Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Floor_x schreef:manic schreef:Volgens mij vergeet men dat PS nog wel meer zakelijke overeenkomsten heeft met Linsenhoff/Rath. Ik noem een Bretton Woods.
Het doorspelen van sportrechten naar een ander zal bij zijn zakelijke partner niet zo heel erg goed vallen gok ik zo. Dus de Linsenhoff/Raths hebben wat dat betreft alle touwtjes in handen.
Maar de paarden in kwestie worden toch echt beschikbaar gesteld door PS. Het lijkt mij dus, dat wanneer Linsenhoff dwars gaat liggen zij uiteindelijk de gene zijn die er slecht vanaf komen. Dat je voor Totilas geen ruiter kon vinden dat snap ik, maar ik denk dat er voor Bretton 10 andere zullen zijn..,
Ik hoop dat het dream team weer wordt verenigd
Equimotion schreef:manic schreef:Volgens mij vergeet men dat PS nog wel meer zakelijke overeenkomsten heeft met Linsenhoff/Rath. Ik noem een Bretton Woods.
Het doorspelen van sportrechten naar een ander zal bij zijn zakelijke partner niet zo heel erg goed vallen gok ik zo. Dus de Linsenhoff/Raths hebben wat dat betreft alle touwtjes in handen.
Dat is puur speculatief zolang je niet weet hoe de overeenkomst tussen Schockemoehle en Linsenhoff eruit ziet.
manic schreef:Daar is niks speculatiefs aan. PS heeft Bretton Woods gekocht, Rath rijdt erop. Hoezo is dat speculatief?
Equimotion schreef:manic schreef:Daar is niks speculatiefs aan. PS heeft Bretton Woods gekocht, Rath rijdt erop. Hoezo is dat speculatief?
Jouw opmerking dat Linsenhoff de sportrechten vasthoudt. Je hebt geen idee hoe die overeenkomst eruit ziet dus je weet ook niet welke rol aan welke partij is toegezegd.
Er zijn uiteindelijk twee partijen van belang, de koper en de verkoper. En de historie leert dat voor geld alles te koop is, zelfs Totilas.
AronenLoutje schreef:Ik denk dat de Duitsers toch wel iets te trots zullen zijn om hem terug te verkopen..dat moeten ze toegeven dat ze hebben gefaald en dat gaan ze echt niet doen lijkt mij.
Desalnietemin zou ik het wel gaaf vinden als hij terug zou komen in NL.