Zijn dit soort banners nou echt nodig..?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 11:36

laptop uit het raam gooien :j

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-13 11:38

BART haal die tieten van m'n schierm |( :')

Afbeelding

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 11:41

ze zien er ook erg nep uit :+

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 11:42

hahaaaaa, ik ben wel nieuwsgierig wat je vriend hierop te zeggen heeft :')

(ik zocht naar een leuke BH voor jou schatje!)
(of een poetsvrouw :') )

Mear

Re: Zijn dit soort banners nou echt nodig..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-13 11:44

Whahaha ik had het al gezegd net, kreeg ik als antwoord; *met piepstemmetje* But honeeeeeeeeeeeeey, why can't I have a real Russion housewife. ;(

:') Whahaha. Maar alsnog is m'n geschiedenis weg en m'n cookies ook en is het er nog steeds :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 11:52

Ik heb dit nog nooit gehad. En ben ook niet van plan dit te krijgen :n

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-13 11:53

Nayomie schreef:
Ik heb dit nog nooit gehad. En ben ook niet van plan dit te krijgen :n

Stond bij mij ook niet echt in de planning moet ik zeggen hoor :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 11:56

Ik krijg nu banners van Fotocamera's. Alhoewel ik daar niet zo moeilijk over doe aangezien ik er eentje zoek hehe :Y)

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 11:57

Hahahaha, ik krijg alleen maar normale banners van bouwmarkten, paardenvoer, etc. Die banners van jou had ik nog nooit gezien! :')

Sachet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 11:58

Hahah! Hier eigenlijk bijna geen banners, of die van rijden door de Ardennen.

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 12:01

Of je geniet van je banners.. :9

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 12:02

Ik denk dat je misschien per ongeluk eens zo'n spam pop-up hebt aangeklikt.
Er is wel een speciaal virusprogje voor geloof ik... ik weet alleen niet meer hoe die heet? :+ Iets met malware geloof ik.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 12:03

Malware zou goed kunnen.

StefanieT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 12:09

Het kan inderdaad dat er een virus op je laptop zit. Gooi er even een scan overheen! :)

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 12:15

Bokt laat nooit dit soort 'adult advertisement' zien. Dit moet gewoon malware zijn, en die moet je zelf verwijderen. Als ik naar de banners kijk die je plaatst zie ik (een hoop :+ ) maar lijkt het erop dat ze 'over' de normale google ads op Bokt worden geplaatst. Als een advertentie normaal op Bokt geplaatst wordt via Google, zit er in de rechterbovenhoek een klein icoontje en begint de link met 'www.google.com'.

Eline schreef:
De linkjes zijn geen onderdeel van Bokt maar worden door verschillende soorten malware, 'foute software' op de pagina geplaatst. Wat je op dit moment het meest ziet, is dat dit gebeurd doordat je een toolbar geinstalleerd hebt, een add-on op een browser. Dat gaat vaak per ongeluk, bijvoorbeeld als je muziek/films aan het downloaden bent, het kan meekomen met foute software, et cetera.

Toolbars, extensions en add-ons op je browser kan je gelukkig makkelijk deinstalleren of verwijderen. Elke browser heeft een add-on menu waar je de rotzooi uit kan zetten. In principe geldt dat alles wat je niet herkent of specifiek geïnstalleerd hebt gewoon weg mag (maar overleg eventueel met andere gebruikers van je computer als je twijfelt ;). Bekende namen van programmatjes die dit veroorzaken zijn 'text enhance' 'becool' 'better links'.

Dit menu roep je op door:
  • in Internet Explorer: op het icoon met het tandwiel rechtsboven in beeld drukken, kiezen voor 'manage add-ons'
  • in Firefox: In Firefox ga je snel naar het add-ons menu door CTRL + SHIFT + A tegelijkertijd in te drukken
  • in Chrome: op het icoon met de lijntjes rechtsboven in beeld drukken, kiezen voor settings/instellingen, en links op de pagina voor extensions/uitbreidingen.

Als er geen rare toolbars, add-ons of extensions in je browser te vinden zijn, kan het zijn dat er op andere plekken malware op je computer staat. Als je zelf een beetje handig bent met computers, kan je opzoeken welk programma er voor die links verantwoordelijk is en dat proberen te deïnstalleren of met een programma als Malwarebytes of MS Malicious Software remover de boel hardhandig verwijderen. Als je zelf niet zo handig ben, dan zou ik er iemand bijroepen die handiger is en je ermee kan helpen.

De banners die wij op Bokt draaien zijn altijd ook geschikt voor een jonger publiek. Het kan zijn dat er een keertje een advertentie tussendoorglipt die er eigenlijk niet tussenhoort (datingsites willen bijvoorbeeld de grenzen van wat mag nog wel eens opzoeken) maar dan dienen we een klacht in bij Google en wordt die verwijderd.

Ik zie een aantal keer als oplossing 'een adblocker' voorbij komen. Op de lange termijn is dat vooral een oplossing om Bokt te laten verdwijnen ;) Bokt is gratis, de advertenties die er staan hebben we nodig om Bokt in de lucht te houden, hardware en salarissen te betalen. We doen ons best om de banners waar mogelijk niet te storend te maken (maar als ze helemaal niet opvallen zijn ze ook niet zinnig en wordt het databeest alsnog op straat gezet door de beheertoko ;) )