breyer paarden!!!!

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikki23

Berichten: 109
Geregistreerd: 11-01-12
Woonplaats: ....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 20:00

Dat vond ik ook wel het enige minpuntje maar voor de rest let ik daar niet zo heel erg op (tenzij het ZO opvalt dat je je eraan begint te ergeren natuurlijk :o ) Het zou niet mijn eerste prioriteit Breyer zijn, maar ik vind hem niet lelijk en opzich best wel mooi :P

Smaken verschillen natuurlijk :j

xXRosalyXx

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-02-12
Woonplaats: Lutjebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 08:21

Hoi allemaal ik heb nog niet zoveel berichten geplaatst omdat ik bokt nog steeds een doolhof vind maar ik heb wat foto's vn mijn breyer stables: The Unicorn Forest Stables. Je kan nog meer te weten komen op unicornforeststables.blogspot.com , Hier zijn de foto's:
http://1.bp.blogspot.com/-SdQPbQqqbFM/T ... G0071A.jpg
http://4.bp.blogspot.com/-gFIPxrP6Fq4/T ... G0073A.jpg
http://1.bp.blogspot.com/-Koaw0ZfNK1Q/T ... G0072A.jpg
http://4.bp.blogspot.com/-j5G_-4BHcR8/T ... G0077A.jpg

Ik weet het nog een beetje kaal enz. ik ben druk bezig nog met de witte 4-stallen en ik wil nog een stal erbij kopen *D

O ja en ik wens jullie allemaal een vrolijk paasen! O:)

xXRosalyXx

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-02-12
Woonplaats: Lutjebroek

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 12:31

Gezellig hierzo niemand die intresse in mij heeft! ^)

Telpeva

Berichten: 14724
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 14:17

Ah sorry, ik ben vooral meer van het meelezen :D ik heb in elk geval genoten van je foto's, ziet er leuk uit!

Het viel me ook op dat je zo'n leuke pop erbij hebt, die heb ik opgezocht op online winkels maar ik kan hem niet vinden! weet je uit je hoofd van welk merk die is, en welk model? het gaat om het meisje op de 3e foto, met het bruine haar en de groene trui. Ik vind hem (haar!) erg leuk!

Marcella

Berichten: 36731
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 16:13

Ben ook hoofdzakelijk meelezer. ;)

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 18:15

En ik heb op dit moment een moeder die zwaar ziek in het ziekenhuis ligt, dus Bokt, Breyer en dit topic hebben op dit moment absoluut geen prioriteit.

xXRosalyXx

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-02-12
Woonplaats: Lutjebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 18:44

Telpeva schreef:
Ah sorry, ik ben vooral meer van het meelezen :D ik heb in elk geval genoten van je foto's, ziet er leuk uit!

Het viel me ook op dat je zo'n leuke pop erbij hebt, die heb ik opgezocht op online winkels maar ik kan hem niet vinden! weet je uit je hoofd van welk merk die is, en welk model? het gaat om het meisje op de 3e foto, met het bruine haar en de groene trui. Ik vind hem (haar!) erg leuk!


O die ja dies van Lets Go Riding English niet meer in NL verkrijgbaar :=

Telpeva

Berichten: 14724
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 20:26

Heeft iemand toevallig al een (of meerdere ;) :D ) modellen van de nieuwe Breyer resins?

Telpeva

Berichten: 14724
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 21:50

Tip voor de verzamelaars, op MPV staan bij 'Neu im Shop' weer een aantal nieuwe Breyers, een hoop Stablemates en ook wat spul voor in de kerstboom :)

In de Krushkiste zijn nu ook 2 traditional breyers erbij gekomen met paintflaws, misschien leuk voor de schilders :) hoewel er imo niet bijzonder veel korting op is, maar da's misschien persoonlijk.

xXRosalyXx

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-02-12
Woonplaats: Lutjebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 17:17

Telpeva schreef:
Tip voor de verzamelaars, op MPV staan bij 'Neu im Shop' weer een aantal nieuwe Breyers, een hoop Stablemates en ook wat spul voor in de kerstboom :)

In de Krushkiste zijn nu ook 2 traditional breyers erbij gekomen met paintflaws, misschien leuk voor de schilders :) hoewel er imo niet bijzonder veel korting op is, maar da's misschien persoonlijk.


Heeh hoe kan er nou iets nieuws bij MPV komen nu voor kerst!? Beetje rare tijd maar ja ik denk dat ik wel wat kerstdingen ga kopen als mijn geld bij elkaar is voor Mirror!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 19:15

Rosaly, Breyer maakt halverwege het jaar al de modellen bekend die er met de kerst zullen worden uitgegeven. Echter zijn de modellen die je op MPV ziet niet de kerstmodellen voor 2012, maar van voorgaande jaren.

Overigens heeft H&H Winners circle ook modellen met fouten, als je meer bodies wilt hebben misschien wel de moeite om daar eens te gaan kijken: www.handhwc.com
Er staan daar ook de namen en prijzen van de kerstedities van dit jaar, helaas tot nog toe zonder foto. En pas leverbaar later in het jaar.

xXRosalyXx

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-02-12
Woonplaats: Lutjebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 19:34

Cassidy schreef:
Rosaly, Breyer maakt halverwege het jaar al de modellen bekend die er met de kerst zullen worden uitgegeven. Echter zijn de modellen die je op MPV ziet niet de kerstmodellen voor 2012, maar van voorgaande jaren.

