Whatpulse 3! Typen met een strategie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CaroR

Berichten: 534
Geregistreerd: 16-07-06
Woonplaats: Belgie

Re: Whatpulse 3! Typen met een strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 19:06

Bedankt! Ik heb het gevonden ;)

Annash
Blogger

Berichten: 26570
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 19:11

Nouks schreef:
@Shan nog steeds zeer? Ahw :(:)



Zeer niet, maar te hard van stapel gaan wil ik voorkome. Typ veel op t werk.

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Re: Whatpulse 3! Typen met een strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 20:02

Hoop dat ik er vandaag nog 10.000 bij haal
dan zit ik voor vandaag op 22.000 :)

xYaartje
Berichten: 1476
Geregistreerd: 25-05-10

Re: Whatpulse 3! Typen met een strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 20:54

Welkom CaroR :D

Jess1989
Berichten: 3140
Geregistreerd: 25-05-10
Woonplaats: Kaatsheuvel

Re: Whatpulse 3! Typen met een strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 22:04

Heeeelp!!!

Ik zit in ons geweldige Bokt-team op WhatPulse, helaas kan ik nu niks bijdragen dankzij een error

Ik heb al gereset en opnieuw geinstalleerd, maar de melding blijft...

Melding:

Server message: your safefile seems to be corrupt, please reset your local settings

Wie help mij (en het Bokt-team) weer ranken?
:j

PureSylk
Berichten: 2429
Geregistreerd: 01-05-09

Re: Whatpulse 3! Typen met een strategie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-11 11:44

Eerste keer dat ik keys kwijt ben ;(
Laptop liep vast en die is dus niet goed afgesloten.. Denk dat het er 85.000 waren :')

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Re: Whatpulse 3! Typen met een strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 11:47

Jeetje dat zijn er flink wat :=
Heb je nu genoeg redenen om flink door te typen!

Ben dit weekend bij mijn vriend, dus dit weekend geen gepulse voor mij!

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: Whatpulse 3! Typen met een strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 12:32

ach PS toch :(:) ik heb je vaker gewaarschuwd.. :')

PureSylk
Berichten: 2429
Geregistreerd: 01-05-09

Re: Whatpulse 3! Typen met een strategie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-11 12:40

Mijn laptop is nog nooit vastgelopen ;(

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: Whatpulse 3! Typen met een strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 12:43

ach kindje toch, meisje toch.. moet je een laptop van mij lenen?

PureSylk
Berichten: 2429
Geregistreerd: 01-05-09

Re: Whatpulse 3! Typen met een strategie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-11 12:48

Ja, heeft u er ook een met niet-vastloop-garantie?

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: Whatpulse 3! Typen met een strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 12:50

ja hoor, kom maar halen <<)

SanderD

Berichten: 9378
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Gent + Sittard

Re: Whatpulse 3! Typen met een strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 17:32

MacBooks hebben toch een vastloop-garantie? Althans, ik ken iemand die altijd pocht dat zijn Apple "nooit" vastloopt, maar dat geloof ik niet. :+

@JessAndHope: Die melding komt me eigenlijk niet bekend voor... lijkt alsof er niet goed kan worden opgeslagen door WP... misschien die melding even googelen of op de WP-website? Opnieuw installeren eventueel.

Ariebombarie

Berichten: 10924
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: AMS

Re: Whatpulse 3! Typen met een strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 17:36

Apples lopen ook nooit vast Sander <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 17:42

SanderD schreef:
MacBooks hebben toch een vastloop-garantie? Althans, ik ken iemand die altijd pocht dat zijn Apple "nooit" vastloopt, maar dat geloof ik niet. :+

@JessAndHope: Die melding komt me eigenlijk niet bekend voor... lijkt alsof er niet goed kan worden opgeslagen door WP... misschien die melding even googelen of op de WP-website? Opnieuw installeren eventueel.


Waar een Mac doorgaans beter in is dan een Windows-PC, is om áls er eens een programma vastloopt, dit niet direct door te laten werken in andere programma's (domino-effect) danwel zelfs het gehele systeem. Natuurlijk crasht mijn Firefox wel eens, maar ook met een vastgelopen Firefox kan ik uitstekend Photoshoppen of mailen of twitteren of een muziekje luisteren. Firefox even heropstarten en weer lekker verder browsen.

Mijn lappie heeft nu een uptime van een week, en heeft daarvoor meer dan 100 dagen ononderbroken gedraaid. De reboot heb ik enkel gebruikt om even wat updates te installeren.

Zegt dat je genoeg? :D

SanderD

Berichten: 9378
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Gent + Sittard

Re: Whatpulse 3! Typen met een strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 17:45

Ik ben ook wel Apple-fan hoor, stiekem, heel stiekem :Y) Heb WP nu op een Dell draaien, maar hierna komt er waarschijnlijk toch wel een Mac, al heeft het compleet andere OS me altijd wat tegengehouden i.v.m. programma's en zo, maar tegenwoordig is dat toch geen issue meer.

