Mijn lieve hondje vermist in Heesch (NB) *update: gevonden!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 23:33

andamoon schreef:
horsieslii schreef:
Ik heb op hyves ook dit oproepje verstuurd en in mijn onderschrift staan!

Linsey dank je wel voor alle moeite _/-\o_

Noem het maar geen moeite, jij hebt al zoveel moeite voor mij gedaan!! Ik doe graag iets voor jou terug!! :) Ik hou mn ogen open en oren.. En geef het aan iedereen in de omgeving door dat er een hondje zoek is..
Ik hoop dat je haar snel weer vind en in je armen mag sluiten ;(

_Hyperion_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 23:48

dierenfan schreef:
Sterkte ermee hoop dat ze snel terug is!!! Overigens is het idd belangrijk dat ze gechipt is dus hopelijk is ze dat ook. Neem dan contact op met de databank waar deze geregistreerd is en laat ze op vermist zetten. Zo weet een eventueel controlerende instelling dat betreffende hond gemist wordt en de chip kan niet op een andere naam over geschreven worden! Dus als iemand dan de chip over wil schrijven dan weet jij gelijk waar ze zit.

Daarnaast heb niet alle pagina's gelezen dus het kan al gezegd zijn. Zet ze niet als zijnde jack russell vermist. Want ze lijkt (sorry) 0,0 op een jack russell zo breng je mensen ongewild op een verkeerd spoor als er geen foto bij zit waar men op kan zien dat ze er dus geheel niet op lijkt. Ze kan zeker een geweldig leuk hondje zijn maar het is echt geen jack russell dus ook niet zo noemen. Als ik zou lezen dat er een JR kwijt is dan zou ik bij dit hondje niet denken dat het dit hondje kan zijn (deze kleuren zijn bijv. al onmogelijk).
dit zeg ik niet om een discussie op te (willen) wekken. Zeg het puur omdat ik de eigenaar wil helpen hier mee!!!!

Ben het niet met je eens. De meeste mensen weten niet eens dat de JR fokvereniging black and tan niet als kleur erkent. De meeste mensen zouden het hondje van de TS gewoon als JR zien, dus om het op te sporen een prima benaming. Mocht je het toch heel letterlijk willen nemen, dan kan het altijd als JR-achtig hondje benoemd worden. Ik had vroeger een Brak en die omschreef ik ook als Beagle achtig en dan hadden mensen direct een idee er van. Maar ik denk dat dit bij dit hondje prima doorkomt als het als JR wordt benoemd (ruwharig zou ik er dan wel bij vermelden, maar goed, de foto zegt ook al heel veel)

Voor ieder die wil weten hoe het nu zit met die kleur, dat is hier te lezen: http://members.home.nl/onze-jack-russel ... pagina.htm

Succes TS met het vinden van je hondje. Wat een nachtmerrie moet dit voor je zijn. Ik woon helaas niet in de buurt....maar zal toch ogen en oren open houden, want je weet maar nooit...

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 09:59

Hyperion,
Hartstikke goed dat je dat linkje er even ingezet hebt!! :j Zo hebben de mensen idd een beetje een idee van de hondjes en hun kleurschakeringen en hoeven alle mensen die behoefte hebben om een JR discussie zich hier niet meer te melden :n Het gaat er met dit topic immers enkel en alleen om om Moon haar lieve hondje weer terug naar huis te krijgen!!! Ze heeft het al moeilijk genoeg zo!!
Moon heb je al nieuws?? Vind het zo rot dat ik ver weg zit en niets kan doen, alleen maar kijken of er hondjes op internet aangeboden worden ;(

Yonker

Re: Mijn lieve hondje vermist in Heesch (Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 10:06

Jemig wat heftig... Ik zou ook mijn ogen openhouden :j
Stal is in Heesch en woon zelf in Berghem.
Hoop dat ze toch nog terecht komt :(:)

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 10:08

Ik woon 1 dorp verder en zal naar haar uitkijken. Misschien een optie om oproep met foto in regionale dag en weekbladen te zetten en kaartjes met foto op te hangen in supermarkten en lantaarnpalen in de buurt.. sterkte!

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 10:23

he wat verschrikkelijk zeg.
ben inderdaad bang dat ze haar hebben meegenomen, wat misselijk zeg.
zal internet in de gaten houden, maar ben bang dat ze haar gewoon binnen voor zichzelf willen houden.

Jooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 14:25

Ik woon niet zo heel ver van jou vandaag, zal goed opletten!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 18:12

Ah Monique wat naar zeg, hoorde het vanmiddag van Linsey!
Ik woon dan wel niet zo heel dicht bij jou maar ben wel dagelijks in den bosch te vinden, dus ik zal mijn ogen voor je ophouden en ik hoop voor je dat je, je hondje weer snel terug vind! :(:)

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 18:15

Jee wat akelig. Nachtmerrie voor iedere hondenbezitter.
Ik kan van hier uit niets voor je doen, maar alleen sterkte wensen.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 18:21

Ik heb gehoord dat ze weer terug is, klopt dat?!

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 18:22

Ik heb nog niks gehoord..

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-11 21:37

Hallo lieve mensen, HEEEL HARTELIJK bedankt voor al jullie moeite en voor het uitkijken naar mijn lieve hondje. Ik kon even niet antwoorden omdat mijn computer het tot overmaat van ramp ook nog eens begeven had.... :(

Ik kon nu op de laptop van mijn zoon werken en kan jullie dus nu zelf het geweldige nieuws vertellen via BOKT. *\o/* *\o/* IK HEB MIJN HONDJE TERUG !!!!!!!! *\o/* *\o/*
Dankzij al de flyers die ik heb opgehangen heeft iemand mijn hondje zien lopen en heb ik haar weer in mijn armen kunnen sluiten.
Je wilde niet weten ik ben toen ik haar in mijn armen nam volledig ingestort. Ik heb zitten huilen het kon me niks schelen dat er mensen omheen stonden. Toen ik opkeek zag ik dat ze allemaal stonden te huilen. Ik stamelde tussen mijn tranen door "Sorry mensen, maar ik ben zo blij dat ik haar terug heb"
Het gaat goed met haar al was ze wel heeel angstig en durfde ze (wat ze sowieso al niet durfde....) naar vreemden toe te komen, daar liep ze hard voor weg. Ook als een man hard roept of als er iemand op de grond stampt krimpt ze nog ineen. Ze heeft de hele dag geslapen. Ze is er en ze krijgt nu zoveel liefde dat ze het hele avontuur hopelijk snel vergeten is.
Ik kan niet zeggen of ze wel weggelopen is, ik denk toch dat ze is meegenomen en door al die flyers die overal hingen en alle aandacht die ik er aan gegeven heb zal het ze misschien toch TE heet zijn geworden onder hun voeten en hebben ze haar losgelaten. Want niemand heeft haar in die drie dagen gezien ergens, dat is toch vreemd ????

Maar ZE IS TERUG !!!!! Ik ben de gelukkigste vrouw ter wereld. Ik heb mijn schatje weer terug !!!! Je had de andere honden moeten zien. Het was net een film, die waren zooooo blij !!!

Dank jullie allemaal voor de geweldige steun en voor het plaatsen van de link en het geven van tips.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 21:39

AAAAAAAAAAAh Gelukkig maar!!! Ben heel blij voor jullie!!!!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 21:39

Geweldig dat ze terug is!!

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 21:40

Wat fijn!!! Pffff, wat een opluchting zeg, geniet maar lekker van jullie hereniging.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 21:41

Super!

Djini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 21:42

Super dat ze weer terug is!! +:)+ Verwen haar maar goed. :(:)

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 21:42

super !!!!!

racekater

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 21:43

Super!

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 21:43

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* JOEHOE ZE IS WEER TERUG!!!!!!!!
heerlijk Moon!!! Geef haar maar een dikke knuffel van me!!

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-11 21:44

Ik heb haar gewassen, want ze stonk verschrikkelijk en ze was zooo moe. Ze heeft de hele dag geslapen en ik heb de hele dag eigenlijk niks kunnen doen.... alleen maar met haar op schoot zitten en naar haar kijken. Niemand van het gezin nam me dat kwalijk en die waren ook zooo blij dat ze weer terug was, dus die hebben me mooie mijn gang laten gaan. Ze lig nu lekker schoon, te slapen in haar warme bench. Ze heeft lekker eten gehad en is helemaal voldaan en al minder angstig. Ik ben zoooo blij. Dank je wel lieve mensen, jullie waren de afgelopen dagen een super steun voor me !!!!
Laatst bijgewerkt door andamoon op 16-04-11 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 21:45

Moon, geweldig!! Ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooo blij voor je!

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-11 21:46

MoniqueT schreef:
Moon, geweldig!! Ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooo blij voor je!

Dank je wel Monique, ik ben zoooo blij :j :j :j Dank je wel _/-\o_

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 21:47

Oh Moon, ik ben zooooo blij voor je!!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* en ja, ik zit hier stiekem toch ook wel met tranen in mn ogen hoor omdat ik zo blij voor je ben!!!!!

Fredlover10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 21:47

Super!!!!!! *\o/* *\o/*