Hellup!!! Prijspuzzel Telegraaf anyone?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Hellup!!! Prijspuzzel Telegraaf anyone?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-12 13:59

Mijn vader doet mee aan de serie puzzels in de Telegraaf waarmee je een reis naar Canada kan winnen. Nu wil heel graag naar Canada, al jaaaaren, maar het is er nooit van gekomen :(:) ;)
Nou kan je bij de Telegraaf dus een reis naar Canada winnen, dan moet je een serie puzzels oplossen en het uiteindelijke antwoord opsturen. Dus mijn pap trouw gepuzzeld, maar laat hij nou door de vakantie 2 van de 5 puzzels gemist hebben...

Die arme man heeft alles al afgebeld, gegoogled en de buren gevraagd, maar niemand heeft de twee missende puzzels of de antwoorden... En dat antwoord moet eigenlijk vandaag op de bus -O- :')

Dus, wie o wie heeft/weet de antwoorden van de Zweedse Hoofdprijpuzzel uit de Telegraaf en wil mijn paps een kansje op een reis naar Canada gunnen? Mag uiteraard via PB. Hij is jullie eeuwig dankbaar en als hij wint zal hij een souvenirtje meenemen :P

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Re: Hellup!!! Prijspuzzel Telegraaf anyone?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-12 14:06

Even als toevoeging, hij heeft de antwoorden van de 2e, 4e en 5e puzzel. Hij zou dus nog graag de antwoorden van de 1e en de 3e ontvangen! ;)

Schuur_

Berichten: 4883
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Hellup!!! Prijspuzzel Telegraaf anyone?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 14:52

Zijn ze niet te vinden op de website?
De vragen dan eh ;)

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-12 15:30

Nee, ze staan helaas niet op de website. Hij heeft ondertussen het antwoord van de eerste puzzel beredeneerd en zoekt nu dus alleen het 3e antwoord nog. Iemand? :')

Bastin
Berichten: 200
Geregistreerd: 09-03-08

Re: Hellup!!! Prijspuzzel Telegraaf anyone?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 16:02

Ah Wauw, kan je helaas niet helpen maar ik ben afgelopen februari naar Panama geweest als reiskrantreporter voor de Telegraaf! Ook gewonnen met een prijsvraag (althans mijn vader) Zal voor je duimen!

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Re: Hellup!!! Prijspuzzel Telegraaf anyone?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-12 16:09

@Bastin, dank je wel, maar alleen duimen heeft niet zoveel zin wanneer hij het 3e antwoord niet heeft ;)