Na een heerlijke vakantie te hebben gehad in Bulgarije waar ik bij de organisatie GoFun zat, lijkt het me zo ontzettend leuk om zo'n werk te gaan doen, voor een tijdje.
Wat die meiden en jongens moeten doen lijkt me hartstikke gaaf.
Ik heb wat gevraagd wat hun taken zijn en heb er ook naar gezocht, ze hebben natuurlijk niet alles kunnen vertellen ivm tijd, dus hier mijn vraag.
Nu ben ik ook wel op zoek naar meerdere ervaringen of mensen die hier ook willen/gaan werken.
Ik heb gesolliciteerd bij Gogo, dat was de enige site waar ik een vacature kon vinden als reisleider.
Waar ik geen diploma voor nodig heb, alleen enthousiasme en een goede kennis van Engels. Wat ik zeker heb

Na november ben ik officieel vrij van school, afgestudeerd, en wil het liefst in december al beginnen, als dat mogelijk is. Heb het aangegeven...
Heb vandaag dus mijn sollicitatie doorgestuurd en er staat dat ik binnen 3 werkdagen bericht krijg of ik wel of niet door ben, wat dus woensdag zou zijn.
Ik ben heel benieuwd!

Zijn er dus mensen hier op bokt die dit gaan/willen of al doen? En hoe bevalt het?

En in welk(e) land(en) wil je werken? Ik heb als voorkeur Spanje, Portugal en Griekenland aangegeven.
Ik ben benieuwd..
Groetjes Nancy