Afscheidsshoot Silke door Reneefotografie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NikkivanOlst

Berichten: 7821
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Dongen

Afscheidsshoot Silke door Reneefotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-12 23:29

Afbeelding

Vandaag was het zover, Silke is opgehaald door haar nieuwe baasje.
Alles is gelukkig goed verlopen en ze voelt zich nu al helemaal thuis :+:

Afgelopen vrijdag heb ik last minute nog een afscheidsshoot kunnen plannen met Silke, de voorbereidingen gingen niet helemaal soepel maar het eindresultaat is geweldig :+:

Het gaat nog HEEL erg moeilijk worden om foto's uit te kiezen voor boven mijn bed ben ik bang... Ze zijn allemaal stuk voor stuk prachtig :+:

Silke heb ik bijna 5 jaar mogen hebben, ik heb enorm veel van die pony geleerd, maar studie en een eigen pony is gewoon bijna niet te combineren dus daarom heb ik haar moeten verkopen. Ze word nu de rij en speel pony van een 6 jarig meisje wat enorm goed klikt. Ik heb Silke vandaag met een goed gevoel mee zien gaan met die mensen en ik hoop dat de nieuwe eigenaar enorm van Silke kan gaan genieten.

Ik heb de gekste en leukste dingen met Silke gedaan, shows gegeven, lekker gezwommen, gesleed, fotoshoots gedaan, lol gehad.
Maar evengoed ook zure en vervelende periode's meegemaakt...
De afgelopen 5 jaar met die pony waren goud waard, de herinneringen zal ik altijd bij me houden :+:

Niet alleen een knappe pony, maar een pony die enorm veel voor mij heeft betekend :+:
Afbeelding
Afbeelding

Renee heeft Silke prachtig vast weten te leggen zoals Silke IS...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ook mijn vriend was stiekem wel helemaal dol op Silke, ookal wilde hij het nooit toegeven....
Afbeelding
Afbeelding

Deze foto's spreken voorzich... Hiervan wil ik er ook zeker 1 groot laten afdrukken...
Afbeelding
Afbeelding

Lieve leuke gekke pony :+:
Afbeelding
Afbeelding

Het hoofdstuk 'Silke' in mijn leven is toch wel definitief afgesloten nu....
Gelukkig ben ik altijd nog welkom om haar eens op te komen zoeken en blijf ik contact met de nieuwe eigenaar houden :)
Afbeelding

Nogmaals mijn enorme dank aan Renee ( Lifaya @ bokt ), de eerste foto ga ik absoluut boven mijn bed hangen, ik vind dat die echt weergeeft hoe ik met Silke om ging :)

De kwaliteit van de foto's is helaas wat achteruit gegaan door het uploaden...

StellaMay

Berichten: 520
Geregistreerd: 06-02-12
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 23:32

Wauw! Wat een super foto's! De 4e is toch wel mijn favoriet. Je ziet ook wel wat voor een speciale band je met haar hebt.
Erg mooi! <3

Sizzle

Berichten: 35691
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 23:34

Prachtige foto's. <3
Gut, wat zal jij haar gaan missen zeg, maar het was vast een goed overwogen beslissing.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 23:34

Práchtige laatste foto's! Heel fijn dat je dat nog hebt kunnen doen.
Die steigerfoto's zijn echt enorm stoer, typisch Silke :)
Ondanks dat je haar zal missen is het wel fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij haar nieuwe thuis, ze zal vast en zeker dat meisje ook heel gelukkig maken!

Wilawander

Berichten: 15094
Geregistreerd: 12-03-06
Woonplaats: Enschede over de grens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 23:35

De 4e van onder vind ik heel mooi en ook de laatste heeft zo'n betekenis. Prachtig

LisaLuna

Berichten: 4933
Geregistreerd: 05-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 23:35

Wauw Nik! Prachtig.
Wat kan ze ook fotograferen Lifaya :j.
Ik vind ze allemaal prachtig , maar die steigerfoto's ... net alsof ze uit een blad komen joh! Ge-wel-dig!

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 23:35


Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 23:36

bahh ik heb er een brok in mijn keel van. Ik vind dit echt zo erg!! Maar het is waarschijnlijk het beste. De foto's zijn in ieder geval prachtig!!

