HTC Telefoons - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

12sterre34

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 20:55

Ik heb gister ook systeem-update gehad. Ik heb een HTC Desire en ik had ook te weinig geheugenruimte terwijl ik echt niet heel veel apps geinstalleerd heb. Maar dus toch maar gekeken welke apps veel mb innemen (kun je trouwens heel makkelijk zien als ie die melding geeft!) en toen enkele apps verwijderd en nu issie lekker weer helemaal up to date :)

Janine1990

Re: HTC Telefoons - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 20:58

Had ik ook inderdaad, maar ik geloof dat smsberichten ook vreselijk veel ruimte in beslag nemen op het telefoongeheugen. Ik had minder dan 6 mb ruimte voor de update, en nu bijna 38 mb... :)

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 20:59

Ik moet idd mijn sms-box ook weer eens verder legen. Had meerdere streams met >600 berichten :o

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 00:09

Hallo mensen!

Even een vraagje.

Vandaag is mijn htc desire z kapot gegaan, zomaar, scherm blijft zwart. Klein barstje te zien dus geen garantie.
Reparatiekosten > 100 euro.

Dus ga ik deze week de HTC ChaCha kopen... alleen is mijn vraag, kan ik hiermee ook gewoon op 3G?

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 00:12

Heb vandaag een htc radar gehad maar vind het echt niks. ga hem van de week weer terugbrengen.

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 13:28

Hallo, mag ik jullie een vraag stellen?
ik heb ook sinds kort een htc wildfire s, en ik krijg wel paar keer per dag meldingen binnen om weer een of ander spel de downloaden, wordt aangegeven met een groen kruisje....jullie een idee hoe ik dat kan uitschakelen?

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 15:09

komt het door een app of is het puur van de market?

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 16:27

Thomas schreef:
Hallo mensen!

Even een vraagje.

Vandaag is mijn htc desire z kapot gegaan, zomaar, scherm blijft zwart. Klein barstje te zien dus geen garantie.
Reparatiekosten > 100 euro.

Dus ga ik deze week de HTC ChaCha kopen... alleen is mijn vraag, kan ik hiermee ook gewoon op 3G?

Met de ChaCha kan je ook gewoon op 3G ;)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 16:33

Thomas schreef:
komt het door een app of is het puur van de market?

Dat is spam, komt door een app geloof ik. Ik heb het ook gehad.

Ik heb toen de laatst geinstalleerde app verwijderd, maar daarna kreeg ik het nog 1 of 2 keer, en toen hield het op. Geen idee welke app dat was..

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 17:05

amen.... mijn toepassingsupdate kreeg ik nogsteeds .
de vorige x downloadde hij er 4 dagen over , nu gelukkig binnen 1 minuut :)

bobomelo ik zou het zo niet weten lijkt me idd door een app komen .

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 22:17

ik heb wordfeud als app gedownload, jullie hebben ook wordfeud? dat jullie ook telkens groen kruisje krijgen om een spel te downloaden?

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 22:18

ohja, en heb een "jerstplaatje" gedownload als hoofdpagina....hoe verwijder ik die dan?

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 22:59

jerstplaatje is het vast dan? Hoofdpagina? Ja gewoon de app verwijderen, op de instellingen toets in je menu dan krijg een menuutje denk ik.

Zijn hier mensen met chacha?
Hoe ziet de twitter-app eruit? Wat vinden jullie nadelen, en batterijduur? thanks

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 23:36

kerstplaatje moest het zijn hihi, maar heb hem verwijderd, vraag me niet hoe, maar kwam uiteindelijk ergens uit en kon het verwijderen.......

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 09:47

Hoihoi, ik heb sinds een paar dagen een HTC Desire S.
Nu gaat mijn internetabonnement pas volgende maand in. Maar ik wil wel graag WI FI gebruiken zo nu en dan. Nu zit ik bij m'n moeder, heb wachtwoord en alles ingevoerd, maar hij verbreekt elke keer weer de verbinding. Hoe kan dit? :\ Morgen anders maar even terug naar de winkel...

