[HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Poosje81
Berichten: 21195
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 11:40

Volg het zelf op de voet en waren er voor het weekend tig verschillende verhalen/geruchten/roddels en nieuwe gevallen, valt dat nu echt wel, vind ik.

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 12:10

marjootje schreef:
Leonoor schreef:
Maar voor mijn gevoel wordt het nu wel iets 'rustiger' zeg maar. Maar goed, hopelijk is de ellende weer snel voorbij.


Ik vind het toch niet echt rustiger, het zit nu al in 4 provincies, en dan zijn er nog een hoop mogelijke uitbraken waar nog onderzoek naar loopt.


Ja,maar de grootste paniek is nu weg denk ik.
In dat opzicht is het rustiger, ik hoop dat het ons bespaard blijft.

Diaz

Berichten: 7892
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Gouda | Diaz staat in Stolwijk

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 12:26

Diaz gaat super goed!! Ik pist vanaaf even fotos.

Ik had ze al een screenshot van de afschrift gestuurd, ze keken daarna nog een keer en zeiden niets te hebben gehad, ik spit vanaaf m'n rekeningrven dkoot..

DeCobvan

Berichten: 562
Geregistreerd: 10-10-10
Woonplaats: Kerkwerve

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 12:34

heb je de jas bij een bekende site gekocht Karlijn???
ik heb namelijk ook zoiets meegemaakt, op 17 jan. jas besteld bij een site, geld over gemaakt, maar ze sturen de jas niet op hoor. Heb al gedreigd dat ik stappen ga ondernemen als ze mn geld niet terug overmaken, wat ze beloofd hadden te doen.. maar tot op heden nog geen geld of een jas gezien.... balen

Caily

Berichten: 12518
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 12:58

:wave:

Nu ik nog even goedemorgen kan zeggen doe ik dat natuurlijk graag :P Heerlijk in bed met laptop en vooral het raam open, voorjaar is in aantocht!

Berdien, die rhino in winsum heeft niks te maken met die in het zuiden van het land. Het gaat hier om de abortusvariant, die komt elk jaar voor en is verder ongevaarlijk.

Berdien

Berichten: 64523
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 13:00

Weet ik Lotte, voor mijn paarden is hij ongevaarlijk. Maar ook als de abortusvariant zich verder verspreid.. We hebben wel een drachtige merrie op stal staan ;)

Caily

Berichten: 12518
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 13:01

Ja, dat weet ik. Alleen deze versie komt ieder jaar voor, dat is verder eigenlijk niet zoveel bijzonders :o

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 14:34

whoehoe, mijn contract wordt verlengd!!!

DeCobvan

Berichten: 562
Geregistreerd: 10-10-10
Woonplaats: Kerkwerve

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 14:40

Gefeliciteerd!!! :D

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 15:00

dank je wel! voelt wel als opluchting :)
Toch altijd maar weer spannend!

Ik ga richting de paardjes, tot vanavond!

DeCobvan

Berichten: 562
Geregistreerd: 10-10-10
Woonplaats: Kerkwerve

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 15:08

Nessa schreef:
dank je wel! voelt wel als opluchting :)
Toch altijd maar weer spannend!

Ik ga richting de paardjes, tot vanavond!



Jaa is altijd leuk!!! :D gister helaas afgewezen voor een nieuwe functie, ivm te weinig beroeps ervaring... maar kwa kennis en cv vonden ze me helemaal leuk... najaa volgend jaar nog maar eens toch... ;)

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 15:17

Gefeliciteerd!!
Bij ons op stal nemen ze wel voorzorgsmaatregelen voor Rhino, maar ze doen er nogal luchtig over. Het heerst hier ook niet, maar toch.
Afgelopen weekend zijn er drie paarden van andere stallen naar ons gekomen. Twee van een pensionstal uit de buurt en eentje van een tinker handelsstal :) uit Friesland. Die uit Friesland staat nu wel apart in quarantaine.
We moeten o.a. de dekens in de eigen stallen laten liggen en handdoeken die we gebruiken meteen meenemen en uitwassen. Zondag een mail gekregen met de nieuwe maatregelen en wat zie ik gisteravond. Een deken wordt bij iemand anders voor de stal opgehangen en de dame van de nieuwe paarden had bij allebei de stallen vieze handdoeken opgehangen om te drogen. Zo gaat het natuurlijk niet werken. En ik heb nog meer voorbeelden.
En stel je voor dat het nu uitbreekt en mijn Jack komt te overlijden. Wie is dan aansprakelijk?

SIEMxFUNNY

Berichten: 5666
Geregistreerd: 14-09-06
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 15:20

Gefeliciteerd Linda !! *\o/*

--

Ik zit nog tot 6 uur (vanaf half 9 al) op school en word helemaal gek van de patat lucht. Vriendin heeft mij overgehaald om toch geen patat te halen.
Vanavond Gizmo rijden en Kayleigh doen. :)

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 15:57

geweldig karlijn!!!
ben er niet echt met mijn hoofd bij i.v.m. de rhino,zieke hond en zelf niet100 punten...

callum
Berichten: 2783
Geregistreerd: 06-09-10

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 16:55

sorry dat ik nog niet iedereen bij naam ken zal het lijstje uitprinten en bij de computer hangen.

gefeliciteerd nessa

balen fayem

balen dribbelkont veel sterkte en beterschap.

karlijn ik hoop dat het nog lukt met dat jasje hij is wel erg gaaf.

vervelend kailonne dat ze het niet serieus nemen. dat is inderdaad niet fijn


heb net een bitje voor callum besteld ben heel benieuwd wat hij ervan vind. hij reageerd niet goed op druk op zijn neus wordt hij heel erg dwars van, terwijl hij normaal heel meegaand is. hoop dat het bitje snel binnen is. ze zou het vandaag nog opsturen.
had ook nog een poetstas besteld vorige week maar die heb ik nog niet binnen baal ik wel van had ik me op verheugd.

