goed nieuws!!!!!!! (2x!!)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

goed nieuws!!!!!!! (2x!!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-02 13:55

Ik heb afgelopen vrijdag voor het eerst op Starlet gezeten!
We hebben haar 2x met zadel gelongeerd en de 2e keer gelijk al erop!
Zo snel heb ik dat nog nooit meegemaakt!
Het enige protest wat ze had waren een paar bokjes tegen los hangende stijgbeugels, waar we haar voor dat er iemand op ging zittten even mee hebben gelongeerd, maar toen ik dr eenmaal opzat had ze geen bezwaar tegen mijn been.
Ik had nooit gedacht dat het allemaal zo snel zou gaan, want voordat we met haar bezig zijn geweest zijn we ook nog eeuwen met die van mn zusje bezig geweest en die weet nu net wat ho! betekend (aan de lijn) en daar hebben we ook al een zadel op gehad maar het enige respons wat hij daar op had was een serenade bokken en niet zo'n beetje ook! dus daarmee gaat het allemaal veeeeel langer duren, wel sneu voor mn zusje want die wacht al meer dan een jaar nu. eerst hadden we de bak enzo nog niet klaar en Romero (zo heet haar paard) was ook nog helemaal niet genoeg ontwikkeld om al te beleren en nu moet ze nog een keer extra lang wachten omdat het paard een soort van minderwaarigheids complex heeft, hij denkt dat alles verkeerd is en is overal bang voor.

maar goed nu het andere goede nieuws, over een maandje ofzo (als de scholen weer zo ongeveer beginnen) heb ik weer legaal internet! Mijn vader is eindelijk weer een beetje ontdooid! + dat ik een ict opleiding ga doen en dus internet wel nodig heb! Extreme duivel

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 15:20

over eeen maand de scholen beginne?
owja jullie zitten in t noorden sorry haha