Auto stuk reparatie erg duur wat nu?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Auto stuk reparatie erg duur wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-02 10:00

snif snif mijn kleine peugeotje 205 geeft me de nodige problemen hij sloeg steeds af ook onder het rijden het werd te gevaarlijk dus heb ik hem na laten kijken door een kennis. Er zijn een paar dingen vervangen maar het duurste moet nog namelijk de kopakking (voor kenners Knipoog )dat gaat minstens 1000 gulden kosten!!!!!!!!!!!! dus wat moet ik nu?het beste is om hem te verkopen maar dan krijg ik er niet zoveel voor terug.
en ik heb niet zo een paar duizend gulden om een nieuwe te kopen.
zucht kan ik weer geen paard kopen Huilen

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 10:38

Fietsen en sparen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 10:46

Met een beetje mazzel mag je over een week of 6 mijn polo wel kopen als je wil.

Krijg een leasebak namelijk Haha!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 10:52

Een klein Peugeotje kost toch niet zo veel?

Heb een jaartje geleden voor mijn vriend zo'n bakkie gekocht, kostte geloof ik 450,- (gulden ja Lachen ) en hij rijdt er nu nog steeds in..
Op marktplaats staat vaak wel wat leuks.

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 11:14

Pipo schreef:
Met een beetje mazzel mag je over een week of 6 mijn polo wel kopen als je wil.


Hou me op de hoogte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 11:17

Zal ik doen margreet, je hebt hem inmiddels gezien dus........wel fijn bakkie hoor.

Maar een splinternieuwe vw Golf lijkt me ook leuk. ( mag zelf de kleur uitzoeken Haha! )

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 15:06

hmmmmm misschien een idee... bel eens (of alaat die kennis) bellen naar een sloperij. daar hebben ze vast nog wel onderdelen van een tweedehands peugot. wie weet heeft die nog een koppakking voor je. ben je weer een poos gered. hoop dat je er wat aan hebt.

ikke

Berichten: 37596
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 22:06

Koppakking vervangen voor 1000 gulden? Lijkt me stug. Heb onlangs twee koppakkingen vervangen in m'n Range Rover, die dingen kosten mij een tientje per stuk. O.K. het is een aardige sleutelklus, maar om daar 1000 gulden voor te vragen vindt ik wel erg veel, tenzij er natuurlijk veel meer aan de hand is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 01:49

Als ik ladolcevita was, had ik al een pb'tje gestuurd naar ikke met de vraag of ie dat exclusief bij landrovers doet?????

lies

Berichten: 9630
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 08:17

Toen mijn auto kapot was (ook 205) zei men bij de Peugeot-garage dat het zo'n ?800 zou gaan kosten als het meeviel.
Dat vond ik zo belachelijk veel geld, dat ik offertes ben gaan opvragen bij andere garages. Gewoon rondgebeld, problemen voorgelegd en gevraagd wat het zou gaan kosten. Nou, het ging echt helemaal nergens meer over. Bv; Kwik-fit vroeg ?680 terwijl weer een ander het voor ?300 kon doen. Uiteindelijk heeft het me bij een hele kleine garage ?132, inclusief alles gekost. En hij rijd weer als een trein.
Even rondvragen dus, en ik ga dus noooooooit meer naar de peugeot garage. Belachelijk.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 08:39

mijn man zei dat het repareren van koppakkingen ook nooit zo duur kan zijn. dan moet er nog wel meer aan de hand zijn als alleen dat. maar ik zou idd ook naar wat andere garages bellen voor een offerte. succes met je autotje