manege camping de Heksenlaak

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-01 10:03

Kent iemand de omgeving van Lochem. Zijn er veel ruiterpaden en kun je daar een weekendje (= 3 x) rijden zonder al te veel dezelfde routes te moeten nemen.
Kent iemand misschien manege/camping de Heksenlaak, is het daar netjes en leuk en is er ook iets te doen voor de niet-paardrijders (ik las al iets over klootschieten)? Vragen, vragen...

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 10:08

Wij zijn daar vorig jaar geweest er was toen een koetsenmarkt, leek me wel een hele leuke manege en een gezellige camping Pling
Ik heb toen geen stallen enzo gezien Verdrietig , maar ze hebben een hele grote binnenbak en een kleinere binnenbak Lachen

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-01 10:14

He Jacquelien,
Ik zie in je profile dat je bij een bungalowpark op de Veluwe werkt, hebben jullie ook stalling voor paarden en ruimte voor 14 mensen 6 paarden en 3 honden het laatste weekend van juli???
Zal wel niet, maar de Heksenlaak lijkt me ook wel een goede optie, nu nog tenten/caravans regelen...

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-01 10:19

En kent iemand Paardenhouderij Stratenhof, die zit vlakbij Roermond, klinkt een beetje spiritueel in z'n mailtje. (ik citeer)
"Eigenaar Jan Reynders hanteert, met een sobere houding ten opzichte van zijn dieren,
de juiste zorg en liefde. Hij laat het paard nog "paard" zijn, geen opsmuk maar een
kordate houding. Dat is Jan's manier van het omgaan met paarden en het berijden ervan.
Herondek hier de schoonheid van eenvoud."

Bla bla bla denk ik dan...

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 10:34

Ik zou zo niet uit mijn hoofd weten of we ruimte hebben voor 14 mensen, stalling hebben we niet op het park maar wel op een pension stalling heel dicht bij het park, daar kun je trouwens ook overnachten Pling , het heet "De Viervoeter"
Maar ik denk dat je al vrij laat bent met reserveren voor dit jaar Verward