Leuk hoor...paardrijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Leuk hoor...paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-02 08:11

Verdrietig au au au
Vorig jaar al een paar gigantische klappen in mijn rug gehad toen ik fanatiek bokkende Welsh K aan het uitproberen was om te leasen. Bleek later dat het beestje 3 maand op stal had gestaan dus verwonderlijk was het niet maar zeer in mijn rug deed het wel Haha!
Ben er toen niet afgevallen maar mijn rug zat helemaal vast. Ben er 2 maanden voor in behandeling geweest bij mijn vader die fysiotherapeut is. Scheve mond
Dan vorige week de bokpartij van Mexx, ik voelde na 2 dagen al dat de hele boel in mijn rug weer verkeerd zat. Helemaal bovenin mijn rug ziet het gewoon moervast. Als ik hoest hoor je soms gewoon KNAK en dan zit het weer even lekker maar de hele boel lijkt in elkaar gedrukt.
Toen nog een heerlijk buitenritje gemaakt met Sarah waar ik er weinig last van had. Toen dezelfde dag Aldira nog gereden in de bak waar het al wat minder ging. Vooral doorzitten lukte me niet, alsof mijn hele rug in elkaar gedrukt werd. Dus nauwelijks een half uurtje gereden.
Gister ging het beter dus samen met mijn zus een buitenritje gemaakt op Aldira. Ze was ontzettend dribbelig dus ook al niet zo comfortabel Schijnheilig maar wel uit te houden.
Tot Pliva ergens op een breed zandpad schrok en Aldira met haar super optrek-vermogen keihard weggaloppeerde. Ik kon haar nog net tegen de kont van Pliva aansturen waardoor ik in een klap weer stilstond. AU! *LOL*
Gelukkig ging het goed en kon ik haar in een reflex stoppen anders hadden we nog een pad van een kilometer uitgegaloppeerd Party!!
Toen rustig stappend terug en voelde ik al...dat zit niet lekker.
En vandaag Verdrietig kan nauwelijks mijn bed uitkomen van de rugpijn.
Tja je moet er wat voor over hebben, straks pappie maar weer even bellen Lovers Knipoog

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 13:49

je maakt wel heeel erg veel mee! Cool
ik ben er tot nu toe maar 1 x vanaf gevallen (eigen fout)
was met een springparcours... najah je raad 't al denk ik! Haha!
ik weet niet hoe ik terecht kwam, maar had alleen aar last van me vinger Verward

sterkte, met alles wat nog komen gaat! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 14:14

Leuek sport he? Wanneer ga je beginnen met dammen? Knipoog

Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 14:20

fijn he? en het ergste is dat het daarnaast ook nog handel vol geld kost.. eigenlijk zouden we gewoon allemaal moeten stoppen, maarja, zoals alles wat niet goed voor je is.. het is te verslavend Knipoog Haha!

sterkte

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 14:22

Wormen kweken is ook een leuke hobby hoor, en ze dan aan een haakje doen en in het water mikken. Wachten totdat de vissen bijten.

Nou ja, misschien krijg je dan pijn in je rug van het zitten wachten op zo'n ellendig viskrukje... Is het ook niet hè?

Toch maar fijn dat je vader fysio is, hoef je in ieder geval niet lang op een behandeling te wachten.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-02 14:26

sweetbuddy schreef:
ik ben er tot nu toe maar 1 x vanaf gevallen (eigen fout)
was met een springparcours... najah je raad 't al denk ik! Haha!
ik weet niet hoe ik terecht kwam, maar had alleen aar last van me vinger Verward

Ik ben er dus ook nog maar 1x afgevallen, die klappen in mijn rug komen juist door dat gebok. Misschien kan ik me beter laten vallen in het vervolg, als ik er dan allen maar een zere vinger aan overhoudt Haha!
Laatst bijgewerkt door Cody op 24-06-02 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 15:33

Soms vraag je je af waar je het voor doet Verward

Een beetje op de rug van zo'n beest rondhobbelen.
Er flink veel geld voor betalen en dan nog op de koop toe een zere rug voor terugkrijgen.

Maar wanneer het wel goed gaat, is het zo leuk... Frusty

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 18:47

Cody"]
[quote="sweetbuddy schreef:
ik ben er tot nu toe maar 1 x vanaf gevallen (eigen fout)
was met een springparcours... najah je raad 't al denk ik! Haha!
ik weet niet hoe ik terecht kwam, maar had alleen aar last van me vinger Verward

Ik ben er dus ook nog maar 1x afgevallen, die klappen in mijn rug komen juist door dat gebok. Misschien kan ik me beter laten vallen in het vervolg, als ik er dan allen maar een zere vinger aan overhoudt Haha!
[/quote]

pas maar op hoor, want je kan ook verkeerd terecht komen Schijnheilig
maar idd ik heb heel erg geluk gehad (hoewel ik wel een week last van me vinger had Verward)

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 20:06

Wat zijn die paardjes altijd aardig voor ons he?

Wel makkelijk trouwens, met een fysio als pa (een pa als fysio Verward ).

Margaret
Berichten: 174
Geregistreerd: 11-07-01
Woonplaats: Emmen

re rugpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 20:46

kijk maar uit hoor, met je rug, het is en blijft een zwakke schakel. By the way ben dit jaar 3x er af gevallen, en gelukkig steeds goed, en ja gewoon weer opstappen en doorgaan. Hoezo verslaving?....

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 21:12

Fijne sport hè, dat knolhobbelen Knipoog
Echt balen dat je nu weer zo'n last van je rug hebt, hopelijk kan je vader er wat aan doen.

Josée
Berichten: 51
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 21:50

volgens mij heb je meer aan een chiropractor als die rug van jou zo knakt enzo. Kan die weer even lekker teruggeknakt worden. Helpt mij altijd wel heel fijn!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 22:27

Tip: Punniken is heel leuk. Of kantklossen!
Maar goed, als je echt wilt blijven rijden, dan is zo'n vadertje zeker een uitkomst!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 01:19

Josée schreef:
volgens mij heb je meer aan een chiropractor als die rug van jou zo knakt enzo. Kan die weer even lekker teruggeknakt worden. Helpt mij altijd wel heel fijn!


Jep even naar de bottenkraker Lachen yoga helpt ook.