Totilas terug naar Edward Gal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:05

appelleert aan Oranjegekte, of Cruijf -van Gaal perikelen

mensen dit is een uit-wedstrijd die nog gespeeld moet gaan worden.

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:05

_clau_1991 schreef:
Als dit ook maar niet zo'n deceptie wordt als het nieuws over de Elfstedentocht... Bijna heel Bokt prijst zich al rijk maar ik zou het eerst ff afwachten ;)

Misschien brengen ze Totilas eerst wel onder bij een andere Duitse ruiter??

Hmmm ja wie dan???

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:06

Ik denk niet dat er een Duitse ruiter is die op Totilas wil stappen.

Anoniem

Floor_x schreef:
manic schreef:
Volgens mij vergeet men dat PS nog wel meer zakelijke overeenkomsten heeft met Linsenhoff/Rath. Ik noem een Bretton Woods.

Het doorspelen van sportrechten naar een ander zal bij zijn zakelijke partner niet zo heel erg goed vallen gok ik zo. Dus de Linsenhoff/Raths hebben wat dat betreft alle touwtjes in handen.

Maar de paarden in kwestie worden toch echt beschikbaar gesteld door PS. Het lijkt mij dus, dat wanneer Linsenhoff dwars gaat liggen zij uiteindelijk de gene zijn die er slecht vanaf komen. Dat je voor Totilas geen ruiter kon vinden dat snap ik, maar ik denk dat er voor Bretton 10 andere zullen zijn..,

Ik hoop dat het dream team weer wordt verenigd :-)

De paarden worden niet beschikbaar gesteld door PS, maar hij verkoopt de plek in het zadel voor een aanzienlijk bedrag. Laten we niet gaan denken dat er iets weggeven wordt.

ceasario

Lizzyy schreef:
Maar gaat Edward Gal dan voor Oostenrijk rijden?

Voor de Geldschieter Glock. :D
Vroeger reed hij voor Geldnet.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:07

Equimotion schreef:
manic schreef:
Volgens mij vergeet men dat PS nog wel meer zakelijke overeenkomsten heeft met Linsenhoff/Rath. Ik noem een Bretton Woods.

Het doorspelen van sportrechten naar een ander zal bij zijn zakelijke partner niet zo heel erg goed vallen gok ik zo. Dus de Linsenhoff/Raths hebben wat dat betreft alle touwtjes in handen.

Dat is puur speculatief zolang je niet weet hoe de overeenkomst tussen Schockemoehle en Linsenhoff eruit ziet.

Daar is niks speculatiefs aan. PS heeft Bretton Woods gekocht, Rath rijdt erop. Hoezo is dat speculatief?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:07

Cayenne schreef:

Het idee van een andere ruiter komt helemaal niet van zijn eigenaar en daarom alleen al is dit allemaal speculatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:08

ceasario schreef:
Lizzyy schreef:
Maar gaat Edward Gal dan voor Oostenrijk rijden?

Voor de Geldschieter Glock. :D
Vroeger reed hij voor Geldnet.

Maar ook voor een beveiligingsbedrijf en zo is het balletje rond. Maar zolang hij niet rijdt voor Gal Investments zal hij moeten wachten op zijn kansen.

bokkenootje

Laatst bijgewerkt door bokkenootje op 09-02-12 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt

besita

Nicole Werner: ‘Geen sprake van aankoop Totilas’
09/02/2012 12:56
De geruchtenmolen rondom Totilas (v. Gribaldi) draait op volle toeren. Tot ieders verrassing kwam het Oostenrijkse nieuwsmedium Kleine Zeitung gisteravond plotseling met het bericht dat het Oostenrijkse Glock Horse Performance Center beweginswonder Totilas terug wilde kopen voor Edward Gal. Nicole Werner ontkent dat er daadwerkelijk sprake van aankoop lijkt: “Voor de koop van een paard zijn meerdere partijen nodig. Totilas staat niet te koop.”

Vorige week werd bekend dat dressuurruiters Edward Gal en Hans Peter Minderhoud en hun trainer Nicole Werner een tienjarig partnerschap met de Oostenrijkse familie Glock zijn aangegaan. Het Glock Horse Performance Center kocht al I.P.S. Tango (v. Jazz) van I.P.S Horse Group voor Hans Peter Minderhoud en zou volgens de Oostenrijkse nieuwswebsite nu de zinnen zetten op Totilas voor Edward Gal. “Natuurlijk willen we hem graag terug. Totilas hoort gewoon bij Edward Gal. Maar daar is nu geen sprake van, want hij is niet te koop”, aldus Werner. In het artikel lijkt het er ook op dat Edward Gal voor Oostenrijk gaat rijden. Werner laat weten dat ook hiervan geen sprake is.

