Yasmine schreef:Het TEMsysteem verwijderen is voor ons geen optie. Zonder de TEMs zou het modden ons 10x meer tijd kosten. TEMs worden geplaatst op topics die op het verkeerde forum staan, oneliners, off-topic reacties, links naar dierenmishandeling die niet op Bokt thuis horen, spammers etc etc. Zonder die TEMs zouden wij zélf naar alle posts en topics die verkeerd staan/de regels overtreden op zoek moeten gaan en dat is onbegonnen werk.
Overigens wil ik één misvatting de wereld uit helpen: TEMmen op een bericht is hélemaal geen garantie dat de betreffende gebruiker een OW of een sturende PB krijgt. Integendeel, er wordt zelfs vaak getemd op dingen die helemaal niet aansprekenswaardig zijn. Maar OW's worden op voorhand altijd besproken met andere mods van het team. Als we per TEM (of we komen zelf een post tegen) op de hoogte worden gebracht van een reactie die de regels overtreedt, dan wordt daar overleg over gestart. Het is immers niet omdat mod A vindt dat die reactie een OW waard is dat de rest van het team dat ook vindt.
Als laatste: als een gebruiker geband is (maakt niet uit of het een week of permanent is) dan geeft het systeem altijd weer "permanent". Ik weet niet waarom dat zo is, misschien een bugje in het systeem.
Hier ga even tegenin.
Ik heb foto's dat hij gebannend is tot 13-09 en een foto dat hij permanent gebannend is.
Je feitstelling klopt dus niet.