Joltsje

Berichten: 9031
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 23:37

wauw wat een mooie foto´s
die stijger foto´s jeetje.. kunnen zo in een boekje

Lente
Berichten: 27787
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 23:37

Prachtige foto's Nik, en wat fijn dat je zo'n perfect huisje voor haar hebt kunnen vinden :+:

Anoniem

Re: Afscheidsshoot Silke door Reneefotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 23:39

;( dag Silkr ga je topics zeker missen

SSDesign

Berichten: 12698
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Uden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 23:39

Wat een prachtige foto's heeft Renee gemaakt. Jammer dat Silke weg is, maar hopelijk kun je haar nog vaak opzoeken :)

JoyCiej007

Berichten: 17415
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 23:42

Ach ach.......... wat lijkt me dit moeilijk. Krijg er een wee gevoel van. Hoe moet dat voor jou wel niet zijn :(:)
Wel een héle dappere beslissing, echt waar.

Prachtige foto's, zéér zeker meer dan waardig voor een dergelijke 'afscheids-shoot'. Dat zijn de goede fotografen hé, die precies het paard weten vast te leggen zoals het is.

Njoee

Berichten: 53
Geregistreerd: 09-03-11
Woonplaats: Ergens in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 23:43

Ik vind het z jammer dat Silke nu weg is. Ik volgde al jou en haar topics. Gelukkig dat je haar nog kan opzoeken! Prachtige fotos!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Afscheidsshoot Silke door Reneefotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 23:44

Wauw zeg!

Wat jij en silke bereikt hebben wordt jullie niet meer afgenomen, ik zou zeggen wees er trots op! En vind dit een hele dappere.beslissing. :j

:(:) voor jou!

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Re: Afscheidsshoot Silke door Reneefotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 23:48

ohoh die stijger fotos mega gaaf!

NikkivanOlst

Berichten: 7821
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-12 23:53

StellaMay schreef:
Wauw! Wat een super foto's! De 4e is toch wel mijn favoriet. Je ziet ook wel wat voor een speciale band je met haar hebt.
Erg mooi! <3


Die komt ook zeker boven mijn bed :j

Sizzle schreef:
Prachtige foto's. <3
Gut, wat zal jij haar gaan missen zeg, maar het was vast een goed overwogen beslissing.


Ik heb er heel lang mee gezeten, een jaar, eigenlijk zou ze vorig jaar al weg moeten vanwege studie, tegelijk met Vienna, maar heb het kunnen uitstellen tot nu...
Maar gelukkig heeft ze echt superbaasjes nu en dat maakt het nét wat minder zwaar :)

[***] schreef:
Práchtige laatste foto's! Heel fijn dat je dat nog hebt kunnen doen.
Die steigerfoto's zijn echt enorm stoer, typisch Silke :)
Ondanks dat je haar zal missen is het wel fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij haar nieuwe thuis, ze zal vast en zeker dat meisje ook heel gelukkig maken!


Ja ze maakt het meisje zéker gelukkig! Het was zo hartverwarmend om te zien hoe ze straalde toen ze vandaag Silke kwam ophalen, zo dubbel, maar wel zo mooi...

JoyCiej007 schreef:
Ach ach.......... wat lijkt me dit moeilijk. Krijg er een wee gevoel van. Hoe moet dat voor jou wel niet zijn :(:)
Wel een héle dappere beslissing, echt waar.

Prachtige foto's, zéér zeker meer dan waardig voor een dergelijke 'afscheids-shoot'. Dat zijn de goede fotografen hé, die precies het paard weten vast te leggen zoals het is.


Ik ben echt enorm blij dat Renee Silke als ja, Silke heeft vast kunnen leggen, betekend echt enorm veel voor me...

MarlindeRooz schreef:
Wauw zeg!

Wat jij en silke bereikt hebben wordt jullie niet meer afgenomen, ik zou zeggen wees er trots op! En vind dit een hele dappere.beslissing. :j

:(:) voor jou!


Wat ik en Silke bereikt hebben gaat zeker niet meer afgenomen worden, die herinneringen en beeldmateriaal blijf ik altijd bewaren!

xhenkexspons

Berichten: 840
Geregistreerd: 03-03-10

Re: Afscheidsshoot Silke door Reneefotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 00:04

Wauw Nikki, wat een foto's <3 .. Je hebt een prachtige tijd achter de rug! En je opent weer iets anders.. Tis moeilijk.. Sterkte met het verwerken meis! <3

Hipar

Berichten: 1461
Geregistreerd: 12-09-05
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 00:12

xhenkexspons schreef:
Wauw Nikki, wat een foto's <3 .. Je hebt een prachtige tijd achter de rug! En je opent weer iets anders.. Tis moeilijk.. Sterkte met het verwerken meis! <3

Hier sluit ik me helemaal bij aan! En wat fijn dat Renée voor zo een mooie herinnering heeft kunnen zorgen!

