Fotoverslag vakantie veluwe Wolfheze

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dais_

Berichten: 4045
Geregistreerd: 06-03-05

Fotoverslag vakantie veluwe Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-12 10:27

In de week van 10 tot 17 augustus ben ik samen met mijn paard Andros op vakantie geweest naar Wolfheze (de henriƫtte hoeve).
Maya (Maya op bokt), Ingrid (Tancreda4) en Marjolein (Tyke) en Kelly (Kelly_ann) waren ook van de partij.

Andros is mijn 12 jarige ruin, inmiddels 5 jaar in mijn bezit, en hij heeft artrose en klachten van COPD (geen dierenarts die het echt kan vinden) dus het was nogal een gok om te gaan. In eerste instantie zou ik ook niet gaan, maar Kelly kon niet meer mee voor de hele week en pb'de me twee weken op voorhand of ik in haar plaats wilde. Het was nog een heel gedoe om vrij te krijgen van mijn werk, maar gelukkig kon het en de stress voor de vakantie kon beginnen :o

Op vrijdag 10 augustus was de dag van vertrek. Een ruim 3 uur durende trailerrit met veel drukte op de weg. Ik was blij dat we er waren :j
Ik wist niet goed waar ik moest zijn en de rest van de meiden waren net om boodschappen dus ik heb Andros in het eerste beste weitje gezet dat ik tegenkwam. Later heb ik hem bij Amanda van Maya gezet en dit ging erg goed :)
Later deze avond hebben we nog een ritje gemaakt met zondsondergang. Een erg drukke en snelle rit, maar ook een hele mooie omgeving.

In het daarop volgende weekend zag ik Andros, voor het eerst in de vijf jaar dat ik hem nu heb, liggen. Hier moest ik ook een foto van! Later ben ik er bij gaan zitten en dit vond hij allemaal wel best :)
Afbeelding

*klik*

*klik*

Andros en Amanda troffen we geregeld zo aan 's ochtends:
*klik*

Foto's van de ritten in het weekend:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dit was de zondag als ik mij niet vergis. Hier werd ik echt emo van de mooie omgeving en dat ik dit uberhaupt mocht meemaken met mijn paard! Andros loopt graag voorop waardoor het soms net leek of ik alleen was :')

Op woensdagochtend verreden we de ochtendrit. Om 5 uur opstaan :O , maar het was het absoluut waard.

Afbeelding
Maya voorop

Afbeelding
Ingrid achteraan om nog wat mooie foto's te maken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Marjolein voorop


Op donderdagmiddag hebben we nog wat foto's gemaakt met de goede camera's die niet meegingen met de lange ritten

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Geen idee wat ik hier aan het doen was hoor :')

Afbeelding
Samen met Marjolein en Verona

Al met al heb ik een hele mooie week achter de rug. Andros zijn ademhaling was daar vele malen beter dan thuis en we hebben 5 serieuze ritten mee kunnen rijden! Dit had ik nooit gedacht op voorhand. Sterker, ik was al blij als ik er 1 had mee kunnen rijden :')
Andros had het ook heel erg naar zijn zin. Samen met zijn vriendin Amanda <3

De terugweg duurde wederom ruim 3 uur, maar het was het meer dan waard! :)
Dankjewel Kelly, Maya, Marjolein en Ingrid voor deze topvakantie!

Rennie89
Berichten: 37273
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Fotoverslag vakantie veluwe Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 10:43

wat gaaf zeg! veluwe is toch wel het mooiste van NL :j
fijn dat jullie het zo naar jullie zin hadden :P

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: Fotoverslag vakantie veluwe Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 10:48

Wat is dit mooi!! En fijn dat je er zo van hebt kunnen genieten met je paardje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 10:55

Ik word weer helemaal blij als ik deze plaatjes zie :) Zoveel mooie dat ik bijna de mooiste er niet uit kan pikken :D Wat een geweldige vakantie was het inderdaad. Zoveel mooie ritten gemaakt, mooie herinneringen met zijn allen gemaakt. Een van mijn fijnste weken vakantie met paard. Ochtendrit gemaakt, zon zien opkomen, wild gespot, vallende sterren gezien. Lekker gekletst, maar ook lekker alleen je eigen ding doen.

Wat inderdaad ook wel extra speciaal was dat jij gewoon zo verschrikkelijk veel ritten hebt meegereden met Andros, ik was toen en ben nu nog steeds zo ongelooflijk blij voor jullie. Ik heb hem ook een paar keer gezien terwijl hij echt in een dip zat, dan kun je je gewoon niet voorstellen dat dit hetzelfde paard is :) Fijn dat je dit op deze wijze kon meemaken, echt heel blij mee :# Want het was toch een flinke gok, en dan is het gewoon fijn dat het zo goed uitgevallen is :)

Volgende keer weer? :D

Wannabe2003

Berichten: 611
Geregistreerd: 09-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 12:14

Wow, Dais, wat een super leuk verhaal en wat een leuke foto's zeg.
Kan me goed voorstellen dat je een super vakantie hebt gehad en Andros ook. Ook superfijn dat het daar allemaal zo goed met hem ging zeg!! *\o/*

Ik vind de foto's met de goede camera's er mooi geworden en de foto van Amanda en Andros ontzettend lief <3

Kelly_ann

Berichten: 5153
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Op 't durp

Re: Fotoverslag vakantie veluwe Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 18:14

Super Dais dat je kon gaan en dat het zo ontzettend goed ging! Deze pakken ze je niet meer af! :D

Sita_

Berichten: 21958
Geregistreerd: 23-09-05
Woonplaats: Ljouwert

Re: Fotoverslag vakantie veluwe Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 18:21

Wat geweldige week Daisy, dit pakken ze jou en Andros idd niet meer af.. Die galopfoto is eentje om heeeeeel groot in de kamer te hangen, dat is echt een prachtig moment! Waarschijnlijk een van de mooiste in die 5 jaar, of zeker na die vervelende kwakkeltijd van Andros..

meniekske

Berichten: 818
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: Nieuw en st Joosland, Zeeland

Re: Fotoverslag vakantie veluwe Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 19:09

Wat een leuke foto's!
Zo te zien was het een heerlijke week, en fijn dat Andros ook lekker mee kon.

