zomerdeken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

zomerdeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-02 07:40

Ik weet dat hier al veel vragen over gesteld zijn maar mijn vraag heb ik nog nergens kunnen vinden dus ik vraag hem maar... Lachen

Ik wil mijn haflinger deze winter een deken opdoen omdat zijn vacht kort moet blijven.
Nou wou ik vanaf vorige week een zomerdeken opdoen alleen s'nachts, alleen regent het de hele tijd hier! En mijn zomerdeken is niet waterdicht! Dus kan ik de hele tijd geen deken omdoen.
Weet iemand een oplossing want hij haart steeds meer uit.
Want ik heb geen regendeken, maar wel nog een waterafstotend winterdeken van 200-grams vulling, maar is die niet te warm voor hem??
Alvast bedankt,
Groetjes Emma & Siesti Pling

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 08:17

Ik denk dat je het beste gewoon een waterdichte deken kunt kopen. Dan kan je paard altijd naar buiten met een deken op want als het regent doe je gewoon die regendeken er overheen.
Ik zit ook nog te twijfelen wat ik ga doen, een regendeken of waterdichte zomerdeken. En bij mij word het denk ik een waterdichte zomerdeken, want die kun je ook wel over een winterdek heen doen al dat niet waterdicht is. En die winterdeken is nu nog wat te warm, bovendien moet je dan als het kouder word ook nog een onderdeken er onder doen want dan kun je haar dus niet met alleen dat winterdek laten staan.

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-02 20:30

Ik had toch wel op wat meer reactie's gehoopt..... Lachen

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 20:35

ee zomerdekentje helpt nete ct veel eerderene wolen dek, die houst veel meer warmte tegen,maar er kan ook gewoon alleen 's nachts al eens een dun winterdekentje opdoen. en als je een watreichte hebt, die niet altijd waterdicht blijven natuurliji moet je die wel goed in de gaten houden of ie idd nog waterdichtis. of een dikke regendeken. of een regendek ergens overheen.