[PG] : Donja/Linda, 16-jarige voskleurige Haflinger

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margriet28
Berichten: 6
Geregistreerd: 20-11-07

[PG] : Donja/Linda, 16-jarige voskleurige Haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 22:49

Ik ben op zoek naar mijn oude Haflinger, die in 1999 op 3-jarige leeftijd is verkocht in Friesland, volgens mij ergens vlak bij Wolvega. De stamboeknaam was Linda van der Wal, maar dit is hoogstwaarschijnlijk later gewijzigd in Donja. De nieuwe eigenaar had hier nl. toestemming aan ons voor gevraagd. De ouders zijn Osmunda (moeder) en Almboy (vader). Linda is bij ons geboren en was een erg lief en aanhankelijk paardje. We hebben destijds alle dieren verkocht i.v.m. een verhuizing. Haar moeder, Osmunda, later Polly genoemd, is naar Ameland verkocht en heeft daar zelfs een rol gespeeld in de film "Penny's Shadow". Polly is helaas vorig jaar door de bliksem getroffen en overleden. Ik ben nu erg benieuwd waar haar dochter terecht is gekomen en hoe het met haar gaat. Linda heeft geen spierwitte manen zoals de meeste haflingers en een hieronder kun je een foto van haar zien.

Afbeelding

Alvast bedankt voor de reacties!

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:16

Moderatoropmerking:
Enkele berichten verwijderd. Het is op Opsporing Verzocht alleen toegestaan om te reageren als je serieuze tops en/of vragen hebt met betrekking tot het gezochte paard. Andere berichten graag via een pb, bedankt alvast.

Margriet28
Berichten: 6
Geregistreerd: 20-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-13 16:08

up

Marjon26
Berichten: 2
Geregistreerd: 21-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 21:46

Hallo Margriet,

Mijn dochter komt toevallig je zoektocht naar Donja tegen van inmiddels al een paar jaar geleden!
Ik heb geen idee of dit bericht jou nog gaat bereiken, maar heb je haar nog weten te vinden?
Zo niet, dan weet ik ws waar ze is!

Hartelijke groet,
Marjon

Margriet28
Berichten: 6
Geregistreerd: 20-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-16 23:05

Bedankt voor je reactie! Toevallig kreeg ik deze week ook een berichtje van de huidige eigenaar. Ze is dus inmiddels gevonden na een paar jaar :-)

Marjon26
Berichten: 2
Geregistreerd: 21-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 23:29

Dat is mooi om te horen!!!
En dan ook na al die jaren nog 2 reacties bijna tegelijk! ;)
Bijzonder zo voor de feestdagen!

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Re: [PG] : Donja/Linda, 16-jarige voskleurige Haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 09:13

Omdat de zoektocht tot een goed einde is gekomen sluit ik dit topic :)