ik zat me net te bedenken dat er een tijd geleden een bericht kwam dat er heel veel bokkers zo blij waren met de moderators, omdat ze zorgen dat het forum in orde blijft.
Ik wil vanuit mij ook even een bedankje naar de bokkers sturen. Het is heel fijn dat er bokkers zijn die je wijzen op kleine dingen waar je even op moet letten, die actief TeMmen, want zonder dat zou het hele beheren van bokt een stukje meer werk zijn!
Dus, bokkers, jullie ook bedankt voor het op orde houden van bokt!
Ik ben volgens mij wel een redelijk actieve temmer (vind ik zelf dan ) Maar ik ben ook blij met het goede werk dat de mods leveren zonder regels zou er totale chaos heersen
Zo vond ik het ook zo leuk om een pb'tje te krijgen van een mod met het compliment dat ik zo respectvol discussieerde in een bepaald topic. Dan weet je weer waar je het voor doet
Bedankt voor je complimentje. Ik TEM ook elke dag wel een aantal keer. Ik heb het niet altijd bij het juiste eind maar dan wordt er altijd netjes uitgelegd waarom niet. Maar meestal zit ik wel goed hoor.
hafjesliefde
Geplaatst: 15-08-11 21:54
bedankt Hier ook een redelijk actief TEMmer en op een dag (als ik 18 ben!) hoop ik de tijd te kunnen opbrengen om ook een groentje te worden
TEM's zijn altijd welkom En het extra werk hoef je absoluut niet over in te zitten, de technische handeling van het sluiten van een TEM is echt piece of cake.
En dat doet me eraan denken... zouden jullie het waarderen als we een keer in een BNB oid laten zien hoe het TEM-gebeuren eruit ziet aan de andere kant van de knopjes?
ik TEM zelden....alleen als er iemand levend afgemaakt wordt. Waar zitten jullie dan op te temmen? Lonneke@iedere dag wel een paar keer?Gaat er zoveel fout op Bokt,en zie ik het gewoon niet?
Ik wist voor ik modje werd ook niet dat Temmen zo fijn is voor de mods. Ik deed het ook weinig. Maar het is echt handig! En fijn!
@Geerke: op een topic wat verkeerd staat, of dubbel geplaatst is, of een topic wat is geopend terwijl een centraal topic is. Dat soort Tem's. De flame-tems, waar jij het over hebt, zijn eigenlijk maar een klein onderdeel van de Tem's die je binnen krijgt.