Overigens heeft H&H Winners circle ook modellen met fouten, als je meer bodies wilt hebben misschien wel de moeite om daar eens te gaan kijken: http://www.handhwc.com
Er staan daar ook de namen en prijzen van de kerstedities van dit jaar, helaas tot nog toe zonder foto. En pas leverbaar later in het jaar.


Ohhw, oke maar dan vind ik het wel vroeg this net kerst geweest :-]

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 19:55

We zijn alweer halverwege het jaar hoor, nog even en de kerstspullen kunnen de kast weer uit. En ja, dat de tijd hard gaat, daar heb je helemaal gelijk in. Wordt alleen maar erger naarmate je ouder wordt.

nikki23

Berichten: 109
Geregistreerd: 11-01-12
Woonplaats: ....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 22:06

klopt, als je bijv 10 ben, is 1 jaar direct een tiende van je leven.
Als je ouder bent wordt 1 jaar alleen maar 'weiniger' voor je gevoel.

Ik vind de tijd ook veeeeeel te snel gaan :j

Roosje01

Berichten: 10727
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 23:29

hallo sorry dat ik hier zomaar kom binnen vallen maar ik heb een vraagje. Heeft er iemand nog een beschadigd model te koop staan maatje classic of eventueel traditional die voor een niet al te dure prijs weg mag? Ik zoek namelijk een wat groter oefen model (ik cust en repaint al een tijdje op schleich) ik wil 2 grote customs gaan maken op 2 paso modellen die ik al in huis heb. Mogt je iets voor me hebben stuur maar een pbtje :)

KylaLover

Berichten: 2216
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: ergens in de buurt van nergens

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:42

ik heb een tweetal body's (zijn ooit al eens mishandels geweest) mag je voor 8 euro incl verzenden via dhl overnemen van me. Pb maar als je interesse hebt

xXRosalyXx

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-02-12
Woonplaats: Lutjebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 18:48

KylaLover schreef:
ik heb een tweetal body's (zijn ooit al eens mishandels geweest) mag je voor 8 euro incl verzenden via dhl overnemen van me. Pb maar als je interesse hebt

Wat voor body's :-P

Telpeva

Berichten: 14724
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 21:52


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 01:24

The Breyer Curse strikes again!

Nee zonder dolle, blijft eeuwig zonde maar hij was 27 jaar en niet heel erg gezond meer op de benen. Dan zat het er aan te komen dat er een beslissing moest worden genomen.

aerdenhout1

Berichten: 15891
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Velsen noord

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 08:33

Ik val ook even binnen in jullie topic.
Aangezien wij gaan verhuizen eind van het jaar ( met zowel de stal als huis) en ik zelf kleiner ga wonen, ben ik druk aan het opruimen.
Nu heb ik een kleine verzameling van breyer paarden staan van denk al zo'n 40 jaar oud.
O.a een Arabieren familie, 2 steigerende paarden ( palomino en een bruine) en nog div. andere.
Zou daar interesse voor zijn??
Natuurlijk zijn ze niet meer als nieuw en jammer genoeg heb ik de verpakking er ook niet meer bij.
Als er interesse in is dan zal ik zo snel mogelijk foto's plaatsen.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 08:48

Oudere Breyers zijn voor verzamelaars zeer zeker geld waard, en dat er geen dozen meer zijn is niet erg. Ik ben nog op zoek naar een PAS in bruin. Wat ik zelf wel belangrijk vindt is dat er in het huishouden waaruit ik ze krijg niet gerookt is, want de geur gaat in het plastic zitten en dat raak je nooit meer kwijt.
Mocht je ze hier niet kwijt raken kun je ze altijd nog op Ebay kwijt, maar dan zou ik Ebay Duitsland of Ebay USA doen.

aerdenhout1

Berichten: 15891
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Velsen noord

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 15:50

Ik zal zo snel mogelijk foto's plaatsen.
PAS in bruin zegt mij niets, ik ben dan ook geen verzamelaar.

Casandra1997
Berichten: 4
Geregistreerd: 09-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:12

aerdenhout1 schreef:
Ik val ook even binnen in jullie topic.
Aangezien wij gaan verhuizen eind van het jaar ( met zowel de stal als huis) en ik zelf kleiner ga wonen, ben ik druk aan het opruimen.
Nu heb ik een kleine verzameling van breyer paarden staan van denk al zo'n 40 jaar oud.
O.a een Arabieren familie, 2 steigerende paarden ( palomino en een bruine) en nog div. andere.
Zou daar interesse voor zijn??
Natuurlijk zijn ze niet meer als nieuw en jammer genoeg heb ik de verpakking er ook niet meer bij.
Als er interesse in is dan zal ik zo snel mogelijk foto's plaatsen.

ik heb wel intresse maar heb je ook foto´s

Casandra1997
Berichten: 4
Geregistreerd: 09-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:13


Casandra1997
Berichten: 4
Geregistreerd: 09-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:22

Cassidy schreef:
Ik heb een heleboel Breyer modellen, verzamel ze al een hele tijd, en ben eigenlijk van plan om de verzameling wat uit te gaan dunnen. Dus als je een speciaal model zoekt, misschien heb ik hem wel voor je staan. Ik vraag de gewone catalogusprijzen...

welke wil je dan kwijt
en wat is de prijs
zijn er ook classics