Bron: Horses.nl/De Paardenkrant

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:09

Misschien zat er wel een bonnetje bij, met niet goed geld terug? Ruilen binnen 500 dagen.

besita

Miepie77

Cayenne schreef:

idd daarom was Toot bij Rath terechtgekomen omdat de duitse topruiters er hun vingers niet aan wilden branden

Anoniem

Goh toch niet he :+

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:11

manic schreef:
Daar is niks speculatiefs aan. PS heeft Bretton Woods gekocht, Rath rijdt erop. Hoezo is dat speculatief?

Jouw opmerking dat Linsenhoff de sportrechten vasthoudt. Je hebt geen idee hoe die overeenkomst eruit ziet dus je weet ook niet welke rol aan welke partij is toegezegd.

Er zijn uiteindelijk twee partijen van belang, de koper en de verkoper. En de historie leert dat voor geld alles te koop is, zelfs Totilas.

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:11

Dit lag ook niet in de lijn der verwachtingen :')

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:13

Bericht van Horses zegt hetzelfde als die van de Hoefslag :D
Ben benieuwd.

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:14

Helaas, maar hè!
Een week voor dat Toot naar Duitsland ging werd ook nog gezegd dat hij niet te koop was... Ik blijf hopen :-D

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:14

Cayenne schreef:
Ben benieuwd.

Nu nog wachten op een bericht van de KNHS :+

Kop:
Wir haben es nicht gewusst !!
Laatst bijgewerkt door ceasario op 09-02-12 14:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:15

Zoek de verschillen...

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:15

De zoveelste roddel die teruggenomen wordt en later toch wel zo blijkt te zijn in paardenland.
Ben benieuwd, het is haast een filmscenario (Spielberg, grijp je kans)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:16

ceasario schreef:
Cayenne schreef:
Ben benieuwd.

Nu nog wachten op een bericht van de KNHS :+

Caesario, je schiet de laatste tijd heerlijk scherp :D

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:16

Equimotion schreef:
manic schreef:

Jouw opmerking dat Linsenhoff de sportrechten vasthoudt. Je hebt geen idee hoe die overeenkomst eruit ziet dus je weet ook niet welke rol aan welke partij is toegezegd.

Er zijn uiteindelijk twee partijen van belang, de koper en de verkoper. En de historie leert dat voor geld alles te koop is, zelfs Totilas.

Ik zeg nergens dat Linsenhoff die sportrechten vasthoudt. Ik zeg dat ze de touwtjes in handen hebben. Ook al staat er in een contract dat PS mag ontbinden wanneer hij wil is hij de goodwill van een kapitale partner kwijt. Voor geld is inderdaad een hoop te koop, maar de afweging hier gaat wat PS betreft dus niet alleen om de sportrechten van Totilas.

Nog steeds niets speculatiefs aan.

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:17

wat een hypocrieten lopen hier eigenlijk rond?

Toen Totilas naar Duitland werd verkocht riepen de duitsters dat ze het paard wel even beter zouden rijden.
Hierop werden ze afgebrand door de Nederlanders.
Nu is er sprake dat Totilas (heel erg miss) terug zou gaan naar Gal en roepen de Nederlanders net hetzelfde als de Duitsers toen...

MAR zal in de ogen van de meeste Nederlanders altijd de schuldige zijn, net als Gal in de ogen van de Duitsers de schuldige is.

Let op mijn woorden, Duitsland verkoopt nooit of te nimmer die hengst terug aan Nederland.
Ik denk dat de Duitsers hem eerder zouden opeten dan terug te verkopen... ;)

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:20

AronenLoutje schreef:
Ik denk dat de Duitsers toch wel iets te trots zullen zijn om hem terug te verkopen..dat moeten ze toegeven dat ze hebben gefaald en dat gaan ze echt niet doen lijkt mij.

Desalnietemin zou ik het wel gaaf vinden als hij terug zou komen in NL.

En het bewijs van falen zou zijn: Toppresterend paard wegkopen, duidelijk kwaliteitsverlies en als ze hem dan verkopen en hij gaat weer top, dan is dat het ultieme bewijs voor hun falen.
Lijkt me teveel gezichtsverlies, alhoewel ik moet zeggen dat ik het erg fijn zou vinden Totilas terug te zien bij een ruiter waar de klik wel mee is. Of dat nu Edward of iemand anders.