mijn zoontje voelt zich gelukkig weer wat beter heeft niet meer gespuugd en houd wat droge kaakjes en appelsap binnen, gelukkig maar.

ben zelf met een neiuw dieet bezig bah wat is dat moeilijk zeg, maar heb helaas geen keus is speciaal voor mijn darmen, daar gelukkig heel veel verbetering maar emotioneel is het zwaar. merk nu pas hoe vaak ik mijn emoties wegat. sorry hoor maar moest het ff kwijt.
ga vanavond alsnog lekker naar mijn paardje mijn man is op tijd thuis. pff is altijd ff lekker beetje knuffelen en wandelen. zal binnenkort even foto's maken em plaatsen van zijn nieuwe kapsel heeft een borstel, was uit nood geboren maar staat hem supergaaf. alleen zijn korte voorpluk staat vreemd, maar die groeit wel weer.

vind het wel leuk dat ik steeds meer met hem kan gaan doen. hij is bijna 3, de kar ben ik aan het opknappen en aan het sparen voor tuig en dan mag hij eerst voor de kar lopen.

elliecuijk
Berichten: 1283
Geregistreerd: 04-03-11
Woonplaats: in het brabantse cuijk

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 17:15

he he even uitblazen onder het genot van bokt..

vanmorgen gewerkt,vanmiddag eerst vergadering gehad.Supersaai en je hebt er niks aan(t meeste wat aan bod komt krijgen we toch tussendoor in een memo of op intranet.mijn baas sprak me nog aan over mijn paard ,de rhino en hoe het er mee ging.Gelukkig ziet ze in de kranten staan dat het steeds meer gevallen betreft,dus volgensmij gaat ze t steeds serieuzer nemen.
heb haar gelijk gevraagd hoe ik dat moet doen als straks de rontgenman komt en ik een klant moet verzetten en geen plek daarvoor heb.Antwoord:eerst zelf proberen te verzetten,dan proberen of de planning nog eventueel kan omzetten naar een collega en anders de uren in een andere week erbij pakken maar dan wel in de betreffende maand!Ik hoop dat dat gaat lukken,maar eerst die rhino weg!
net nog de post gedaan en straks naar roetje toe..
wat een dag.....

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 17:44

Hopelijk is het bitje voor Callum snel binnen.
Fijn dat je zoontje zich ietsjes beter voelt.
Hopelijk ben je snel aan je nieuwe dieet gewend.

Fijn dat je zelf wel kan schuiven met die uren ellie.

Sterkte Dribbelkont.

elliecuijk
Berichten: 1283
Geregistreerd: 04-03-11
Woonplaats: in het brabantse cuijk

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 17:51

dat hoop ik maar.Ik weet t pas waneer er een datum is geprikt voor de foto's..

james_bont
Berichten: 228
Geregistreerd: 09-10-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 18:54

Kailonne schreef:
Gefeliciteerd!!
Bij ons op stal nemen ze wel voorzorgsmaatregelen voor Rhino, maar ze doen er nogal luchtig over. Het heerst hier ook niet, maar toch.
Afgelopen weekend zijn er drie paarden van andere stallen naar ons gekomen. Twee van een pensionstal uit de buurt en eentje van een tinker handelsstal :) uit Friesland. Die uit Friesland staat nu wel apart in quarantaine.
We moeten o.a. de dekens in de eigen stallen laten liggen en handdoeken die we gebruiken meteen meenemen en uitwassen. Zondag een mail gekregen met de nieuwe maatregelen en wat zie ik gisteravond. Een deken wordt bij iemand anders voor de stal opgehangen en de dame van de nieuwe paarden had bij allebei de stallen vieze handdoeken opgehangen om te drogen. Zo gaat het natuurlijk niet werken. En ik heb nog meer voorbeelden.
En stel je voor dat het nu uitbreekt en mijn Jack komt te overlijden. Wie is dan aansprakelijk?


Ojee,een tinker handel stal uit Friesland...
Wie zijn dat?

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 19:51

Mclouds?


Kailonne, ik denk dat in geval dat jou paard overlijdt door rhino, dat dat je eigen risico is?

Nessa gefeliciteerd!

Ellie, fijn dat je baas het serieus neemt!

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 20:04

Ja mc cloud. en de tinker zelf komt uit Urk.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 20:10

Zo bijgelezen dames :)

Kaatastrof

Berichten: 6261
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 20:13

Gefiliciteerd Nessa!
Super dat het goed gaat met Diaz, Karlijn! Verheug me op de foto's.
Goed dat het beter gaat met je zoontje, Callum.

Ben toch blij dat het nog niet in België is! Maar zoiezo zou de kans erg klein zijn dat mijn paarden het dan krijgen ivm ze gewoon lekker thuis staan.

Bruisballen zijn geslaagd! :D Roze met perzikgeur.. hmmmm! Morgen krijg ik ze mee naar huis én ga ik ze meteen uittesten :)

Kent iemand Kirana? Is namelijk ook een veulentje van Tinky.. Ben erachter gekomen dat haar vorige eigenaars haar zwanger kochtten. Tinky moet dus ongv 3 veulens gehad hebben. (Haar eerste is onbekend)
Ohja, Kirana was aanwezig in 2010 te Alden Biezen en behaalde een 2e premie.
Laatst bijgewerkt door Kaatastrof op 06-03-12 20:30, in het totaal 4 keer bewerkt

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 20:20

Nee ken der niet, heb je een foto van der ?

Kaatastrof

Berichten: 6261
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 20:26

Afbeelding