Startkaart omzetten mogelijk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Startkaart omzetten mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 18:10

Wie kan mij vertellen of het mogelijk is om een huidige startkaart om te zetten naar een nw paard?
Mijn eigen paard kan voorlopig niet gestart worden en nu zou ik graag met een ander paard gaan starten...wie kan mij hier meer over vertellen op de KNHS site kan ik niets vinden.

Bedankt alvast!

meisje333

Berichten: 662
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Startkaart omzetten mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 19:08

Nee, dat kan niet, je zal een nieuwe startkaart aan moeten vragen als je met een ander paard wil starten.

haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: Startkaart omzetten mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 19:51

je zal voor een nieuw paard idd een nieuwe startkaart moeten aanvragen. Je huidige startkaart kan je overigens wel gewoon houden.

Kylan

Berichten: 4201
Geregistreerd: 15-12-04
Woonplaats: Wageningen

Re: Startkaart omzetten mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 20:25

Je moet dan een extra startkaart aanvragen. Startkaarten zijn voor een combinatie, dus niet voor alleen een ruiter. Voor een nieuwe startkaartaanvraag zal je kopieen van een aantal pagina's uit het paspoort van het paard moeten inleveren, zodat de KNHS het paard kan registreren.

BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Re: Startkaart omzetten mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 23:37

Dank jullie wel voor de reacties.
Ik heb het vanavond bij ons op de club ook nog even nagevraagd en die vertelde dus hetzelfde.
Dus wordt het even een nw startkaart aan vragen alleen deze zijn nog duurder dan de eerste startkaart hoorde ik meer dan 50 euro..belachelijk zeg..maar goed we willen wel starten dus wordt het aangevraagd.

Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Re: Startkaart omzetten mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 07:42

Ja wij zijn de melkkoe van de KNHS

xJustMe
Berichten: 247
Geregistreerd: 26-11-03

Re: Startkaart omzetten mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 10:13

BiancUgo schreef:
Dank jullie wel voor de reacties.
Ik heb het vanavond bij ons op de club ook nog even nagevraagd en die vertelde dus hetzelfde.
Dus wordt het even een nw startkaart aan vragen alleen deze zijn nog duurder dan de eerste startkaart hoorde ik meer dan 50 euro..belachelijk zeg..maar goed we willen wel starten dus wordt het aangevraagd.

€53,10, maar daar zitten wel 16 coupons bij Haha! Kun je weer 8 wedstrijden van starten Gemiddeld 2 per maand. Kun je dus weer 4 maanden vooruit. Dus ben je net iets meer dan €10 per maand kwijt. Kijk dan valt het toch wel weer mee? Altijd postitief bekijken Knipoog Clown