Akerna als Zandruiter :))

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-01 13:14

Nouja bijna dan *LOL*
Gister waren we gezellie aan het PB toen ik besloot dat we maar even gingen buitenrijden.
natuurlijk moest ze er een uur over het kiezen doen welk paard ze wou en het werd Flamenco die ruin die te koop staat.
Hij was eerst heel braaf maar werd toen een beetje scheeuwerig hij wou niet weg .
Na een paar minuten was ie dan weer braaf en we hebben heerlijk gereden.
Nog ff langs Gerald(maaike!!!!!!!!) gereden om aan te wijzen waar maaike op zaterdag paardjes pest.
En toen zijn we via de wieselse tieten (jaha 2 heuvels naast elkaar) over de beek met de brug gegaan. daarna een stuk draven en ineens toen ik wat ging verruimen hoorde ik Anouk gillen van waaaaha doe normaal ik keek om en Flamenco had een sprintje/grote mega bok genomen.Teminste dat riep anouk hij bokte echt hoog! meteen schoot ik in de lach en wist nog net te zeggen dat Renate dan vast in een deuk lag ik had het nog niet gezegd of ze proeste het uit haha.
we hebben echt een lol gehad en daarna nog een heeeeeeeeeeeeeeeel groot ijsjes gehaald *jammie*
heerlijk zeg de zomer komt eraan!!!!!!!!!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 13:24

*evil grin* stoer man!!!!!!! echt gaaf dat jullie weer naar buuten zijn geweest!!
gerald nog gezien of niet???? (nee ben niet sgiewnierig.....)

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 14:40

Ik heb jullie ook nog gezien Lachen
Leuk dat jullie naar buiten zijn geweest!!! Cool

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 15:10

Fijn zo'n ritje toch? Met gratis vreugdebok van Flamenco! Die had dus ook lol!

Groetjes Mieke

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-01 17:13

jaaaaaaaaahaaaa en wij balen dat ze geen echte zandruiter werd want dan had heel bokt vast taart gehad!!!!!!!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 17:16

Is ze er niet af gevallen? Cool

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 18:32

nee ikke ben niet gevallen. hij bokte niet zo heel gemeen, maar het was wel heel grappig Lachen
en inderdaad, kim zei het amper en ik lag dus in een deuk. de tranen liepen me bijna over de wangen. wat een heerlijk paardje is die Flamenco. geweldig beest.
tja ik zat inderdaad eerst wel te twijfelen wie ik zou nemen. of lisa (een paardje waar ik vroeger veel op gereden heb) of flamenco dan. uiteindelijk toch maar flame, want tja die staat te koop en op lisa kan ik altijd nog rijden *LOL*

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 20:23

enne maaike, nee we hebben gerald niet gezien. helaas, anders had ik hem eens even omver gereden Extreme duivel Extreme duivel. *grin*