Er zijn vanochtend wat problemen geweest met 1 van de webservers (Arion). Daardoor kan het zijn dat je een cookie hebt gekregen die het niet helemaal doet. De makkelijkste manier om dat op te lossen is het verwijderen van je cookies. Dat kan b.v. via je browser of via: ucp.php?mode=delete_cookies
Als het dan nog uitgelogd wordt, zou je dan willen kijken of het in een andere browser wel werkt?
VenoSnorlax
Geplaatst: 01-04-13 18:42
het is 1 april hé
Corelli
Geplaatst: 01-04-13 18:43
Hoe zit dit met mobiel bokken? Daar heb ik namelijk het uitlogprobleem
rina
Geplaatst: 01-04-13 18:43
Heel aardig bart, net op het moment dat ik nog een berichtje in dat andere topic wil zetten gooi jij em op slot.
Zit nu via podagros, een poosje geleden via sleipnir die het dus niet aankan. Op podagros loopt hij redelijk. Nog wel steeds trager dan normaal. Maar als je in je eigen berichten zit, zie je dat niet meer bovenaan je pagina. Dat is nu verdwenen en er staat een ad. Je weet dus niet of je nou op dat moment in je eigen berichten zit of in de actieve onderwerpen.
Moet overigens Kleinvosje wel een beetje gelijk geven. De grap is een beetje uit de hand gelopen, helemaal voor de gebruikers die niks met dat 1 april hebben (zoals ik ook). Tis leuk dat elk jaar een hoop moeite wordt gedaan door het team, maar dit jaar worden de "gewone" gebruikers een beetje het slachtoffer van die grap. Of we moeten het al zien als "de grap is voor Bart, die dubbel werk heeft het spul weer draaiende te krijgen vanwege alle klachten". En ik hou het maar op het laatste
Ik heb er ook sinds vandaag last van. Zowel op IE, Chrome als telefoon. Ook al op verschillende laptops/computers geprobeerd, maar krijg het niet opgelost.
Heb hier een paar uur niet gebokt en kan nu al 5 minuten probleemloos bokken.... Dat was vanmiddag wel anders....
SRY
Geplaatst: 01-04-13 18:57
Ik heb dit probleem ook al vandaag en alleen op de pc
Anoniem
Geplaatst: 01-04-13 19:00
Hier nog steeds flink irritant... Als ik op een link naar een ander topic klik, word ik uitgelogd, bij het sturen van een pb ook en als ik Bokt even wegklik en opnieuw open, kan ik ook gelijk weer opnieuw inloggen. Hij is ook heel erg langzaam. Ik heb alle cookies al verwijderd, heeft niks geholpen.
Hier ook geen verandering verder, heb ook alle cookies verwijderd maar dat hielp ook niet.
FlameHorse
Geplaatst: 01-04-13 19:28
Ik heb geen last van het uitlog probleem maar bokt is ontzettend sloom ik geloof dat ik voor de rest van de tijd bokt even links laat liggen.. Ik word er echt knettergek van. Ik weet niet welke stekker ze er uit hebben getrokken maar het was wel de verkeerde blijkt.