vaak zeggen en denken: "Aww, het is toch maar een kleintje", echt vol blijven houden hoor, der is er maar 1 de baas en dat ben jij!
MarlindeRooz schreef:ohjajoh6 schreef:Pmarena heeft gelijk hoor! Mijn tuigtank is wat dit betreft 10x beter opgevoed dan mijn shetflessenkind en je word er af en toe gewoon niet goed van, dat ze zo vreselijk oostindisch doof kan zijn, dat ze ze bv met gras eten aan touwtje buiten echt al wel 100x voor de kop is geschopt door me (niet eens allemaal expres), omdat ze gewoon voor mijn voeten blijft lopen! Die kleintjes zijn vaak veel moeilijker, juist omdat mensen vaak zeggen en denken: "Aww, het is toch maar een kleintje", echt vol blijven houden hoor, der is er maar 1 de baas en dat ben jij!
Hier nog zo een die het al 6 jaar stug vol houd, hoe consequent je ook bent het is allemaal dikke middelvinger en 3 bier ik doe zelf wat ik wil.![]()
Maar TS, nogmaalsen dat opvoeden komt vanzelf wanneer ze je leren te respecteren.
ohjajoh6 schreef:MarlindeRooz schreef:
Hier nog zo een die het al 6 jaar stug vol houd, hoe consequent je ook bent het is allemaal dikke middelvinger en 3 bier ik doe zelf wat ik wil.![]()
Maar TS, nogmaalsen dat opvoeden komt vanzelf wanneer ze je leren te respecteren.
Echt he, van die dikke middelvinger en 3 bier! Even offtopic, wat heb jij een ontzettend leuke avatar!
Scala schreef:Ik heb het idee dat hij duwen als een spel ziet.
En ja, knijpen in zijn snuit en achteruit schoppen als een paard. Enkele tips op een andere paardensite gekregen. Heb ik dus uitgeprobeerd, maar het werkt gewoon niet.
En een lang touw naar hem gooien werkt ook niet, net geprobeerd.
Ze zijn nooit opgevoed en nu ze zich weer beter gaan voelen krijgen ze een grote mond en hebben ze de kracht ervoor om te kunnen protesteren.