My_Chimanga

Berichten: 1026
Geregistreerd: 06-08-11

Re: Afscheidsshoot Silke door Reneefotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 00:21

'de kwaliteit van de foto's is helaas wat achteruit gegaan'... WAT? Geweldige foto's zeg!
@Renee: Super mooi gedaan, vooral ook echt heel gevoelig geworden, super!

Wat een prachtige pony en wat een moeilijk besluit, maar als ik haar zo bekijk zou iedereen verliefd op haar worden, dus haar nieuwe eigenaar vast en zeker ook wel!
<3 Echt hele mooie dierbare plaatjes!

_Roosmarijn_

Berichten: 2046
Geregistreerd: 22-06-06
Woonplaats: Leusden

Re: Afscheidsshoot Silke door Reneefotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 00:26

Prachtig!!! Mijn favoriet is de eerste.

thoraklover

Berichten: 2332
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 00:27

Wat een mooie foto's! Jammer dat ze weg is, mooi wel weer dat ze naar iemand gaat die veel plezier met Silke kan beleven :j

Misschien is het een beetje rare vraag, en ik bedoel het absoluut niet ook vijandig, maar worden de kunstjes die Silke kan geen probleem? Krijgt het meisje daar beleiding bij?

NikkivanOlst

Berichten: 7821
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-12 00:30

thoraklover schreef:
Wat een mooie foto's! Jammer dat ze weg is, mooi wel weer dat ze naar iemand gaat die veel plezier met Silke kan beleven :j

Misschien is het een beetje rare vraag, en ik bedoel het absoluut niet ook vijandig, maar worden de kunstjes die Silke kan geen probleem? Krijgt het meisje daar beleiding bij?


De moeder van het meisje vind de vrijheidsdressuur enorm leuk om te zien/doen en wil zich hier dan ook met Silke in verdiepen.
Silke is gelukkig zodanig getraind dat ze zonder duidelijke commando's van zweep of aanraking geen gekke dingen uitvoert. Ook onder het zadel zal ze niet gek doen omdat ze het alleen met een extra commando vanaf de grond uitvoert :) De nieuwe eigenaren zijn ook op de hoogte van wat ze kent en kan :j

_Roosmarijn_ schreef:
Prachtig!!! Mijn favoriet is de eerste.


Die komt groot boven mijn bed :j

My_Chimanga schreef:
'de kwaliteit van de foto's is helaas wat achteruit gegaan'... WAT? Geweldige foto's zeg!
@Renee: Super mooi gedaan, vooral ook echt heel gevoelig geworden, super!

Wat een prachtige pony en wat een moeilijk besluit, maar als ik haar zo bekijk zou iedereen verliefd op haar worden, dus haar nieuwe eigenaar vast en zeker ook wel!
<3 Echt hele mooie dierbare plaatjes!


haha ja het zijn zeker super foto's en heel gevoelig, maar de originele die ik via Renee heb gekregen zijn nog wat beter dan deze geuploade :P

Adamootje

Berichten: 6206
Geregistreerd: 10-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 00:32

Jeetje wat een mooie foto's zeg! :j Die zijn het zeker wel waard om boven je bed te hangen. :j Ik ga je topics met Silke missen.

thoraklover

Berichten: 2332
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 00:35

VisibreTeam schreef:
thoraklover schreef:
Wat een mooie foto's! Jammer dat ze weg is, mooi wel weer dat ze naar iemand gaat die veel plezier met Silke kan beleven :j

Misschien is het een beetje rare vraag, en ik bedoel het absoluut niet ook vijandig, maar worden de kunstjes die Silke kan geen probleem? Krijgt het meisje daar beleiding bij?


De moeder van het meisje vind de vrijheidsdressuur enorm leuk om te zien/doen en wil zich hier dan ook met Silke in verdiepen.
Silke is gelukkig zodanig getraind dat ze zonder duidelijke commando's van zweep of aanraking geen gekke dingen uitvoert. Ook onder het zadel zal ze niet gek doen omdat ze het alleen met een extra commando vanaf de grond uitvoert :) De nieuwe eigenaren zijn ook op de hoogte van wat ze kent en kan :j


Oké, gelukkig maar :D Moet er niet aan denken dat zo'n pony gaat strijgeren en het kind eronder komt, dus maar goed dat je haar zo goed afgericht hebt :j