Udinde vind het zo verschrikkelijk spannend!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Udinde vind het zo verschrikkelijk spannend!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-02 08:56

He, sinds het vrouwtje mij opgehaald heeft vind ik het zo spannend! Eerst moest ik weer in dat hok staan en toen ik eruit kwam was ik heel ergens anders als toen ik erin ging. Ik snapt er nog steeds niets van, hopen dat ik snel weer terug mag, want ik mis mijn vriendjes best wel een beetje.

Gelukkig is Ulka mee, die steunt mij wel, ook al denk ik dat zij het allemaal enger vind als ik! Ik moet overal voorop, die sufferd loopt mij dan gewoon achterna!!! Ik durf dat gewoon, ik loop achter mijn vrouwtje aan.

Gisteren moest ik rennen met Jantina. Ze riep de hele tijd, kom Udinde kom nou! En dan deed ze een gek woord, wat ik nog niet begrijp. Ik vond het best wel wat eng, dus ik kroop maar dicht tegen haar aan, zij beschermt mij wel.
Af en toe ging ik dan maar wat harder en dan vond ze me heel lief Verward Snap er niets van.
Gelukkig ging ze me daarna knuffelen en borstelen. Hmmm... dat vind ik altijd ZO lekker Cool Mijn maantjes lekker uitgeborsteld en ze deed ook wat achter mijn oor. Vervolgens lag mijn eigen haar op de grond, wat ze nou weer gedaan heeft?

Die grote man van Ulka heeft iets met mijn hoefjes gedaan en ik vond het NIET leuk! Boos! Ik was heel boos en heb die man zelfs een keer geprobeerd te schoppen. Jantina werd toen boos en toen ben ik maar blijven staan. Maar ik vond het echt NIET leuk! Boos!
Ik kreeg ook nog brokjes, die had ik al een tijdje niet gehad Vork en ik heb heeeeerlijk geslapen in het stro! Beter als zo'n kale duin!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 09:51

Udinde: je maakt wat mee meid! Maar vertrouw maar op Jantina, dan komt het allemaal goed en wordt het misschien nog hartstikke leuk ook!

Waarschijnlijk ga je een dezer dagen naar een mooi groot veld met allemaal andere paarden die aan een touwtje met hun baasje lopen. Heb ik ook gedaan, kreeg heel veel complimenten, ze vonden me allemaal heel leuk!

Toen ik 3 jaar was en zelf een lief kindje had, ben ik weer naar zo'n dag geweest. Dat was ook leuk, maar aan het eind van de dag deden ze zo'n brandding op mijn bil!! Jezus!! Het deed niet echt pijn hoor, maar ik schrok ervan! Dat hadden ze me wel even van te voren mogen vertellen! Maar maak je geen zorgen Udinde, dat brandding is nu verboden, dus dat hangt je in ieder geval niet boven je hoofd!

Doe je best, laat zien hoe mooi je bent!

Groetjes van Kaminka

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 11:32

Geweldig geschreven, lig hier echt in een deuk achter Roy's pc... (Dit is Jurga dus...)

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 18:06

super geschreven Haha!

komt allemaal goed hoor Udinde, maar je geen zorgen Cool

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 19:16

zeg meid als je nou net zo doet als ik vandaag achter die mevrouw aan rennen (anders kreeg ik tikken met de zweep van het baasje en ze had iets in een bakje wat heel hard rammelde) dan krijg je vast ook zo'n raar oranje lintje en een rood/wit/ blauwe. geen idee wat die stomme jeukdingen aan mijn hoofd moesten maar het baasje was er blij mee

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-02 22:20

Oooh Hinke, moest jij ook van die jeukdingen in je maantjes?? Ik volgens mij wel, Jantina zat vanochtend ook weer te klooien met mij. Ze deed iets engs met mijn staart, ze maakte het een beetje nattig en vervolgens heeft ze druk staan trekken en plukken aan mijn staartje. En ik maar proberen om te kijken, maar ik kon het niet goed zien! Boos!
Ik hoop maar dat mijn baasje net zo blij is als de jouwe. Is altijd wel fijn he? Dan knuffelen ze het lekkerst Lovers