Maar na twee weken: geen pakket, maar helaas ook geen contact waaruit zou blijken dat het langer zou duren. Dus op 2 maart heb ik een mailtje gestuurd met de vraag of ik een indicatie zou kunnen krijgen wanneer mijn pakket zou binnenkomen. Geen reactie

Op 7 maart heb ik opnieuw gemaild, wederom geen reactie

Tussendoor heb ik ook meerdere malen geprobeerd te bellen. Maar ook hier geen succes. Er is zelfs geen mogelijkheid om een voicemailbericht in te spreken of dat je een antwoordapparaat krijgt. Je krijgt nadat de telefoon een aantal keer is overgegaan alleen een melding dat "diegene die u probeert te bellen niet opneemt. U kunt geen voicemailbericht achterlaten". Dit vind ik al vreemd voor een professioneel bedrijf, maar goed.
(Ook nu ik dit bericht typ, heb ik het nogmaals geprobeerd. Weer hetzelfde bericht en dus geen contact.)
Uiteindelijk heb ik maar via Bokt een pb'tje gestuurd. Het gaat om "Mathilde". Zij adverteert ook veelvuldig op de Bokt Markt, dus ik dacht dat ik op deze manier misschien toch nog enig contact zou kunnen krijgen. Gelukkig kreeg ik nu toch eindelijk een bericht over dat de singel niet in zo'n kleine maat beschikbaar was en dat de kleur pad die ik wilde, er ook niet meer was.
Ok, dan wil ik best overleggen over een oplossing. De singel was helaas te groot was ik inmiddels achter gekomen, dus die heb ik in een antwoordbericht geannuleerd. Maar de pad wilde ik toch graag hebben, dan maar een andere kleur. Dat heb ik haar dus gestuurd. Vervolgens duurde het tot 13 maart voor ik hier een antwoord op ontving. Mathilde schreef dat ze nog op antwoord van de groothandel wachtte. Dit is het laatste bericht dat ik van haar ontving.
Wéér tien dagen later, op 23 maart, had ik er genoeg van. Géén telefonisch contact mogelijk, nauwelijks pb-contact (terwijl ze ook gewoon mijn privé-mail heeft): Het was inmiddels al 38 dagen na mijn bestelling. Ik heb haar gepb't dat ik graag binnen twee weken (dus uiterlijk 6 april) mijn geld teruggestort wilde hebben. Ook hierop weer geen reactie

Op het moment dat ik deze post schrijf, is het 53 (!!!!) dagen na mijn bestelling. Mijn ultimatum is gisteren verlopen, ik heb vandaag geen geld op mijn rekening mogen ontvangen.
Graag zou ik willen weten of er andere mensen zijn die dergelijke ervaringen hebben met dit bedrijf. Ik kan op Bokt alleen maar goede ervaringen vinden, dat was ook één van de redenen dat ik bij UHG heb besteld. Helaas geldt dit dus niet voor mij.