Vanochtend heb ik gewoon mijn email kunnen lezen en nu vraag hij steeds om het wachtwoord, maar ik kan niet meer inloggen. Nog meer mensen die hier last van hebben? Als ik het wachtwoord invoer, gaat hij steeds terug naar hetzelfde scherm...
Heb ik ook eens gehad met mijn oude email adres. Terwijl ik toch echt mijn goede wachtwoord had gebruikt. Is helaas nooit meer gelukt dus heb een nieuwe moeten aanmaken.
Embe
Geplaatst: 25-09-12 13:21
Ik kan al tijden niet meer normaal op de site om in te loggen (http://www.hotmail.com), moet ik via allemaal omwegen doen... snap ik ook niets van.
Ook bij mij lukt het niet, ik heb het geprobeerd om via messenger aan mijn mail te komen. Maar dan zegt hij dat hij problemen heeft met de internetverbinding.
Ik probeer het ook al via MSN maar dan krijg ik een of andere troubleshooter. Ook geprobeerd m'n wachtwoord te veranderen, maar dan zegt ie dat die optie momenteel niet werkt
Hier lukt het ook niet. Ik krijg geen meldingen maar kom gewoon niet binnen.
vuurneon
Geplaatst: 25-09-12 13:49
Vriend heeft exact hetzelfde; ik kan vanaf thuis wel inloggen op zijn hotmail maar hij kan vanaf zijn tablet of laptop het niet vanaf zijn eigen huis Heel apart! Dus ik moet nu af en toe even voor hem inloggen hier. Maar handig is het niet!
paard89
Geplaatst: 25-09-12 13:50
Ik kan er ook niet op. Echt balen want ik heb er werk in staan waar ik mee bezig moet
Ik ben stiekem blij dat ik niet de enige ben Ik was al bang dat ik gehackt was.
Sabbientje
Geplaatst: 25-09-12 15:10
Ondertussen schijnt de storing zich uitgebreid te hebben naar Messenger en Skydrive. Althans, volgens de storing pagina van Hotmail. (hopelijk om de boel te herstarten en doet hij het straks weer)