Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anke schreef:Ollie1 schreef:
en het gaat om de minst of om de meest totaal aantal punten?
kiss schreef:hallo allemaal,
alle winnaars gefeliciteerd. ik vond de prijsuitreiking ook een beetje raar gaan.
helaas viel ik letterlijk en figuurlijk in de prijzen!
we waren 5e in de dressuur, best wel goede punten, maar helaas nog een paar beter.
en de vaardigheid foutloos, dus barrage, helaas waren we zo snel dat we om gingen.
nu zit ik zielig![]()
te zijn met een gebroken enkel en bovenarm.
we zijn wel als 4e geeindigd![]()
ben wel een poosje uit de running, dus dat is knap balen.
Esther_ schreef:Weet iemand of er foto's zijn gemaakt tijdens de prijsuitrijking? Of heeft iemand zelf een foto gemaakt van nr. 1 in de M enkelspan pony's (schimmeltje)?
kiss schreef:hallo allemaal,
alle winnaars gefeliciteerd. ik vond de prijsuitreiking ook een beetje raar gaan.
helaas viel ik letterlijk en figuurlijk in de prijzen!
we waren 5e in de dressuur, best wel goede punten, maar helaas nog een paar beter.
en de vaardigheid foutloos, dus barrage, helaas waren we zo snel dat we om gingen.
nu zit ik zielig![]()
te zijn met een gebroken enkel en bovenarm.
we zijn wel als 4e geeindigd![]()
ben wel een poosje uit de running, dus dat is knap balen.
Ollie1 schreef:De prijsuitreiking vond ik minder dan andere jaren, eerst te voet en daarna mocht je je pony halen.... Ik stond alleen op het schavot en ik kreeg ook nog een veel te grote paardendeken mee voor een pony van 1.30 en dat terwijl iedereen een mooie uitrijdeken kreeg.
onette schreef:Hoi Esther, wij reden met het schimmeltje in de prijstuitreiking in de vaardigheid klasse M, deze pony was alleen in de klasse M vaardigheid 3e en in de ZZ 2e, Mijn zus Henriette was met haar Fjord Natalja kampioen geworden in de M vaardigheid maar omdat we alledrie met de zelfde kar rijden hadden we geen tijd meer om om te spannen voor de uitreiking en parade dus vandaa dat Prins Oxdullah er voor stond tijdens de uitreiking!! Foto's zullen binnenkort wel op de site geplaats worden denk ik!!! Daar zal die van Henriette met Natalja dan ook wel o staan!!