Heb ik weer... AUW

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Heb ik weer... AUW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-02 19:00

Straks op stal liep ik van het keukentje naar Pinky's stal, schop ik onderweg tegen het zijmuurtje aan
Deed wel beetje pijn maar niet zo erg. Maar toen we naar huis reden deed het ineens wel kei pijn.. thuis in water gedaan, na 15 min, nog dikker, blauwer en pijn lijker...
Toch maar even naar de ehbo..
Blijkt het zwaar gekneusd te zijn met waarscheinlijk kleine breukjes Boos!
Getaped (meer kunnen ze niet doen aan tenen) en nu maar rusten... Arg, heb ik weer in me vakantie he!! Ken nu echt niet lopen.. Morgen zou het nog meer pijn doen en maandag moest het afnemen.. Hope so, wil gewoon lekker naar Pinky!!

Stomme tenen Verdrietig

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 19:03

ai dat zo ook typisch iets voor mij zijn,ik ben zo lomp met mijn eigen ledematen,stoot ik me loop gewoon door totdat het idd zoveel pijn gaat doen,kijk er eens naar blijkt het te bloeden,gekneusd of wat anders te zijn.beterschap ermee!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 19:54

hahahhaha ooow sorry Haha! Dat is wel een blonde actie, net wat voor mij Haha!
Net als dat ik een keer de overslag op mijn moeders hemelbed deed en heel hard met mijn scheen op de rand van het bed knalde (was ik een jaar of 6), daar heb ik nog steeds het deuk van in mijn bot staan Haha!

Nou ik wens je arme teentjes beterschap Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 22:10

*grinnik* hoe herkenbaar
Járen geleden ging ik in de zomervakantie met Joop trailertraining doen (hij wilde er van tijd tot tijd echt niet in). Dus hij heel braaf erin, heel braaf eruit en op het laatste moment springt hij van de trailerklep af, bovenop mijn kleine teen. Ik kon 6 weken niet lopen, maar omdat niemand het geloofde gingen we neit naar de dokter (echt zielig was ik, hele vakantie gestrompeld). Nu heb ik een vergroeid teentje met een beetje een zenuwbeschadiging, beetje gevoelloos dus.
Arme jij hoor, met je zielige teentjes! Gewoon voortstrompelen en dan kom je er wel!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-02 22:28

Ik kan al weer een heel klein beetje lopen *LOL*

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 23:24

Ahh arme jij zeg! Ik moet zeggen als ik me tenen stoot dat dat altijd zooo ontzettend pijn doet. Dan moet ik altijd ff gillen. Das dan ff zo een minuutje en daarna is het wel weer over. Je tenen zijn volgens mij heel gevoelig.
Maar sterkte ermee!