Barbara_

Berichten: 3310
Geregistreerd: 12-02-05
Woonplaats: Middelburg

Re: Fotoverslag vakantie veluwe Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 19:12

Wat een heerlijke foto's Daisy! En super fijn dat Andros het zo goed deed :D

nikkie722
Berichten: 674
Geregistreerd: 17-12-10
Woonplaats: Putten

Re: Fotoverslag vakantie veluwe Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 19:19

wat een mooie foto's! en mooie paardjes

Tyke

Berichten: 2268
Geregistreerd: 27-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 19:37

mooi verslag Daisy.

Het was idd een geweldige week. Wanneer ik dan de foto's weer zie wordt ik weer helemaal blij.
Ben ook ontzettend blij voor je dat het zo goed is gegaan met Andros. Zoveel ritten meegeweest. Dit nemen ze niet meer van je af.

Jij ook ontzettend bedankt voor de super toffe week.

Moonlightje

Berichten: 7073
Geregistreerd: 09-07-04
Woonplaats: Oude-Tonge

Re: Fotoverslag vakantie veluwe Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 19:41

leuke foto's! Mooie omgeving en fijn dat jullie t zo na je zin hebben gehad :)

Oreade_
Berichten: 354
Geregistreerd: 22-08-12

Re: Fotoverslag vakantie veluwe Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 20:21

Woow dat ziet er prachtig uit om goede lange wandelingen te maken :d
Mooie foto's trouwens :d

Marritx

Berichten: 666
Geregistreerd: 14-07-09
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Fotoverslag vakantie veluwe Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 20:24

wauw mooie foto's :)

it_is_me
Berichten: 3217
Geregistreerd: 10-08-06

Re: Fotoverslag vakantie veluwe Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 20:31

Dus dat wordt verhuizen naar de Veluwe? ;) Ziet er echt super uit!

Fangio

Berichten: 2565
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Home is where the heart is

Re: Fotoverslag vakantie veluwe Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 23:46

Mooie foto's Dais! Had ze ook al op facebook voorbij zien komen, maar je ziet gewoon dat jullie heerlijk hebben genoten =D

Castellon

Berichten: 1803
Geregistreerd: 12-11-09
Woonplaats: Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 00:32

Gave foto's! Het is duidelijk dat jullie genoten hebben :) Heerlijk!

Yordi1989

Berichten: 27
Geregistreerd: 02-05-12
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 00:51

Leuke foto's! En leuk verhaal! Binnenkort ga ik met een vriendin ook rijden daar ergens. Krijg er nu al zin in als je dat ziet.. :D

Tancreda4

Berichten: 24070
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: Fotoverslag vakantie veluwe Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 09:11

Prachtig overzichtje zo, ik word er ook helemaal blij van! Het was een heerlijke week, en Andros is een super leuk paard! Vind het ook super voor jullie dat jullie samen zo hebben genoten, gewoon lekker heerlijke ritten hebben mee kunnen maken, en het zo goed ging met zijn beentjes en ademhaling!! Volgend jaar weer??

Dais_

Berichten: 4045
Geregistreerd: 06-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 09:42

Het ligt geheel aan Andros en ik durf nog niet zo ver vooruit te plannen, maar wat mij betreft gaan we volgend jaar weer :j Met welk paard valt nog te bezien, Maya heeft er 3 O:) *D ;)

Iedereen bedankt voor de leuke reacties : :D Deze ervaring pakken ze ons nooit meer af! :D

Merry98
Berichten: 2789
Geregistreerd: 25-07-07
Woonplaats: Dromenland

Re: Fotoverslag vakantie veluwe Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 16:34

Erg mooie omgeving! Vriendin van mij heeft daar ook gestaan met der paard. Het is onwijs genieten in de vrouwe daar!

Jiss_ca
Berichten: 376
Geregistreerd: 18-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 16:00

Gave foto's Dais! En super dat je zoveel ritten mee hebt kunnen rijden met Andros!

Steefjevos

Berichten: 1691
Geregistreerd: 02-07-08
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:52

Ey Dais!! Wat heerlijk om dit topic tegen te komen. Je hebt de afgelopen tijd veel pech met hem gehad, wat is het dan leuk om toevallig dit topic tegen te komen en je te zien genieten _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
En wat is deze foto lief https://lh4.googleusercontent.com/-YuTe ... Daisy2.jpg <3
Top! Hopelijk kun je dit nog eens doen met hem.

Dais_

Berichten: 4045
Geregistreerd: 06-03-05

Re: Fotoverslag vakantie veluwe Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-12 12:41

Thnx Steef! Ik vroeg me gisteravond nog af hoe het mogelijk was dat ik met hem op vakantie ben geweest aangezien hij het gisteren met het warme weer echt weer zwaar had.

Ik hoop zeker nog eens zoiets met hem te kunnen doen, maar ik reken nergens op. Ik heb geen verwachtingen meer, dat geeft vaak alleen maar teleurstellingen en verdriet.
Deze last minute vakantie kon niet beter uitpakken voor ons! :)