Outdoor Helvoirt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zertab

Berichten: 12294
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Outdoor Helvoirt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-12 20:14

Hee!
Wie is er afgelopen weekend bij outdoor Helvoirt eventing geweest? Ik ben vandaag wezen kijken bij de cross country :)

Jankeke
Berichten: 351
Geregistreerd: 16-08-08

Re: Outdoor Helvoirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 20:29

Ik ben er vandaag ook geweest. Mijn "dochter" zat te "jureren" bij de laatste hindernis voor de finish. Was weer erg mooi opgezet en erg gezellig. Bloedheet, dat was het ook en ondanks petje en heeeeeeel veel drinken een knallende koppijn overgehouden. Gelukkig zijn er dit jaar geen grote ongelukken gebeurd. Heb alleen Tim Lips een duik zien maken bij de waterbak. Er was goed aan de paarden gedacht met mogelijkheden tot afkoelen in een waterstraat en eventueel ijs. Maar zo te zien hadden de paarden zin in de cross. Ik vond het dit jaar niet echt druk, zal wel aan de warmte hebben gelegen.

Zertab

Berichten: 12294
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Outdoor Helvoirt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-12 21:09

Het was niet druk nee. En inderdaad...de val van Tim Lips. Wij stonden bij de waterbak de hele tijd,lekker in de schaduw,dus heb het goed kunnen zien. Zag er pijnlijk uit. Via twitter laat hij weten dat hij last heeft van zijn been en ribben...

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Re: Outdoor Helvoirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:33

Tim, kukelde vandaag met paard en al de waterbak in. Het paard viel op Tims been. Dat was niet leuk. Van te voren hadden wij als juryleden goede afspraken gemaakt, de ander naar de ruiter, ik achter het paard aan. Dus zo gezegd zo... je kent het verhaal wel.
Na de val denderde het paard in volle galop een veld over waar gelukkig helemaal niemand stond behalve een mevrouw van net even iets meer dan middelbare leeftijd. Het paard raast haar voorbij en ik hoor haar kus geluidjes maken en zeggen: "Kom maar jongen." Het paard gooide zijn ankers uit, ging bij wijze van spreken gierend in de remmen en sukkelde in een drafje naar haar toe. Zij moet mijn gezichtsuitdrukking gezien hebben want ze zei: "Tja ik ben de eigenaar" Ik was in elk geval overtuigd, geen twijfel aan. (moet dit verhaal ook eens aan Ocho vertellen, kan ie wat van leren)
Intussen bij de waterbak zat daar onzen Tim als een hoopje pijn en ongelukkig. De EHBO-ers stonden klaar met hun watje met Betadine voor het schaafwondje op zijn elleboog. Maar goed dat mijn collegajurylid (arts) zich bemoeide met zijn gekneusde ribben en haast wel dubbel gevouwen knie. Zijn vader arriveerde en voer tegen het hoopje ellende uit; dat hij ... en dat paard ... en vooruit rijden, en terugnemen en raas en tier. Tim ging zich bepaald niet beter voelen daardoor. Ook nog eens een vader die even zijn adrenaline op je loslaat. Stiekem pinkte hij een traantje weg en ik was op slag weg van hem....
De twee ritten die hij nog zou rijden gingen ook niet door. Fijn te horen dat het wel ok met hem gaat.

Zertab

Berichten: 12294
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Outdoor Helvoirt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-12 16:26

Pff lekker zo´n vader....

Lisa1999lol
Berichten: 1
Geregistreerd: 20-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 16:37

mrie schreef:
Tim, kukelde vandaag met paard en al de waterbak in. Het paard viel op Tims been. Dat was niet leuk. Van te voren hadden wij als juryleden goede afspraken gemaakt, de ander naar de ruiter, ik achter het paard aan. Dus zo gezegd zo... je kent het verhaal wel.
Na de val denderde het paard in volle galop een veld over waar gelukkig helemaal niemand stond behalve een mevrouw van net even iets meer dan middelbare leeftijd. Het paard raast haar voorbij en ik hoor haar kus geluidjes maken en zeggen: "Kom maar jongen." Het paard gooide zijn ankers uit, ging bij wijze van spreken gierend in de remmen en sukkelde in een drafje naar haar toe. Zij moet mijn gezichtsuitdrukking gezien hebben want ze zei: "Tja ik ben de eigenaar" Ik was in elk geval overtuigd, geen twijfel aan. (moet dit verhaal ook eens aan Ocho vertellen, kan ie wat van leren)
Intussen bij de waterbak zat daar onzen Tim als een hoopje pijn en ongelukkig. De EHBO-ers stonden klaar met hun watje met Betadine voor het schaafwondje op zijn elleboog. Maar goed dat mijn collegajurylid (arts) zich bemoeide met zijn gekneusde ribben en haast wel dubbel gevouwen knie. Zijn vader arriveerde en voer tegen het hoopje ellende uit; dat hij ... en dat paard ... en vooruit rijden, en terugnemen en raas en tier. Tim ging zich bepaald niet beter voelen daardoor. Ook nog eens een vader die even zijn adrenaline op je loslaat. Stiekem pinkte hij een traantje weg en ik was op slag weg van hem....
De twee ritten die hij nog zou rijden gingen ook niet door. Fijn te horen dat het wel ok met hem gaat.

Klopt ik was met benthe geweest en heb hte goed gezien op z'n vader zit je dan ook echt te wachten