Bij "terug-knop" belanden op een andere pagina in het topic?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BartVB
Eigenaar

Re: Bij "terug-knop" belanden op een andere pagina in het topic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 13:57

Ik heb het e.e.a. aangepast. Met een beetje geluk gaat het nu wel goed met de Back knop in Internet Explorer?

Laat het aub weten als je nu ineens vreemde dingen merkt, bijvoorbeeld dat je wijzigingen niet ziet tot je een keer op F5 duwt bijvoorbeeld.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:20

hmm ik vind dit toch wel een hele vervelende en hinderlijke verandering bart. Terugdraaien die hap zou ik zeggen

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 22:41

Eehm, wat is er vervelend dan?

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 22:52

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 23:47

Bart, ik heb dus geen probleem met het niet op de juiste plek in een topic belanden, maar met het feit dat als ik een topic helemaal gelezen heb en dan met de back-knop in de browser terug ga, het oranje icoontje oranje blijft. Pas na vernieuwen of nog een pagina verder terug en weer vooruit gaat het goed. Dit is heel lastig als je via je eigen berichten werkt zoals ik doe en dit is dus pas sinds vanmiddag. Nu dus nog steeds. Ik werk inderdaad met IE, maar dat zou toch ook moeten kunnen?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 08:46

Internet Explorer werkt nu, als het goed is, hetzelfde als de andere browsers. Als je met 'Back' teruggaat krijg je meteen (zonder dat IE met Bokt.nl hoeft te praten) de vorige pagina, die zou er dus vrijwel meteen moeten staan, een stuk sneller dan voorheen in iedergeval. Wel is het zo dat je ook bijna exact de pagina krijgt zoals je deze eerder zag. Bijna exact omdat je volgensmij wel ziet welke links je al een keer geopend hebt (maar helemaal zeker weten doe ik dat niet).

Als je via 'Eigen berichten' werkt en je wilt die altijd actueel hebben (dus met de oranje icoontjes op de juiste plekken) dan kun je gewoon onder of bovenaan de pagina klikken op 'Eigen berichten' ipv de 'Back' knop te gebruiken. Op die manier krijg je van Bokt.nl weer een verse pagina die helemaal up to date is.

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 08:53

En ik al die tijd maar denken dat het gewoon aan mijn PC lag.......Ik ga even testen of het nu goed is in Explorer. I'l be back!

And I'm back: Het werkt!!! _/-\o_ Dank u oh grote Bart! (zo nu weer aant werk).

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-10 13:28

Jaa! Bij mij werkt het nu ook. Top! :D

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:55

Jet schreef:
Bart, ik heb dus geen probleem met het niet op de juiste plek in een topic belanden, maar met het feit dat als ik een topic helemaal gelezen heb en dan met de back-knop in de browser terug ga, het oranje icoontje oranje blijft. Pas na vernieuwen of nog een pagina verder terug en weer vooruit gaat het goed. Dit is heel lastig als je via je eigen berichten werkt zoals ik doe en dit is dus pas sinds vanmiddag. Nu dus nog steeds. Ik werk inderdaad met IE, maar dat zou toch ook moeten kunnen?

Dit probleem heb ik dus nog steeds, wel werkt het nu bij eigen berichten als ik dat weer aanklik. Maar ongelezen topics of topics waarin ik verder lees blijven met ornaje knop ervoor, tenzij ik de pagina ververs. In eerste instantie worden ze nu wel lichtblauw, maar na het verversen zijn ze weer donker.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 14:05

BartVB schreef:
Als je via 'Eigen berichten' werkt en je wilt die altijd actueel hebben (dus met de oranje icoontjes op de juiste plekken) dan kun je gewoon onder of bovenaan de pagina klikken op 'Eigen berichten' ipv de 'Back' knop te gebruiken. Op die manier krijg je van Bokt.nl weer een verse pagina die helemaal up to date is.

Ja, maar dan moet ik naar boven of onderen scrollen en met de muis helemaal naar rechts naar 'eigen berichten' en dan weer terug naar links naar de topics waar ik naartoe wil -O-
Ik gebruikte altijd backspace. Dat is zo'n automatische feature geinstalleerd in mijn rechterhand (in mijn linkerhad zit CTRL-s voorgeprogrammeerd :o)
Heb er voor Bokt bewust voor gekozen om niet met Chorme te gaan werken omdat die feature in Chrome niet werkt. Ik vind het jammer dat hij nu ook in IE niet meer werkt ;(

@jet: ik ben bang dat je dat 'probleem' blijft houden. Wij hebben ons aangewend gebruik te maken van een flaw in IE. Bart heeft die flaw gefixt -O-

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 22:05

dat heb ik ook is best vervelend.

manex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 17:59

Bart! Helemaal geweldig! Ik had dit probleem ook al eens gemeld en ik ben heul blij dat het nu eindelijk is opgelost. Werd er af en toe nog al gefrustreerd van namelijk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 13:19

Bart,

Ben vanuit een ander topic hier terecht gekomen, "Bekend probleem met IE" stond daar, nu gebruik ik geen IE maar FF (3.6.13) op Mac (OS X 10.5.8) en bovendien mijn iPhone. De oranje strepen staan soms heel ergens anders dan waar ik gebleven was met lezen (vaak bij posts die ik al lang gelezen had) en het oranje blaadje verwijst me regelmatig door naar het begin van een pagina en niet naar de oranje streep.

Ik denk, ik meld 't ff in de hoop dat je er wat aan kan doen :D

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 18:19

Er lopen twee problemen een beetje door elkaar. Probleem in dit topic betreft het op een 'oude' pagina komen als je de Back/Terug knop gebruikt. Het gedrag van IE is aangepast na problemen met de 'unread' functie.

Problemen met het uitkomen op de verkeerde pagina als je een topictitel aanklikt worden besproken in dit topic:
[FZ] Ik klik op openingspost maar beland halverwege??

Ben dit probleem zelf nog steeds niet tegen gekomen, meer informatie is daar erg welkom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:45

Hmmmm, ik word vanuit een ander topic over verkeerd verwijzende oranje blaadjes hierheen verwezen en nu word ik wéér ergens anders heen verwezen?? Kan ik niet beter gewoon een nieuw topic openen voor 't geval dat er nog meer kastjes en muren zijn? :+ Vond het al bijzonder om te zien dat dit topic heel ergens anders over gaat, maar ja, als je hierheen verwezen wordt zal het wel goed zijn toch...

Nou ja, op naar het volgende topic dan maar........

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 21:17

Bij mij blijft het wel oranje als ik de terugknop gebruik. Maar als ik gelijk naar eigen berichten ga, gaat het wel goed.