Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ellen98 schreef:hey weet iemand ook hoe Everest is ??? lijkt me namelijk een leuke pony? en hoe groot is die ?? want ik ben zelf 1.74 en zou ik er dan nog wel op mogen ?? ,,
bedanktt!!

zomer 2010 nog naar het strand mee geweest, maar vond haar niet geweldig. Ze was wat sloom. 
StillAngel schreef:Ik heb op Remy gereden en ben er heel hard van afgevallen. Ik vond hem een beetje vals.. Ook in stal.. Hield er niet zo van om naast een ander te rijden zeg maar. Ook heb ik op Zaartje gereden op het strand
http://www.youtube.com/watch?v=RtbL6-Ow ... plpp_video
De haflinger die 1ste wordt met racen is Zaartje. Heel leuk fris paardje!

ellen98 schreef:hey weet iemand ook hoe Everest is ??? lijkt me namelijk een leuke pony? en hoe groot is die ?? want ik ben zelf 1.74 en zou ik er dan nog wel op mogen ?? ,,
bedanktt!!

vond ik allebij wel heel leuk, vond Ko in het begin een beetje eng, maar hij is wel heel lief!Iejoorr schreef:Heb er 2x jeugdkamp gedaan en verschillende keren strandrit
Heb veel op Remy gereden, leuk paard wat niet met je aan de loop zou gaan.
Leuk paard om mee te pushballen!
Ik vond op het strand William heel gaaf, snel en goed bij je te houden.
Jakuza niet zo, die is er met bokker Adindaa heel hard vandoor gegaan.
Pocahontas en william kunnen goed springen! Heb zelf op william en whisper gesprongen, kunnen het erg goed!
heb zelf strandritten gedaan op: Chelle, Miss Ambition, Skippa (weg), Norma 2x en William, allemaal snel vond zelf Norma wat minder.
Springen: Zaartje, William en Whisper, alledrie errug leuk!
Pushball: Remy 2x, leuk paard!
Buitenritten: Jaap-joris, Ko 2x en verder weet ik niet meervond ik allebij wel heel leuk, vond Ko in het begin een beetje eng, maar hij is wel heel lief!
Veder heb ik nog een keer op U2, Vera, William (dressuur) en fjord gereden, allemaal erg leuk, maar U2 heeft meer nogal hard afgegooit.