hestejente schreef:Ja, tuurlijk snap ik je. Ik begrijp dat je heel boos bent en dat je opheldering wil. Dat klopt toch?
Begrijp jij ook dat als mensen maar steeds zo boos doen dat NIET constructief is? Als jij al twee jaar loopt te brullen (en let op, ik zeg áls, ik zeg dus niet dát je het doet want dat weet ik niet) wordt de zin om te reageren bij het beheer alleen maar kleiner, dat snap je toch zelf ook wel? Je krijgt wat je geeft... en ik begrijp dat er onvrede is bij jou en bij andere gebruikers. Maar als je steeds boos en stekelig doet... krijg je dat ook terug. Of je krijgt niets, omdat degenen van wie je een antwoord wil zich terugtrekken. Doe nou wat minder intimiderend, het is duidelijk wat je wil. Het zou inmiddels ook duidelijk kunnen zijn dat je dat niet krijgt als je zo gilt steeds.
Ik vind jou een prima wijf. Ik snap je reactie. Maar doe nou rustig... ook al ben je woest... wie weet krijg je dan ook een reactie die wat meer lijkt op wat je zou willen.
uh hallo, je doet net alsof ik al 2 jaar loop te gillen te blazen en te stieren 
dus je slaat de plank wel aardig mis hoor......of misschien denk je aan een andere bokker?
de meeste keren ben ik juist diegene geweest die het allemaal nog netjes verwoord heeft, en op een normale manier gevraagd heeft
maar idd na 2 jaar raakt het geduld wel eens op, en niet alleen die van mij,maar van vele
en dan nog.............dan nog open ik een topic met een nette insteek,normaal gecommuniceerd, nette verwoordingen
het is alleen jammer dat je dan geen antwoord krijgt
en als je hoog van de toren blaast je alleen maar een rotschop kan krijgen....
dus stekelig of niet stekelig,antwoorden krijg je toch niet......