Ariebombarie

Berichten: 10924
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: AMS

Re: Whatpulse 3! Typen met een strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 17:50

dan moet je Black Friday in de gaten houden Sander, is een vrijdag in november, met leuke kortingen ;)

PureSylk
Berichten: 2429
Geregistreerd: 01-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-11 18:10

Nouks schreef:
SanderD schreef:
MacBooks hebben toch een vastloop-garantie? Althans, ik ken iemand die altijd pocht dat zijn Apple "nooit" vastloopt, maar dat geloof ik niet. :+

@JessAndHope: Die melding komt me eigenlijk niet bekend voor... lijkt alsof er niet goed kan worden opgeslagen door WP... misschien die melding even googelen of op de WP-website? Opnieuw installeren eventueel.


Waar een Mac doorgaans beter in is dan een Windows-PC, is om áls er eens een programma vastloopt, dit niet direct door te laten werken in andere programma's (domino-effect) danwel zelfs het gehele systeem. Natuurlijk crasht mijn Firefox wel eens, maar ook met een vastgelopen Firefox kan ik uitstekend Photoshoppen of mailen of twitteren of een muziekje luisteren. Firefox even heropstarten en weer lekker verder browsen.

Mijn lappie heeft nu een uptime van een week, en heeft daarvoor meer dan 100 dagen ononderbroken gedraaid. De reboot heb ik enkel gebruikt om even wat updates te installeren.

Zegt dat je genoeg? :D


Klinkt als wat mijn laptop te verduren krijgt. En aangezien dit de eerste keer in bijna 2 jaar was dat ie volldig vastliep vergeef ik het em en zie ik voorlopig geen reden om naar apple over te stappen :P

Marieke_KJarig

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Re: Whatpulse 3! Typen met een strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 19:02

Apple is hier thuis heilig :=

Vorige lappie was een acer en die werd me toch traag na 4 jaar gebruik. En het enige wat wij op een laptop doen is internetten en een keer wat in Word of Excell. Geen photoshoppen, downloaden geen films etc. Sinds een jaar hebben we een Macbook en die is nog steeds snel met opstarten, loopt inderdaad nooit vast, hooguit 1 programma een keer, maar geen blue screens of death of eindeloos ctrl+alt+del om alsjeblieft weer je lappie aan de gang te krijgen.

Alleen heeft de nieuwe versie van what pulse wat ruzie met Lion OS >;) , maar de oude versie draait ook prima :D

Britt_Sisi

Berichten: 8948
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 12:55

ik heb hetzelfde als hierboven! als ik wil pulsen krijg ik de hele tijd dit;
Afbeelding
en ik heb echt alles geprobeerd, whatpulse eraf gooien, computer aan uit wel 100 keer maar niets werkt!
ik snap niet wat ik moet resetten en ik heb inmiddels al weer 70.000 keys staan en ik kan ook niet reset token doen
helppp haha
Laatst bijgewerkt door Britt_Sisi op 09-10-11 13:14, in het totaal 1 keer bewerkt

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 13:07

Nouks schreef:
SanderD schreef:
MacBooks hebben toch een vastloop-garantie? Althans, ik ken iemand die altijd pocht dat zijn Apple "nooit" vastloopt, maar dat geloof ik niet. :+

@JessAndHope: Die melding komt me eigenlijk niet bekend voor... lijkt alsof er niet goed kan worden opgeslagen door WP... misschien die melding even googelen of op de WP-website? Opnieuw installeren eventueel.


Waar een Mac doorgaans beter in is dan een Windows-PC, is om áls er eens een programma vastloopt, dit niet direct door te laten werken in andere programma's (domino-effect) danwel zelfs het gehele systeem. Natuurlijk crasht mijn Firefox wel eens, maar ook met een vastgelopen Firefox kan ik uitstekend Photoshoppen of mailen of twitteren of een muziekje luisteren. Firefox even heropstarten en weer lekker verder browsen.

Toch heeft Windows zich de afgelopen 15 jaar ook nog wel ontwikkeld hoor ;) Het is ook niet meer zo dat als er iets vast loopt je de hele computer moet resetten. Ik heb ook wel eens dat een programmatje even vast loopt ofzo, maar dat valt tegenwoordig meestal prima te herstellen meestal (vaak zelfs dat je alles weer terug hebt als het programma weer openieuw optgestart is. Je hebt wel een hele hoop voor elkaar gekregen als de hele computer tegenwoordig nog crasht :+ :P

En ik hoor ook altijd mensen pochen dat Apples nooit vast lopen. Maar dan zijn we voor de studie eens bezig en voortdurend crasht er weer het een en ander. Ik geloof d'r niet zo in O:) :P

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18682
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Whatpulse 3! Typen met een strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 15:25

Haha Momo2 hier op bokt heeft mij ervan overtuigt dat ik ook meemoest doen met Whatpulse :+ dus ik doe dat braaf :D dus ik heb mij ook aangemeld en heb inmiddels mij ook toegevoegd bij het team bokt :P

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: Whatpulse 3! Typen met een strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 15:26

GREETSKEET <3

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18682
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Whatpulse 3! Typen met een strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 15:37

Myrthe :S fijn dat je mij ook bij mijn naam niet -O- voor jou ben ik altijd nog Margreet...

Thenexttry

Berichten: 1285
Geregistreerd: 24-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 15:55

ik heb he nu ook geinstalleerd dus ik heb me ook maar aangemeld haha.

nu maar beginnen aan me verslagen dan :P