Welk merk eventing shirt raden jullie aan.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bonny_CT

Berichten: 5107
Geregistreerd: 06-11-04
Woonplaats: grootebroek

Welk merk eventing shirt raden jullie aan.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 21:03

Ter uitbreiding van mijn set ben ik opzoek naar een fijn eventing shirt.

Welk merk raden jullie aan en lange of korte mouw...
Fijner om over de bp of onder de bp te dragen.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes Bonny

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Welk merk eventing shirt raden jullie aan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:12

Mijn zusje crosst zowel met korte mouwen als met lange mouwen. Kleur en shirt ligt aan de kleurencombinatie en welke pony/paard.
Zwarte hengst rijd ze met of het shirt van eventing-shop.com lange mouwen of knhs shirt korte mouwen.

En altijd onder de BP.

hetismij

Berichten: 3344
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Bosch en Duin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:14

Ikzelf rijd nooit meer met korte mouwen, heb in Ermelo mijn hele arm open gehaald omdat ik een shirt met korte mouwen aan had (door het klittenband van mn airjacket :+) dus ik doe voortaan altijd een shirt met lange mouwen aan. Ook mocht je eraf vallen en langs een boom schaven of iets biedt het toch meer bescherming.

Ikzelf heb een shirt van Anky, omdat deze precies de goede kleur was voor bij mijn set en een goed stofje voor onder mn BP. Het schijnt dat ze bij treehouseonline.co.uk ook hele fijne shirts hebben (meerdere mensen op bokt hebben deze ook), ik heb met dat shirt zelf geen ervaring, maar je kan ze wel samenstellen in de kleuren die je wil.

Bonny_CT

Berichten: 5107
Geregistreerd: 06-11-04
Woonplaats: grootebroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 21:31

hetismij schreef:
Ikzelf rijd nooit meer met korte mouwen, heb in Ermelo mijn hele arm open gehaald omdat ik een shirt met korte mouwen aan had (door het klittenband van mn airjacket :+) dus ik doe voortaan altijd een shirt met lange mouwen aan. Ook mocht je eraf vallen en langs een boom schaven of iets biedt het toch meer bescherming.

Ikzelf heb een shirt van Anky, omdat deze precies de goede kleur was voor bij mijn set en een goed stofje voor onder mn BP. Het schijnt dat ze bij treehouseonline.co.uk ook hele fijne shirts hebben (meerdere mensen op bokt hebben deze ook), ik heb met dat shirt zelf geen ervaring, maar je kan ze wel samenstellen in de kleuren die je wil.


Dank je wel, ik ga eens even kijken :)

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Welk merk eventing shirt raden jullie aan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 06:20


Bonny_CT

Berichten: 5107
Geregistreerd: 06-11-04
Woonplaats: grootebroek

Re: Welk merk eventing shirt raden jullie aan.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-12 09:14

Die heb ik.idd ook gezien, is er helaas niet in het roze

bianca1980
Berichten: 3620
Geregistreerd: 26-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 21:41

Ik heb een trui bij Nagrags gekocht die draag ik over de BP en een shirt van Treehouse onder de BP (die zit nl al zo stretch), afhankelijk van weer maak ik de keus voor shirt lange mouw of trui, maar idd nooit korte mouw. Dat heb ik weleens met een oefencross maar liever eigenlijk helemaal niet met de argumenten eerder al aangegeven.

maximiliano

Berichten: 2906
Geregistreerd: 15-04-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 21:59

hetismij schreef:
Ikzelf rijd nooit meer met korte mouwen, heb in Ermelo mijn hele arm open gehaald omdat ik een shirt met korte mouwen aan had (door het klittenband van mn airjacket :+) dus ik doe voortaan altijd een shirt met lange mouwen aan. Ook mocht je eraf vallen en langs een boom schaven of iets biedt het toch meer bescherming.


Is mij dus gebeurd na een val. Meteen het shirt van de eventingshop aangeschaft. Super fijn te dragen en maar E30! Met hun logo zelfs maar E25,- En ook in het roze, wel licht roze.

Bonny_CT

Berichten: 5107
Geregistreerd: 06-11-04
Woonplaats: grootebroek

Re: Welk merk eventing shirt raden jullie aan.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-12 22:07

Ik ga denk ik ook die van de eventing shop bestellen in het roze. Die kleur op de website leek nog aardig donker, niet baby roze in elk geval

maximiliano

Berichten: 2906
Geregistreerd: 15-04-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Welk merk eventing shirt raden jullie aan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 22:08

Hij zit heerlijk!! Lekker lang model ook. Bij mij is namelijk vaak iets te kort.

Eventinggek

Berichten: 2490
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Belfeld

Re: Welk merk eventing shirt raden jullie aan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 09:14

@ Bonny: die shirts zijn er in 2 kleuren roze! Light pink en pink, dus knal roze wat je ook op de foto ziet. Light pink is zacht roze. Heb je ook net een antwoord gestuurd op je vragen :)

Bonny_CT

Berichten: 5107
Geregistreerd: 06-11-04
Woonplaats: grootebroek

Re: Welk merk eventing shirt raden jullie aan.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-12 17:13

En ondertussen heb ik je ook al gesproken :) Wacht je antwoord even af op de cap cover en dan ga ik bestelling plaatsen. Wil zoiezo dat shirt in het Pink :) Ben ook nog op zoek naar springschoenen in het knal roze :) en nog steeds tape, al lijkt dat ontvindbaar in het roze

dm_89
Berichten: 44
Geregistreerd: 19-02-12

Re: Welk merk eventing shirt raden jullie aan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 19:30

en eventueel kan je kijken bij PK bonny, ik heb daar een shirt vandar, erg fijn spul...

maximiliano

Berichten: 2906
Geregistreerd: 15-04-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Welk merk eventing shirt raden jullie aan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 22:26

Bonny je moet ff het setjes topic doorspitten! Daar is een bokker die in Amerika woont en daar alle kleuren tape kan kopen!
Ze bood zelf aan het op te willen sturen! Daar zat ook fel roze bij!

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 22:41

Afbeelding

Bonny_CT

Berichten: 5107
Geregistreerd: 06-11-04
Woonplaats: grootebroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-12 14:41

maximiliano schreef:
Bonny je moet ff het setjes topic doorspitten! Daar is een bokker die in Amerika woont en daar alle kleuren tape kan kopen!
Ze bood zelf aan het op te willen sturen! Daar zat ook fel roze bij!


Thanx!!! Dat ga ik even doen, had daar wel al in gezocht maar niet heel uitgebreid.. Ik ga zoeken!!!