Home » Forum » enz - Balkje met pad

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shadow0

Berichten: 43505
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Home » Forum » enz - Balkje met pad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 21:57

Zowel boven als onder de topics en forums bevindt zich een balkje met het pad. (Aan de rechterkant staat "alle tijden..." enz)
Alleen bovenin staat "Home » Forum » Algemeen » [FP] Forum Problemen" en onderin "Forum Index » Algemeen » [FP] Forum Problemen". Het eerste linkje verschilt. Miniem probleempje, maar ik klik nou steeds mis Bloos

Jokonootje

Berichten: 4853
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Home » Forum » enz - Balkje met pad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 17:50

inderdaad nu je het zegt Haha!... maar home en forum is beide dezelfde link .... je komt in beide gevallen terug in het forum ....

bart je hebt wat over het hoofd gezien Knipoog Boven aan moet het Forum index zijn en niet 2x dezelfde link met een ander woordje Knipoog

maar ik snap trouwens niet hoe je mis kan klikken shadow0

Shadow0

Berichten: 43505
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Home » Forum » enz - Balkje met pad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-05 18:09

Eerst kwam je met de 'home'-link op de beginpagina (met de nieuwsberichten) terwijl ik op de forum-index uit wilde komen. Ik klikte gewoon op het eerste woordje, en kwam dan steeds op de nieuwspagina. Nu verwijst de link "home" naar de 'huidige' pagina, dus er is wel iets veranderd, maar nog niet zoals de bedoeling is denk ik?

Winddancer

Berichten: 4381
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Vijlen (Zuid Limburg)

Re: Home » Forum » enz - Balkje met pad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 18:52

shadow0 schreef:
Eerst kwam je met de 'home'-link op de beginpagina (met de nieuwsberichten) terwijl ik op de forum-index uit wilde komen. Ik klikte gewoon op het eerste woordje, en kwam dan steeds op de nieuwspagina. Nu verwijst de link "home" naar de 'huidige' pagina, dus er is wel iets veranderd, maar nog niet zoals de bedoeling is denk ik?


Ik hoop het niet Knipoog !

Ik vond het wel handig dat je via Home op de nieuwspagina kwam, helaas lukt dat nu niet meer.