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 16:43

Thomas schreef:
jerstplaatje is het vast dan? Hoofdpagina? Ja gewoon de app verwijderen, op de instellingen toets in je menu dan krijg een menuutje denk ik.

Zijn hier mensen met chacha?
Hoe ziet de twitter-app eruit? Wat vinden jullie nadelen, en batterijduur? thanks

ik heb de chacha. De Twitter app ziet er goed uit, maar vind zelf TweetDeck fijner.
Nadelen, hij loopt wel eens vast en de batterijduur ligt er aan hoeveel jij m gebruikt ;)

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 00:15

Oke thanks Tammyy!! :) Ik ga 'm morgen maar ophalen, t is voor een klein jaartje dus moet wel lukken denk ik

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 12:55

sinds ik een nieuwe software op mijn telefoon heb geinstalleerd (htc wildfire S),(vroeg hij om) kan ik geen emails meer openen hij sluit hem dan gelijk af , iemand die weet wat dat kan zijn ?

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 19:53

Zo heb de ChaCha nu, wel handig telefoontje!

Vraagje; lichten de 4 menu knoppen ook op bij jullie? Moet ik dit instellen? GEbeurt nu nog niet :(

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 11:53

heb de wilfire s,bij mij lichten er geen knopjes op

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 13:08

Bij mij lichten ze nu soms wel op ;p beetje maf haha! :)

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 14:07

Ligt er aan hoe donker het is of ze oplichten ja of nee ;)

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 15:16

haha okee! :)

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 17:15

Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje met mijn wildfire en hoop dat hier iemand is die mij kan helpen.

Zijn er hier ook mensen bekend met de easy battery saver app? Vorige week heb ik de app gedownload, deze app zorgt er voor dat de accu langer mee gaat. Hiervoor zet hij automatisch internet uit, wanneer er geen app open staat die dit nodig heeft. Omdat ik dit niet handig vond en ik lang niet altijd verbinding kon krijgen met die app, heb ik hem verwijderd. Probleem nu: helemaal geen netwerk verbinding op mijn telefoon meer, alleen nog wifi. Ik baal nu als een stekker, is er iemand die weet hoe ik er voor kan zorgen dat ik wel weer internet kan krijgen?

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 17:22

wiifke schreef:
Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje met mijn wildfire en hoop dat hier iemand is die mij kan helpen.

Zijn er hier ook mensen bekend met de easy battery saver app? Vorige week heb ik de app gedownload, deze app zorgt er voor dat de accu langer mee gaat. Hiervoor zet hij automatisch internet uit, wanneer er geen app open staat die dit nodig heeft. Omdat ik dit niet handig vond en ik lang niet altijd verbinding kon krijgen met die app, heb ik hem verwijderd. Probleem nu: helemaal geen netwerk verbinding op mijn telefoon meer, alleen nog wifi. Ik baal nu als een stekker, is er iemand die weet hoe ik er voor kan zorgen dat ik wel weer internet kan krijgen?

Ik denk dat je even bij je internetinstellingen moet kijken.
Instellingen -> draadloos en netwerken -> mobiele netwerken -> namen toegangspunten
Daar staan de instellingen van het profiel wat zorgt dat je op internet kan. Bij mij staat er het volgende:
Naam: mobiel internet 1
APN: internet
Proxy: <niet ingesteld>
Poort: <niet ingesteld>
Gebruikersnaam: <niet ingesteld>
Wachtwoord: <niet ingesteld>
Server: 0.0.0.0
MMSC: <niet ingesteld>
MMS-proxy: <niet ingesteld>
MMS-poort: <niet ingesteld>
Mms-protocol: WAP 2.0
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: <niet ingesteld>
APN-type: <niet ingesteld>

Het belangrijkste hier is de server. Ik zit zelf bij Simyo en heb de gegevens om dit in te kunnen stellen van hun website. Je moet even bij je eigen provider kijken hoe je deze gegevens moet invullen.

Als het goed is zou je dan weer verbinding moeten kunnen krijgen met je mobiele internet netwerk :)